Smedsrud Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 i iOS 10 kan du kvitte deg med appene som bare stjeler plass på hjemskjermen.Her sletter vi Aksjer-, Tips- og Vær-appene for godt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Mens vi venter går det an å legge alle disse appene i en egen mappe, og kalle den for "Søppel". Lenke til kommentar
Surfern Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Man kan jo kalle mappen hva man vil, og selve løsningen med å "rydde" på denne måten er nok de fleste både kjent med, og vant til. Det nevnes også i artikkelen: «Det blir altså slutt på fikse halvløsninger som å klemme standardappene sammen i en egen mappe og forvise dem til siste hjemskjerm. » Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 "Det blir altså slutt på fikse halvløsninger som å klemme standardappene sammen i en egen mappe og forvise dem til siste hjemskjerm." Jeg ser virkelig ikke problemet med å gjøre nettopp dette. Det er vel ikke akkurat slik at man sparer så uhorvelig mye plass ved å slette dem heller. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Wow! Jeg er imponert over hvordan Apple forsetter å revolusjonere mobilplanformen. 6 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Ikke så rart at GameCenter ikke er med, da hele appen er fjernet i iOS10. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Wow! Jeg er imponert over hvordan Apple forsetter å revolusjonere mobilplanformen. Vel, de er jo i ferd med å rulle ut avansert AI som ikke sender dataene dine til tredjepart - det er en ganske stor revolusjon. Lenke til kommentar
patricksletvold Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Ikke så rart at GameCenter ikke er med, da hele appen er fjernet i iOS10. Det har ikke jeg hørt noe om. Ble det også nevnt på konferansen på mandag? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 (endret) Veldig bra dette. Men fortsatt sitter vi med ett låst kontrollsenter ? Det syns eg er ganske dårlig og en lite fleksibel løsning. Jeg skal innrømme at jeg ikke orket å se denne konferansen siden E3 er i gang for fulle mugger, så om det har forbedret kontrollsenteret i så måte hadde det i hvertfall vært fint. Endret 14. juni 2016 av Mala Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Kontrollsenteret er forbedret i form at du nå kan swipe til siden for få opp egen meny for kontroll av musikk osv.. Men noe mer modulær har den ikke blitt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Ok! Så noe har de gjort. Vel, kanskje neste gang Lenke til kommentar
Happydaydreamer669 Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Sikkert en "viktig" funksjon når de ennå insisterer på å lage 16GB versjoner av telefonene sine. Utrolig at de ikke tilbyr en 8GB versjon som er ennå noen hundrelapper billigere. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 De skal vel gå bort i fra den modellen nå med neste generasjon ryktes det. På høytid selvfølgelig. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Virkelig på høy tid - det har vært et viktig prinsipp hos Apple i alle år at også den billigste modellen skal være et godt produkt. Sånn har det ikke vært med iPhone de siste årene. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Sikkert en "viktig" funksjon når de ennå insisterer på å lage 16GB versjoner av telefonene sine. Utrolig at de ikke tilbyr en 8GB versjon som er ennå noen hundrelapper billigere. Nå bruker jo disse appene uhyre lite plass da. Så er ikke så fryktelig mye å spare. Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Får håpe Google kommer med dette. Folk kan kalle det "pure" Android og "vanilla" Android så mye de vil, men Google og putter inn apps du ikke trenger. Mange på Android har og dobble apper for diverse, f.eks å se bilder. Det er ikke et så stort problem (I Android kan de jo og deaktiveres). Samtidig er det ikke et stort problem å fjerne dem heller. Og hvorfor må alt som kommer være en revolusjon? Er det ikke mulig å være glad for positive endringer som kommer? 1 Lenke til kommentar
Smedsrud Skrevet 14. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2016 Ikke så rart at GameCenter ikke er med, da hele appen er fjernet i iOS10. Takk, dette hadde jeg ikke fått med meg. Saken oppdatert. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Er det fremdeles slik i iOS at alle apper må ligge på "skrivebordet", til nøds i vilkårlige mapper? Litt som Windows 3.1 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Ja. Synes det er en helt fin løsning. Lenke til kommentar
karbon8 Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Vel, hvis det er mulig å ta de frem etterpå, er vel ikke dette å skjule dem "for godt"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg