Gå til innhold

Radiostyrt bil

dostojevski

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:thumbs: Dødskult.

Skal prøve no lignende...hehe stefadern har nettopp kjøpt seg norges eneste hummer H2 lux utgave. Han får den neste mandag, og reiser på ferie neste fredag, så han sa jeg får nøklene hvis jeg kjører han på flyplassen. Da har jeg en dødsrå bil i 2 uker. Håper bare jeg får plass til den der jeg leier. Ellers får jeg bare sette min bil hos han da.

norges eneste my ass .. har sett 2 her i byen alene

(er også 2 gammle Hummere her .. en rød og en sort)

Lenke til kommentar
OOOOLD!!!! Ser dere ikke på scrapheap da? Har du Discovery, er jo det programmet obligatorisk! :D

Jeg ser ofte på Scrapheap. Forrige tirsdag var det finale i 7. sesong eller noe slikt, da bygde de fjernstyrte demolition-derby-biler. En av de bedre Scrapheap-episodene :-)

Lenke til kommentar

Skal prøve no lignende...hehe stefadern har nettopp kjøpt seg norges eneste hummer H2 lux utgave. Han får den neste mandag, og reiser på ferie neste fredag, så han sa jeg får nøklene hvis jeg kjører han på flyplassen. Da har jeg en dødsrå bil i 2 uker. Håper bare jeg får plass til den der jeg leier. Ellers får jeg bare sette min bil hos han da.

H2 lux?

Lenke til kommentar

Du vet det ruller noen demo biler fra bla. Alfazet Auto. Det står ikke DEMO BIL på siden av de. Den jeg prøvde var en sort H2, no tags. Lekker bil.

Lenke til kommentar

Nåh synes det er veldig rart siden importøren selv sier at det er norges eneste. Men det er topputgaven av H2, noen forskjeller på interiør, anlegg og taket mener jeg. Pluss at det er mountet en kufanger og 4 1000m på den. Det vil synes på meg som om importøren selv vet hva som befinner seg i landet.

Når det gjelder hvor bred den er så er det vel bare en vanesak. Den er 2 meter og noen cm bred, men jeg har kjørt en del Chervolet Tahoe da. Selv om den ikke er så bred så er den deff bredere en en normal bil. Gleder meg villt.

Endret av Term
Lenke til kommentar
Gud å sjefs RC bil :D Må få skaffa skrot bil og litt for mye tid til overs...

H2'n er jo 'bare' en showoff bil. Det er H1'n som er _The_ Hummer :) For å sitere en venn av meg: "det er liksom.. rambo vs hugh grant"

Er helt enig om at det er H1 som er "the real stuff". Men får jeg kjøre H2 så klager jeg absolutt ikke. det blir litt avveksling fra min lille astra sport. H2 er jo hummers forsøk på å nå SUV markedet. Å det at han betaler 700k+ for bilen synes jeg nå er litt drøyt...men men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...