John-Alfred Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 I dag 13.6.2016 sluttet plutselig Appstore å fungere på min Iphone 6s pluss. Jeg trenger råd og tips om hva jeg kan gjøre for å få Appstore til å fungere igjen. Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Feilmelding? Vil den bare ikke starte? I såfall så er det fordi du trenger en restart. Fungerer det fortsatt ikke etter en restart, må du _kanskje_ reinstallere/fabrikkinstillinger. Men i de fleste tilfellene vil en vanlig restart av iphonen være nok, siden det har vært litt "buggete" oppdateringer i det siste fra Apple. Håper det løser seg. Lenke til kommentar
John-Alfred Skrevet 13. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2016 Feilmelding? Vil den bare ikke starte? I såfall så er det fordi du trenger en restart. Fungerer det fortsatt ikke etter en restart, må du _kanskje_ reinstallere/fabrikkinstillinger. Men i de fleste tilfellene vil en vanlig restart av iphonen være nok, siden det har vært litt "buggete" oppdateringer i det siste fra Apple. Håper det løser seg. Takk for svar! Etter at jeg skrev innlegget, prøvde jeg å slettet alle innstillinger og legge alt inn på nytt og nå fungerer heldigvis alt som det skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå