trakten Skrevet 2. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2016 Tusen takk! Det var utrolig nyttig for meg Lenke til kommentar
Nynorsk- Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Tusen takk! Det var utrolig nyttig for meg Null problem og lykke til på farmasi studiet =) 1 Lenke til kommentar
trakten Skrevet 12. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2016 Jeg har et spørsmål til: hva er lønna til forskere/ansatte med doktorgrad i legemiddelindustrien? Er lønna der mye høyere enn hvis man er vitenskapelig ansatt ved et universitet? Lenke til kommentar
Nynorsk- Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Jeg har et spørsmål til: hva er lønna til forskere/ansatte med doktorgrad i legemiddelindustrien? Er lønna der mye høyere enn hvis man er vitenskapelig ansatt ved et universitet? Så ble det farmasi? Lenke til kommentar
trakten Skrevet 18. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2016 Ble det, men er fortsatt veldig usikker på om jeg skal gå for det.. Lenke til kommentar
Nynorsk- Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Ble det, men er fortsatt veldig usikker på om jeg skal gå for det.. Litt kjipt at du tar det for å så droppe ut neste år eller noe. Bruker opp plassen til en annen elev som sikkert brant for det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå