^fmj Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Jeg har fått spørsmål om hva jeg ønsker meg i gave fra Krakow og kjenner at jeg er noe blank. Endret 13. juni 2016 av ^fmj Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Pavestatue med rav-detaljer? (med tanke på avataren din) Kanskje en Krakowska av god kvalitet hvis du spiser kjøtt. https://en.wikipedia.org/wiki/Krakowska Endret 13. juni 2016 av mandela Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Masse fine lokale souvenir butikker der. De selger statuer av kjente monumenter i nærheten, beer steins med relieffmotiv, bilder, tallerkener osv. Bare å kjøpe noe sånt. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Det er ikke noe vits å få noe bare for å få noe. Tror du du kommer til å sette pris på en crappy turistgave? Be dem kjøpe et utvalg øl fra forskjellige polske bryggerier, da får du deg en smak av Polen og kan i tillegg ta vare på flaskene Lenke til kommentar
( ) Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 En bok om Krakows historie, trykket på et sprog du forstår eller studerer... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Fikk med meg en t-skjorte hvor "City of Krakow" var skrevet akkurat som på t-skjortene med "Calvin Klein". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Vil ikke påstå at en sånn er "drittgave" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå