Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Forstillingsdeler til audi a4


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Var på EU-kontroll med en a4 b5, og fikk (selvfølgelig) merknad på noe forstillingsdeler. Er ganske grønn på skruing av bil, men trenger først og fremst hjelp til å finne ut av hvilke deler jeg trenger. Kan noen evt. linke til delene jeg må ha?

 

post-345632-0-04652600-1465897570_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Var på EU-kontroll med en a4 b5, og fikk (selvfølgelig) merknad på noe forstillingsdeler. Er ganske grønn på skruing av bil, men trenger først og fremst hjelp til å finne ut av hvilke deler jeg trenger. Kan noen evt. linke til delene jeg må ha?

 

Tror det er denne, https://www.bildeler.no/barebru-ovre/audi/a4-8d2-b5/B/1998/AWT/?Vare=9606 Andremedlemmer kan vel gi sine innspill og :)

 

Edit : La til link til muligens riktig del.

post-362174-0-57908800-1465919476_thumb.png

Endret av Flexxy
Lenke til kommentar

Du kan kjøpe bærearmer løst, men som regel så er det mye dyrere enn helt sett. 

Dette er forbruksvare på alt av audi fra 97-2004 så er bare å få i hus. 

 

Når du skifter øvre bærearmer så må du ha bilen på forstillingskontroll.. dette koster også 2000+ normalt. 

Kjøp hele settet og skift de du kan skifte.. :)

Lenke til kommentar

Må ta 4hjulskontroll på øvre... Usikker på om det er påkrevd men kanskje det blir det når den skal ettergodkjennes.

Uansett så ødelegger du dekk på 1-2-3 hvis spissinga er feil.

Forøvrig en helt grei jobb å skifte disse delene selv om du er litt nevenyttig men regn med at ting kan sitte fast...

Smøring, banning, slegge og vinkelsliper løser det meste... Så er momentnøkkel også viktig å ha... Strammer du for mye så ryker foringene i bærearmene etter litt bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...