_dundun_ Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Tja, de dukker vel neppe opp igjen før man aktivt går i App Store og legger dem inn igjen, så jeg vil si det er "for godt" nok til å si det. I virkeligheten fjernes faktisk ikke appene i det hele tatt - de er fortsatt på telefonen, men api-kallene deaktiveres og brukerdata fjernes. Lenke til kommentar
Hollow2k Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Ikke overraskende at overskriften ble endret Lenke til kommentar
member-272522 Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 kommer Nyheter-appen til norge nå ? Lenke til kommentar
karbon8 Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 (endret) Tja, de dukker vel neppe opp igjen før man aktivt går i App Store og legger dem inn igjen, så jeg vil si det er "for godt" nok til å si det. I virkeligheten fjernes faktisk ikke appene i det hele tatt - de er fortsatt på telefonen, men api-kallene deaktiveres og brukerdata fjernes. Da er det ikke for godt, da er det midlertidig. Hvis det er for godt er det ikke mulig å få de frem igjen, uansett. Overskriften burde vært: "Her skjuler vi aksjer, tips og vær appene." For godt er det samme som for alltid. Et eksempel er sletting av en fil for godt. Da er det umulig å få den tilbake. Definisjonen i overskriften er feil, men jeg går utifra at overskriften med "midlertidig", ikke har den samme kraften som "for godt" eller feks "for alltid". Går det forresten ann å gå inn i App Store passivt? Endret 15. juni 2016 av karbon8 Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Tja, de dukker vel neppe opp igjen før man aktivt går i App Store og legger dem inn igjen, så jeg vil si det er "for godt" nok til å si det. I virkeligheten fjernes faktisk ikke appene i det hele tatt - de er fortsatt på telefonen, men api-kallene deaktiveres og brukerdata fjernes. Så det er ikke faktisk sletting fra internminne, men deaktivering slik som på Android? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Jepp. Men uten at de kan aktiveres igjen uten å gå i app store, så fra et brukersynspunkt er de borte (selv om ikke all plassen frigjøres). De er en del av os-pakka fortsatt, og denne må jo stemme med signaturer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Burde vel være godt nok for de fleste Lenke til kommentar
Zicos Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Denne saken viser jo hvor håpløst det er å ha å måtte ha alle appene på startskjermen. Takke meg til WP der du velger hva du vil ha der selv. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Med Windows får man jo plass til alle femten appene som eksisterer på én side uansett. 3 Lenke til kommentar
Zicos Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Med Windows får man jo plass til alle femten appene som eksisterer på én side uansett. Med andre ord så skulle det bare mangle at Apple innfører ett lignende system? Siden dere har så mange apper så må det jo være enda mer nyttig for dere eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Hvis det var et forsøk på spydighet mot oss dannede med iPhone, så var den rimelig flau. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg