Fotoskrulla Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Utsikt mot Ålesund fra Godøya. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Berre lækker, damen - berre lækkert. Antagelig ville jeg tatt 8 mm kutt nede på V3, men det er ittno' å bry seg om. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2016 Berre lækker, damen - berre lækkert. Antagelig ville jeg tatt 8 mm kutt nede på V3, men det er ittno' å bry seg om. Roar Hyggelig det da Roar! ..og du har rett, jeg burde rydda litt i underkant på V1 med et lite kutt ja, men pytt sann! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Hvor er det bare smukt...masser af sommer stemning..glæder mig til at vi skal Norge her i sommer vh Suss 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2016 Hvor er det bare smukt...masser af sommer stemning..glæder mig til at vi skal Norge her i sommer vh Suss Hei Suss! Skal du til Norge på sommeferie? Hvor i Norge vil du da reise? Lenke til kommentar
sussss Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Hvor er det bare smukt...masser af sommer stemning..glæder mig til at vi skal Norge her i sommer vh Suss Hei Suss! Skal du til Norge på sommeferie? Hvor i Norge vil du da reise? Ja vi skal til Norge ...denne sommer..men det er ikke mod vest..denne gang bliver det længere mod Øst...i fjældene..Eggedal..hilsen Sus 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2016 Hvor er det bare smukt...masser af sommer stemning..glæder mig til at vi skal Norge her i sommer vh Suss Hei Suss! Skal du til Norge på sommeferie? Hvor i Norge vil du da reise? Ja vi skal til Norge ...denne sommer..men det er ikke mod vest..denne gang bliver det længere mod Øst...i fjældene..Eggedal..hilsen Sus Der har ikke jeg vært tror jeg Sikkert fint der også, selv om jeg foretrekker kysten. Vi får vel se litt bilder derfra etter hvert da tenker jeg Du får ha riktig god tur! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Den dyktige damen fornekter seg ikke. Utsøkte utsiktsbilder fra et vakkert sted. Flotte alle 3, synes jeg! - Fredrik 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Jeg tar alle tre, og særlig tre'ern ! Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2016 Den dyktige damen fornekter seg ikke. Utsøkte utsiktsbilder fra et vakkert sted. Flotte alle 3, synes jeg! - Fredrik Tusen takk Fredrik! Nesten så jeg rødma litt Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2016 Jeg tar alle tre, og særlig tre'ern ! Mvh Ragnar Tusen takk Ragnar! Ja, treern var kanskje best. Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Flotte sommerfarger med fin dybde i bildet 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Hvor er det bare smukt...masser af sommer stemning..glæder mig til at vi skal Norge her i sommer vh Suss Hei Suss! Skal du til Norge på sommeferie? Hvor i Norge vil du da reise? Ja vi skal til Norge ...denne sommer..men det er ikke mod vest..denne gang bliver det længere mod Øst...i fjældene..Eggedal..hilsen Sus Der har ikke jeg vært tror jeg Sikkert fint der også, selv om jeg foretrekker kysten. Vi får vel se litt bilder derfra etter hvert da tenker jeg Du får ha riktig god tur! Ja jeg skal tage en masse billeder så kommer der jo nok nogen ind her :-) takker for din hilsen ...Suss Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2016 Flotte sommerfarger med fin dybde i bildet Takk så mye Kjell Stian! Lenke til kommentar
okjo Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Herlig og sommerlig serie, liker spesielt godt kompen på V3 Mvh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2016 Herlig og sommerlig serie, liker spesielt godt kompen på V3 Mvh Oddmund Takk skal du ha Oddmund! Du ser nesten heimatt herfra du...nesten.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Nydelig serie med landskapsbilder hvor jeg velger meg v1 , liker forgrunnen med stien og de hvite blomsten samt den vide horisonten med fjellene og skyene i bakgrunnen . Skjønner at dette må ha vært en fin dag/tur . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2016 Nydelig serie med landskapsbilder hvor jeg velger meg v1 , liker forgrunnen med stien og de hvite blomsten samt den vide horisonten med fjellene og skyene i bakgrunnen . Skjønner at dette må ha vært en fin dag/tur . Mvh Alec Hei Alec! Ja dette var en usedvanlig flott dag. Blomstene er faktisk myrull. Den blomstret hvitt over hele fjellet, virkelig fluffy og flotte! Håper du nyter dagene nå når været er så fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg