LMH1 Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Søker dame på sosiale medier Lese http://www.budstikka.no/kultur-nyheter/sosiale-medier/haslum/soker-dame-pa-sosiale-medier/s/5-55-327511 Om må si jeg ble overrasket og lese dette, for meg fremstår dette som nærmest tigging, eller dårlig måte tenkte jeg først. Selv kjenner jeg personen det er snakk om da det var min tidlig venn. Men nok om det. Det jeg lurer på om noen eksperter mener dette er riktig måte å få seg dame på. Tror sansynligheten er større å få napp hvis man går rundt med dress og fremstår som rik. Og fremstår som veldig hjelplig kanskje spandabel. Spandere på dama en middag etc. Ikke det jeg er super flink sjekker, men vet vertfall den måten tror jeg kanskje ikke er den beste? Hva mener dere andre? Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Og være ærlig og direkte pleier å funke. Om noen er såpass tøff at man så tydelig gir uttrykk til så mange at man ønsker kjæreste så regner jeg med at det kommer til å funke. De forskjellige måtene å tiltrekke seg damer tror jeg nok heller handler om hva type dame man ønsker å dra inn. Det beste er nok å være seg selv og ikke utgi seg for å være noen de ikke er. Å være overdrevent spandabel eller hjelpsom øker vel bare sjansen for å ende opp med et menneske som bruker deg og er glad i deg på feil grunnlag. Jeg har nok "mistet" mange dates med min fremgangsmåte. Jeg spanderer aldri første date. Jeg ønsker ikke å være pappa for et voksent menneske 1 Lenke til kommentar
strike_ Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Ikke at jeg overhodet er noen "ekspert" som du kaller det, men noen synspunkter har jeg likevel.Spiller det noen rolle hvilken måte han får seg dame på? Alt er lov i krig og kjærlighet som det heter. Det er vel dama som skal bli sammen med han, ikke alle andre. Så lenge han får respons så funker det jo.. Det finnes vel heller ingen som er "eksperter" på hvordan man skal få seg dame, så de tror jeg du hører lite fra. De som kaller seg "eksperter" bruker bare selvsikkerheten sin for å få seg dame. Alle vet at selvsikkerhet tiltrekker folk, men at de faktisk er eksperter tviler jeg på.Det som skjer ved en slik "annonse" er jo at han "legger ballen" hos jentene. De som vil ta kontakt på en slik annonse er gjerne jenter som er "relativt" sikre på seg selv, svært få usikre jenter vil ta kontakt på en slik annonse. Rett og slett fordi ballen ligger hos dem, noe de ikke er vant til. Eller jeg burde kansje si sjenerte jenter. Man kan jo tross alt være sikker på seg selv, men være sjenert.Så da oppnår man for det første 2 ting, man får "silet" ut de mest sjenerte jentene. Noen vil kansje tenke at dette er jo supert. MEN hvem har sagt at det er det rette svaret? Han vil også få mye mindre respons enn om han tok ballen og oppsøkte jenter selv. Drømmedama kan jo være sjenert ved første øyekast og ellers ha alle drømme kvalitetene, men tørr ikke ta kontakt fordi ballen ligger hos henne.Så for å bedre sjansene sine burde han la denne annonsen stå, mens han samtidig stikker av med ballen selv på en runde, da kansje han får lokket frem de sjenerte damene også. En av de kan jo være drømmedama som ikke turte å svare på annonsen. Og ikke minst fordi damer liker å bli sjekket opp! Men til poenget, jeg syns det virker som en grei måte å få seg dame på jeg, så lenge han får respons så. Selv om jeg ikke akkurat har sett denne metoden før så blir jo folk sjekket opp på nettet stadig vekk, det er jo ikke noe nytt. Om det er på sosiale medier som facebook eller andre sosiale plattformer spiller vel ingen rolle.Hvis du går rundt med dress og fremstår som rik og ikke kan by på noen andre kvaliteter får du bare gold diggere på kroken. Så den holder ikke.. Går du med dress til vanlig? Eller tar du på deg dressen bare når du skal sjekke damer? Å være godt kledd er en ting, men å være falsk er noe annet. Ikke at jeg påstår du er det, bare sånn for å være sikker på at jeg får frem det. Men hvis du ikke går rundt i dress til vanlig ser jeg ikke helt hvorfor du skal gjøre det når du sjekker damer.. Jeg hadde riktignok ikke tatt på meg joggebuksa, men jeg hadde ikke tatt på meg dress heller. Håper du ser hvor jeg vil. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 14. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2016 Men mener dere beste ville være å bli venn med dama først. Også vurdere fri kanskje 3-4 måneder etterpå? Det pleier å fungere best, så slipper man å skilles med det første. Tror slike date nettsted, er noe usikre, bedre å treffe personen på kafe. Litt frusterende å treffe noen som er gift fra før av, særlig å bli kjent er kanskje det vanskeligste i starten. Så enkleste er kanskje å bli kjent med noen man gikk sammen på skolen\videregående. Men vet ikke om man skal ta det som utgangspunkt. Noen er veldig flike å sjekke opp folk, men ofte tror jeg de oftest er utro. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Det du tenker om dress funker ikke. Det må være noen kvaliteter "inni" dressen også. Vet om en som har gått rundt i dyr dress i årevis og han har fremdeles ikke fått pult. Lenke til kommentar
leaf103 Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Syns det var litt søtt jeg, og modig gjort. Lenke til kommentar
strike_ Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Men mener dere beste ville være å bli venn med dama først. Også vurdere fri kanskje 3-4 måneder etterpå? Det pleier å fungere best, så slipper man å skilles med det første. Tror slike date nettsted, er noe usikre, bedre å treffe personen på kafe. Går man for å få seg dame så går man for å få seg dame, ikke en venn. Du kan da ende opp med å få både dame og venn eller bare en venn.. Hva vil du ha? Selvfølgelig finnes det tilfeller der man har vært venner og blir sammen etterpå, men å legge seg i friends sona i startgropa når man er ute etter dame er i min mening feil måte å gå frem på. Og ingen frir vel etter 3-4 mnd... ? Hvertfall veldig få gjør det! Selvfølgelig er det best å treffe folk face to face, men sjekking på nett kan være en golden inngangs billett for noen. Treffes må man jo før eller siden uansett hvis man skal innlede et forhold. Og han karen du nevnte gjør det rette, han vet hva han vil ha og sier også derfor ordet kjæreste. Ingen jenter tror da at han vil ha en venn, selv om han sikkert får det også i en dame. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Jeg er ingen ekspert, men som forskeren ved NTNU er inne på, tror jeg heller at bildet og artikkelen er en effektiv vaksine mot fremtidig formering med attraktive damer enn at det vil hjelpe ham dit. Likevel står det i artikkelen at bildet resulterte i en date, så hva vet vel jeg. Det er helt greit å forsøke å finne kjæreste gjennom nettet og sosiale medier, men måten han gjør det på, ved å henvende seg til alle i samarbeid med mora si, tror jeg ikke gjør ham attraktiv. Det som skjer ved en slik "annonse" er jo at han "legger ballen" hos jentene. De som vil ta kontakt på en slik annonse er gjerne jenter som er "relativt" sikre på seg selv, svært få usikre jenter vil ta kontakt på en slik annonse. Rett og slett fordi ballen ligger hos dem, noe de ikke er vant til. Eller jeg burde kansje si sjenerte jenter. Man kan jo tross alt være sikker på seg selv, men være sjenert. Jeg tenker heller at det er omvendt. De selvsikre og attraktive jentene trenger ikke å svare på slike annonser fordi de uansett blir oppsøkt av menn. Sjenerte jenter som derimot vegrer seg for å ta initiativ og ikke opplever at altfor mange oppsøker dem, men gjerne har lyst på kjæreste, vil ha lettere for å sende en melding til en person som ber dem ta kontakt. Syns det var litt søtt jeg, og modig gjort. Hvilket betyr "Vi kommer aldri til å ha sex" når ei jente sier det. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 (endret) Synes dette virker ganske teit, men hvis han får napp og kanskje får seg dame til slutt, så er det jo verdt det. Jeg ville bare aldri gjort noe slikt selv, fordi man fremstiller seg selv som et ganske håpløst tilfelle, som "ingen" vil ha. Egentlig rart at moren hans kobles inn, og at de er åpne om at hun har vært en pådriver og bidragsyter her. Hadde virkelig ikke trengt å nevne henne. Det bare gjør ham enda mindre attraktiv. Det er de usikre, sjenerte og mindre attraktive damene som evt tar kontakt. De som kanskje er jevnbyrdige med ham, men som ikke ville kontaktet ham andre steder, på andre måter, fordi det er for skummelt. Dette hjelper ham bare med å komme i kontakt med denne typen damer. Endret 15. juni 2016 av oscrue10 Lenke til kommentar
strike_ Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 (endret) Jeg er ingen ekspert, men som forskeren ved NTNU er inne på, tror jeg heller at bildet og artikkelen er en effektiv vaksine mot fremtidig formering med attraktive damer enn at det vil hjelpe ham dit. Likevel står det i artikkelen at bildet resulterte i en date, så hva vet vel jeg. Det er helt greit å forsøke å finne kjæreste gjennom nettet og sosiale medier, men måten han gjør det på, ved å henvende seg til alle i samarbeid med mora si, tror jeg ikke gjør ham attraktiv. Det som skjer ved en slik "annonse" er jo at han "legger ballen" hos jentene. De som vil ta kontakt på en slik annonse er gjerne jenter som er "relativt" sikre på seg selv, svært få usikre jenter vil ta kontakt på en slik annonse. Rett og slett fordi ballen ligger hos dem, noe de ikke er vant til. Eller jeg burde kansje si sjenerte jenter. Man kan jo tross alt være sikker på seg selv, men være sjenert. Jeg tenker heller at det er omvendt. De selvsikre og attraktive jentene trenger ikke å svare på slike annonser fordi de uansett blir oppsøkt av menn. Sjenerte jenter som derimot vegrer seg for å ta initiativ og ikke opplever at altfor mange oppsøker dem, men gjerne har lyst på kjæreste, vil ha lettere for å sende en melding til en person som ber dem ta kontakt. Hva vet jeg, jeg er som sagt ikke noen ekspert på området, men jeg sliter likevel med å se logikken din. For det første så nevner du selvsikker og attraktiv i en og samme settning. Som for meg høres ut som du antyder at sjenerte jenter er mindre attraktive..? Det høres isåfall ut som en lite gjennomtenkt tanke spør du meg. For DEG er de kansje mindre attraktive, men det er ikke nødvendigvis sannheten for andre. Og selv om mange sier at de går etter personlighet og alt det der, så er det likevel utseende som skaper førsteinntrykket samme hva du sier. Påstår du at om du fikk muligheten til å sjekke opp identsike tvillinger som var over gjennomsnittet pen så ville du foretrukket den jenta som ikke var sjenert fremfor hun som var det? Selv om den sjenerte jenta hadde en eller flere attraktive kvaliteter som du var ute etter? Som kansje også den andre jente ikke hadde..? Den sjenerte jenta var kansje bare sjenert i starten, slik det er i de fleste tilfeller. Når man lærer å kjenne personen er de kansje ikke sjenert overhodet, bare ved møte av nye mennesker. (Det riktige svaret er at du ville foretrukket begge, men nok om det, haha.. ) Det er ikke noen hemmelighet at selvsikkerhet tiltrekker folk, men det kan også frastøte folk. Det er opp til hver enkelt hvor mye på skalaen man tåler før selvsikkerheten går over til å være en arrogant drittsekk og man blir frastøtt. Ikke at jeg er ekspert på hvordan menn oppfatter jenter selv om jeg er mann, men jeg vil tro det samme gjelder også her, for noen. Slik er det hvertfall for meg, jeg tåler IKKE jenter som har så mye selvsikkerhet at de nærmest blir høye på seg selv. Slike jenter holder jeg meg langt unna selv om de er aldri så pene! BIG turn off! Og du anntyder også mellom linjene at sjenerte jenter ikke blir oppsøkt av like mange menn. Hvor får du det ifra? Man ser vel ikke sånn ved første øyekast at en person er sjenert, det merker man vel først ETTER mann har tatt kontakt eller? Selvfølgelig, står du og studerer personen på avstand er det nok mulig og plukke opp, men ikke ellers. Man må normalt ha kontakt med mennesket først, JEG må hvertfall det. Og selv om jenta er aldri så selvsikker så er de ikke sikkert at hun blir oppsøkt av mange menn. Jeg er ikke enig med deg at flest sjenerte jenter vil ta kontakt, Jeg er dog enig i at det KAN være lettere å ta kontakt over en melding enn ved et personlig møte for de som er sjenert. Derfor kan sjekking på nett være en inngangsbillett for mange. Men jeg er som sagt ikke enig i at fler sjenerte jenter vil ta kontakt enn ikke sjenerte på en slik annonse. La oss ta ett eksempel, for å sette det litt på spissen kan du velge mellom Brad Pitt eller Johnny Depp, begge er vel annsett som menn som de fleste damer kunne tenke seg. Tror du virkelig at fler sjenerte jenter enn ikke sjenerte ville tatt kontakt om en av dem hadde stillt opp på en slik annonse? Man kan også f.eks fjerne fra minnet at de er berømte, men heller si at de er den vanlige mannen i gata om det har noe å si. Om du skulle endre oppfattning hva var så årsaken? Igjen jeg er ikke noen ekspert, men jeg tror du tar feil. Har jeg feil i mine anntagelser lenger opp og du har andre argumenter å komme med så skal jeg selvfølgelig beklage og kansje si at jeg tar feil også, det har hendt før det. Synes dette virker ganske teit, men hvis han får napp og kanskje får seg dame til slutt, så er det jo verdt det. Jeg ville bare aldri gjort noe slikt selv, fordi man fremstiller seg selv som et ganske håpløst tilfelle, som "ingen" vil ha. Egentlig rart at moren hans kobles inn, og at de er åpne om at hun har vært en pådriver og bidragsyter her. Hadde virkelig ikke trengt å nevne henne. Det bare gjør ham enda mindre attraktiv. Det er de usikre, sjenerte og mindre attraktive damene som evt tar kontakt. De som kanskje er jevnbyrdige med ham, men som ikke ville kontaktet ham andre steder, på andre måter, fordi det er for skummelt. Dette hjelper ham bare med å komme i kontakt med denne typen damer. Jeg er enig i at moren kunne han holdt utenfor. Ang det siste avsnittet ditt les mitt eksempel på Brad Pitt og Johnny Depp ovenfor. Endret 15. juni 2016 av strike_ Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Hva vet jeg, jeg er som sagt ikke noen ekspert på området, men jeg sliter likevel med å se logikken din. For det første så nevner du selvsikker og attraktiv i en og samme settning. Som for meg høres ut som du antyder at sjenerte jenter er mindre attraktive..? Det høres isåfall ut som en lite gjennomtenkt tanke spør du meg. For DEG er de kansje mindre attraktive, men det er ikke nødvendigvis sannheten for andre. Og selv om mange sier at de går etter personlighet og alt det der, så er det likevel utseende som skaper førsteinntrykket samme hva du sier. [...] Nei. Jeg antyder at attraktive jenter ofte er mer selvsikre. Jeg synes ikke sjenerte jenter nødvendigvis er uattraktive. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Med et innlegg som dette gir man fra seg all verdi og kontroll. I utgangspunktet sier han at han ikke klarer å finne seg en jente selv, og overlater ansvaret til henne. Det er like svakt om det kommer fra kvinner eller menn. Anonymous poster hash: e561d...358 Lenke til kommentar
strike_ Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Nei. Jeg antyder at attraktive jenter ofte er mer selvsikre. Jeg synes ikke sjenerte jenter nødvendigvis er uattraktive. Ok, og med attraktiv går jeg da ut i fra at du mener pen i denne sammenhengen. Da er jeg enig med deg, de er ofte mer selvsikkre. Men det fins også mange som ikke er selvsikker selv om de er veldig pene. And good for you! Jeg går også utifra at du legger resten av diskusjonen død siden du ikke svarer på resten av innlegget. Det er like svakt om det kommer fra kvinner eller menn. Anonymous poster hash: e561d...358 Se mitt eksempel ovenfor. Så du sier da altså at om det hadde vært Brad Pitt eller Johhny Depp som la ut en slik annonse så ville du sett på dem som svake..? Bytt det gjerne ut med din nåværende kjæreste eller din drømmekvinne/mann om det er enklere for deg. Isåfall er jo det din mening og den skal du få lov å ha, selv om det sier mer om deg enn noe annet. Jeg sier ikke at han ikke hadde oppnådd bedre resultater om han oppsøkte damer selv, det ville han nok trolig gjort. Men å se på personer som svake basert på kun ett slikt innlegg er i mine øyne veldig fordomsfullt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 For enkelhets skyld kan vi si at attraktive jenter ofte er pene jenter, ja. Jeg lot være å svare på resten av innlegget fordi jeg ikke ser at jeg trenger å kommentere det for å underbygge poenget mitt noe mer. Noe av innlegget baserte du på at jeg mente at sjenerte jenter er mindre attraktive, som jeg har avkreftet. Når det gjelder andel attraktive eller sjenerte jenter som vil ta kontakt, blir det uansett bare spekulasjoner fra både min og din side. Jeg har allerede fortalt hva jeg tror og hvorfor. Lenke til kommentar
strike_ Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Ok, for meg er nemmelig ikke "attraktiv" synnonymt med pen. Det skal mer til enn å være pen for å være attraktiv.Alt dette er jo bare spekulasjon, med mindre noen har fakta å vise til. Siden du var ute og spekulerte i første omgang må du også regne med at noen stiller spørsmål ved dine spekulasjoner. Du svarte jo direkte på min påstand som du mente var feil. I mitt tilsvar svarte du bare dirkete på det første avsnittet mitt og inndirkete det andre. Det var jo en grunn til at jeg hadde mer i innlegget mitt og det var fordi jeg følte at dine påstander krevde at flere spørsmål ble besvart. Og siden du bevisst unnlater å svare på dem så kan jeg ikke gjøre annet enn å annta at du ikke har lyst å diskutere det og legger derfor diskusjonen død. Jeg mener fortsatt at din påstand må underbygges mer for å kunne etablere om påstanden din er mer riktig enn min, men du kan jo selvsagt unnlate å diskutere det, det er jo ditt valg. Uansett blir det jo bare spekluasjoner som du sier.Jeg mener fortsatt at mitt siste spørsmål i mitt første innlegg til deg er et godt spørsmål som flere enn deg burde svare på. Jeg tror hvertfall ikke at *SettInnDrømmekvinne/MANN* hadde tiltrukket seg flest svake,usikre,sjenerte damer/menn ved å legge ut tilsvarende annonse. Men det er jo bare meg og min mening.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Ok, for meg er nemmelig ikke "attraktiv" synnonymt med pen. Det sa jeg ikke heller. Jeg mener fortsatt at din påstand må underbygges mer for å kunne etablere om påstanden din er mer riktig enn min, men du kan jo selvsagt unnlate å diskutere det, det er jo ditt valg. Uansett blir det jo bare spekluasjoner som du sier. Jeg må innrømme at jeg bryr meg veldig lite om du eller jeg har mest rett. Akkurat det spørsmålet legger jeg dødt her. Jeg mener fortsatt at mitt siste spørsmål i mitt første innlegg til deg er et godt spørsmål som flere enn deg burde svare på. Jeg tror hvertfall ikke at *SettInnDrømmekvinne/MANN* hadde tiltrukket seg flest svake,usikre,sjenerte damer/menn ved å legge ut tilsvarende annonse. Men det er jo bare meg og min mening.. [La oss ta ett eksempel, for å sette det litt på spissen kan du velge mellom Brad Pitt eller Johnny Depp, begge er vel annsett som menn som de fleste damer kunne tenke seg. Tror du virkelig at fler sjenerte jenter enn ikke sjenerte ville tatt kontakt om en av dem hadde stillt opp på en slik annonse? Man kan også f.eks fjerne fra minnet at de er berømte, men heller si at de er den vanlige mannen i gata om det har noe å si. Om du skulle endre oppfattning hva var så årsaken?] Jeg mener ikke at det er helt sammenliknbart da Brad Pitt og Johnny Depp er så kjente som de er og får veldig mye positiv oppmerksomhet. Jeg tror ikke at flest sjenerte jenter ville tatt kontakt i det tilfellet. Jeg tror sjenerte jenter ville vegret seg for å bli avvist og frastøtt av all oppmerksomheten det medfører å være sammen med en kjendis, spesielt siden kjendisen vil få spesielt mye oppmerksomhet når han annonserer at han leter etter kjæreste. Lenke til kommentar
strike_ Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Selvfølgelig er det sammenlignbart, nå kverulerer du bare for å kverulere.. Enten har du ikke lest hva jeg har skrevet eller så har du valgt å ignorere det. Jeg skrev at du kunne fjerne fra minnet at de var kjendis og heller se på dem som den vanlige mannen i gata. Men hvis det er vanskelig for deg så kan du velge hvilken som helst annen person isteden som ikke er kjendis. Ta gjerne noen DU synes er pen (kansje din nåværende partner hvis du har en), poenget er uansett det samme!Så mener du fortsatt det samme som din opprinnelige påstand, eller har du endret mening til den påstanden du kom med hvis det var Brad Pitt eller Johnny Depp? Nå har du to forskjellige påstander ute å går. Kjendiser får tydeligvis en annen oppfattning. Jeg er dog ikke uenig i påstanden din denne gangen, men jeg vil du skal se HELE poenget. Jeg er dog ikke helt enig i at de nødvendigvis hadde blitt frastøtt av all oppmerksomheten (i starten), men det var ikke det som var poenget heller så det trenger vi ikke diskutere.Håper du skjønner hvorfor dette spørsmålet er så viktig, du har allerede endret din oppfattning en gang, men det var jo ikke sammenlignbart ifølge deg, så da må jeg hjelpe deg litt lenger på vei. Hvis du nå har forstått HELE poenget så sier jeg bare god helg! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Snedig at du skulle mene at jeg kverulerer. Jeg forklarer jo at det stiller seg annerledes for Brad Pitt og Johnny Depp på grunn av kjendisfaktoren deres. Jeg har allerede fortalt hva jeg mener om sjansene til typen i Budstikka, "den vanlige mannen i gata" eller hva du velger å kalle ham. Men jeg sa aldri noe om antallet sjenerte eller selvsikre jenter. Sjenanse og selvsikkerhet er ikke dikotome variabler. Hvis ikke du synes det er konsistent, må du lese tråden om igjen. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Brad Pitt får ikke allverdens for han har kone og barn. Kanskje greier han å snike seg vekk fra tid til annen, men store deler av tiden er han godt passet på. Lenke til kommentar
strike_ Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 (endret) @Zarac Wow, du har virkelig vanskelig for det. Når du bevisst unnlater å svare på det jeg skriver så kaller jeg det å kverulere. Jeg nekter å tro at du har oversett det jeg skrev IGJEN hvor jeg sier at du IKKE skal ta kjendisfaktoren med i bildet, men det klarer du tydeligvis ikke gjøre. Når jeg IGJEN ber deg velge en annen person fordi poenget blir uansett det samme så driter du i det også, derfor kverulerer du bare for å kverulere..Så i praksis sier du at om de IKKE hadde vært kjendiser så hadde det stilt seg anderledes igjen og de ville tilrukket seg flest usikre,sjenerte jenter? Men FORDI de er kjendiser så tiltrekker de seg motsatt type, det er jo det du sier..Jeg ser også du maser om at du ikke har nevnt andelen/anntallet sjenerte/selvsikre. Men JEG nevner det fordi at andelen er jo en VELDIG STOR faktor for å kunne si om det er det ene eller det andre. Når du sier i din første påstand at det er "omvendt" og at det er sjenerte jenter som vil ta kontakt så betyr vel det nettopp at det er FLEST sjenerte jenter som vil ta kontakt ergo din påstand. Vi vet begge to (tror jeg) at man sikkert vil få svar fra begge typer, derfor nevner jeg andelen/anntallet.. For det må man jo nødvendigvis vite for å kunne konstatere det ene eller det andre.Jeg har også sagt hva jeg mener om sjansene til til typen i budstikka, men det er jo ikke det vi diskuterer. Vi diskuterer HVEM som ville svart på en slik annonse om det hadde vært noen andre.... Det er det jeg er innterssert i! Du kan jo ikke mene ditt om en person og datt om den andre personen mener jeg når de gjør akkurat det samme. Men du slenger tydeligvis rundt deg med påstander basert på mange ting skjønner jeg.Men jeg tror jeg avslutter diskusjonen for min del, jeg har annet å gjøre enn å diskutere med noen som bevisst unnlater å svare på ting jeg skriver, jeg gidder ikke ta frem teskje i hvert eneste innlegg. Vi får bare si det slik at du har sagt ditt og jeg mitt. Uansett får du ha en god helg! Endret 18. juni 2016 av strike_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå