Gå til innhold

Anjunaportrett 121

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som sikkert er dritvanskelig når du skal fjerne eksisterende bakgrunn, er å få det til troverdig der personen har hår. Synes det ble litt merkpusselig her om jeg må få lov å si det. Jeg har aldri gjort slikt, så jeg vet ikke helt hvordan det gjøres, men ser for meg at du må dra en strek langs det du vil beholde, og det er jo nærmest umulig der du har hår eller pels.

Ellers ble det grovt og tøft, muligens er han litt for langt opp og til høyre i bildet?

Kult blikk! :wow:

(i dag var det jeg som var pirkefingeren... ;))

Lenke til kommentar

Det som sikkert er dritvanskelig når du skal fjerne eksisterende bakgrunn, er å få det til troverdig der personen har hår. Synes det ble litt merkpusselig her om jeg må få lov å si det. Jeg har aldri gjort slikt, så jeg vet ikke helt hvordan det gjøres, men ser for meg at du må dra en strek langs det du vil beholde, og det er jo nærmest umulig der du har hår eller pels.

Ellers ble det grovt og tøft, muligens er han litt for langt opp og til høyre i bildet?

Kult blikk! :wow:

(i dag var det jeg som var pirkefingeren... ;))

Bare pirk du. Fint at noen gjør det.

Kan fortelle deg at det gikk med litt tid til dette bildet.

Var litt i tvil om jeg skulle legge det blant portretter eller blant manipulerte portretter som jeg også har noen av.

Endte altså opp med portretter.

Fikk faktisk bare positive tilbakemeldinger på dotten og overraskende mange også.

Roar

Lenke til kommentar

Synes dette var veldig bra:-) Flott positur, glimrende komp og den litt grove strukturen er kledelig, tatt i betraktning av hvor bildet er tatt. Noe eksotisk over dette:-) Har en mistanke om at du savner "The good old times" i Østen.....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott portrett med fin komposisjon og fint utsnitt .

samt skarpt med fin fargepalett og et fint lys .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...