Jonas Magerøy Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Betaler du for spillet én gang, får du det på både Xbox One og Windows.Microsoft lanserer ny uniform satsing med Gears of War 4 i spissen Lenke til kommentar
Riveer Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Hvis dette er like lovende (krysskjøping, ikke Gears of War) som jeg oppfatter det, og det skal bli mulig på flere spill fremover, begynner jeg å angre bittert på PS4-kjøpet mitt i ganske nær fremtid. Ett av de større frustrasjonene gjennom livet mitt har vært å måtte kjøpe samme tittel på flere plattformer. Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Vil jo si du har gjort ett godt valg, nå får du spillt PS4 eksklusiver på PS4 og XBOX eksklusiver på PC Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 For de som har win 10 da regner jeg med. Lenke til kommentar
Riveer Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Vil jo si du har gjort ett godt valg, nå får du spillt PS4 eksklusiver på PS4 og XBOX eksklusiver på PC Haha ja, etter at jeg skrev kommentaren undersøkte jeg litt mer, og det slo meg jo. Eierskapet mitt av PS4 gir bare mer variert spilltilbud. Det virker som de går fra "Xbox exclusive" til "Microsoft exclusive", noe jeg synes er en veldig positiv utvikling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå