Gå til innhold

Utsikt mot Ålesund fra Godøya.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor er det bare smukt...masser af sommer stemning..glæder mig til at vi skal Norge her i sommer vh Suss

Hei Suss! :)

Skal du til Norge på sommeferie? Hvor i Norge vil du da reise?

Ja vi skal til Norge ...denne sommer..men det er ikke mod vest..denne gang bliver det længere mod Øst...i fjældene..Eggedal..hilsen Sus

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor er det bare smukt...masser af sommer stemning..glæder mig til at vi skal Norge her i sommer vh Suss

Ja vi skal til Norge ...denne sommer..men det er ikke mod vest..denne gang bliver det længere mod Øst...i fjældene..Eggedal..hilsen Sus

Der har ikke jeg vært tror jeg :) Sikkert fint der også, selv om jeg foretrekker kysten.

Vi får vel se litt bilder derfra etter hvert da tenker jeg ;)

Du får ha riktig god tur! :D

Lenke til kommentar

Der har ikke jeg vært tror jeg :) Sikkert fint der også, selv om jeg foretrekker kysten.

Vi får vel se litt bilder derfra etter hvert da tenker jeg ;)

Du får ha riktig god tur! :D

Ja jeg skal tage en masse billeder så kommer der jo nok nogen ind her :-) takker for din hilsen ...Suss

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Nydelig serie med landskapsbilder hvor jeg velger meg v1 , liker forgrunnen med stien og de hvite blomsten samt den vide horisonten med fjellene og skyene i bakgrunnen .

Skjønner at dette må ha vært en fin dag/tur .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Nydelig serie med landskapsbilder hvor jeg velger meg v1 , liker forgrunnen med stien og de hvite blomsten samt den vide horisonten med fjellene og skyene i bakgrunnen .

Skjønner at dette må ha vært en fin dag/tur .

Mvh

Alec

Hei Alec! Ja dette var en usedvanlig flott dag. :)

Blomstene er faktisk myrull. Den blomstret hvitt over hele fjellet, virkelig fluffy og flotte!

Håper du nyter dagene nå når været er så fint :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...