Krokan Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Finnes det noen virtuelle operatører (MVNO) som selger mobilt bredbånd til Telenor sitt nett? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Interessant spørsmål. Dette har jeg ikke tenkt på. Hello har såvidt jeg vet størst datakvote på Telenor-nettet, bortsett fra Telenor selv. 20 GB til 400 kroner. Dette er et mobiltelefon-abonnement. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Hvilken størrelse/antall GB forespeiler du deg at du trenger? Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 13. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2016 Noe som ligner på Telia sine kvoter. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Må det være med Telenor-dekning? Banzai har Telia-dekning og 100 GB. https://www.banzai.no/mobildata Endret 13. juni 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 13. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2016 Må det være med Telenor-dekning? Banzai har Telia-dekning og 100 GB. https://www.banzai.no/mobildata Har allerede Telias 200GB abonnement, men Telenor har nå 4G(+) dekning her jeg bor nå. Stusser litt over at det ikke er noen som videreselger mobilt bredbånd fra Telenor, jeg klarer iallfall ikke å finne noen som gjør det. Men å betale stort mer enn det jeg gjør til Telia i dag er uaktuelt, må som regel kjøpe til en eller to datapakker på 80GB hver måned. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Djuice Djuice tilbyr ikke mobilt bredbånd ut i fra det jeg kan se på hjemmesiden. Lenke til kommentar
mna Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Djuice Djuice tilbyr ikke mobilt bredbånd ut i fra det jeg kan se på hjemmesiden. Hmm jeg har hadt det fram til feb i år. Mulig det er faset ut da ;-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå