kralmli Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Hei. Var på EU-kontroll med en a4 b5, og fikk (selvfølgelig) merknad på noe forstillingsdeler. Er ganske grønn på skruing av bil, men trenger først og fremst hjelp til å finne ut av hvilke deler jeg trenger. Kan noen evt. linke til delene jeg må ha? Lenke til kommentar
Flexxy Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 (endret) Hei. Var på EU-kontroll med en a4 b5, og fikk (selvfølgelig) merknad på noe forstillingsdeler. Er ganske grønn på skruing av bil, men trenger først og fremst hjelp til å finne ut av hvilke deler jeg trenger. Kan noen evt. linke til delene jeg må ha? Tror det er denne, https://www.bildeler.no/barebru-ovre/audi/a4-8d2-b5/B/1998/AWT/?Vare=9606 Andremedlemmer kan vel gi sine innspill og Edit : La til link til muligens riktig del. Endret 14. juni 2016 av Flexxy Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Kjøp et helt lenkearmsett, Biltema har dette i ok kvalitet for 2000 kroner. Klarer du å finne lenkearmsett fra MS- Sport anbefaler jeg disse (billige og bra kvalitet). Lenke til kommentar
kralmli Skrevet 21. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2016 Er student og har ikke alt for mye penger nå, så det hadde vært best om det holder å kjøpe kun èn del, evt. den Flexxy linket til. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Har du tilgang på en plass å skru samt verktøy og løfteutstyr til bilen? Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Du kan kjøpe bærearmer løst, men som regel så er det mye dyrere enn helt sett. Dette er forbruksvare på alt av audi fra 97-2004 så er bare å få i hus. Når du skifter øvre bærearmer så må du ha bilen på forstillingskontroll.. dette koster også 2000+ normalt. Kjøp hele settet og skift de du kan skifte.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Enig med ARJ, prisen på bare nedre og hele settet er ofte såpass liten at det er like greit å ta alt (iallefall kjøpe alt) i sammen slengen. Og som sagt, 4hjulskontroll burde tas. Men er usikker på om det er påkrevd.. Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Må ta 4hjulskontroll på øvre... Usikker på om det er påkrevd men kanskje det blir det når den skal ettergodkjennes. Uansett så ødelegger du dekk på 1-2-3 hvis spissinga er feil. Forøvrig en helt grei jobb å skifte disse delene selv om du er litt nevenyttig men regn med at ting kan sitte fast... Smøring, banning, slegge og vinkelsliper løser det meste... Så er momentnøkkel også viktig å ha... Strammer du for mye så ryker foringene i bærearmene etter litt bruk. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Komplett bærearmsett fra Biltema holder knapt fram til neste pkk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå