Jonas Magerøy Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Norman Reedus står i sentrum i spillets debuttrailer.Hideo Kojimas nye spill heter Death Stranding Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 rareste traileren jeg har sett tror jeg. Er meget skeptisk. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 "Kommer til PlayStation4" Det var da voldsom kort frist til Kojima å være! Lenke til kommentar
maatzu Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Det der er Kojima løslatt fra Konami sitt regime. Nå gjenstår det å se om Kojima med frie tøyler er en bra eller dårlig greie Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Skal ikke si verken fra eller til med denne traileren. Jeg forstod ikke en dritt av det som foregikk her, men nysgjerrigheten min har Kojima-sa i hvert fall hukket fatt på Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Fikk gåsehud av den traileren her. Mye mulig pga jeg er nylig blitt pappa og det er helt klart utifra traileren noe om et barn som mulig han har mistet etc.. Heftig. 2 Lenke til kommentar
h4nseN Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Fikk gåsehud av den traileren her. Mye mulig pga jeg er nylig blitt pappa og det er helt klart utifra traileren noe om et barn som mulig han har mistet etc.. Heftig. Ikke nok med det, men virket som at det hadde noe med olje å gjøre. Hva oljen gjør med dyrene i sjøen. Lenke til kommentar
Wonderchin0 Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Tolkning fra reddit/youtube (opphavsperson: ukjent): "This is a one BIG allegory to Kojima (Norman), being thrown out of Konami (5 sky figures), where he was previously imprisoned (handcuffs). He was sad to lose his baby...the MGS series (notice the baby has a cord attached). He's dirty hands represent hard work and despite him losing his beloved child some part of it is still with him and guides him (tiny hand prints appearing on the sand). It gives him courage to stand up, he has a scar, maybe he also had a "cord" but now he's free. I don't know about his necklace tho...6 stones...on the wiki there are 6 main games fully produced by him (not counting GZ and extra editions)." 2 Lenke til kommentar
Kaasor Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Dette ser spennende ut. Satt også pris på at de starta med en strofe fra et William Blake dikt. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 første jeg tenkte på når jeg så trailern var den personen ligner på Darryl i TWD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå