Gå til innhold

AMD XP 2800+


Cell_v14

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ingenting å gruble på.....XP2800 er en nydelig CPU.......!!men gi den 1 giga ram å jobbe på så får du max ut av den....og kjøp ei kjøleribbe godkjent for XP3200 så får du bedre kjøling..........

Med mindre man driver med STORE bilder i photoshop eller holder på med videoredigering så er det helt unødvendig å ha 1GB ram.. 512MB holder lenge.

Lenke til kommentar
ingenting å gruble på.....XP2800 er en nydelig CPU.......!!men gi den 1 giga ram å jobbe på så får du max ut av den....og kjøp ei kjøleribbe godkjent for XP3200 så får du bedre kjøling..........

Med mindre man driver med STORE bilder i photoshop eller holder på med videoredigering så er det helt unødvendig å ha 1GB ram.. 512MB holder lenge.

Formann. Får man klokket den 2800+ opp til 2.4-2.5 ghz? Jeg har en jævlig god kjøler(Swiftech MCX478V), så temp bryr jeg meg ikke noe særlig om. Men går det ann å klokke mye AMD XP 2800+ Barton? bare spør om du har erfaringer, leste en test, eller bare hørt noe om det.

 

Jeg har Asus a7n8x Deluxe/GD.

 

Kjører min 2500+ @ 2.3 ghz på max vcore (1.85v. noe som blir til 1.87 i Asus Probe) Jeg har lyst på 2.5 Ghz Pure-Amd-Powah, hvis du skjønner :)

 

Ps: har 2x512mb ddr400 TwinMos (den burde vel ikke holde meg igjen,vel?)

 

thankies :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...