-HugiN Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Noen som veit av noen plass hvor man får kjøpt komunikasjonskabel for E700 ??? Må jo nesten ha det når en ikke kan sende Bilder å lyder over IR... Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Kan jo bruke e-mail også da... Lenke til kommentar
El chico Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Du kan overføre bilder og lyder mha IrDA Lenke til kommentar
C. Eastwood Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Du kan overføre bilder og lyder mha IrDA ??? Javel ??? Lenke til kommentar
El chico Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Under Tool-menyen i EasyStudio PIMS & File Manager finner du File Manager. Vha den kan du overføre både bilder og lyder (vel og merke bare de som ligger under Mine lyder) Lenke til kommentar
-HugiN Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Oyoy, leste meg til her på forumet at det ikke gikk via IrDA... Men da får jeg no bare kjøpe meg det også da Elkjøp får visst inn telefon i kveld og komplett har visst irda dongel så da blir det liv i stua Lenke til kommentar
C. Eastwood Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Under Tool-menyen i EasyStudio PIMS & File Manager finner du File Manager. Vha den kan du overføre både bilder og lyder (vel og merke bare de som ligger under Mine lyder) Klar over at det fint går an å hente FRA telefonen via IR, men jeg får ihvertfall ikke lov til å laste opp bilder fra PC'en TIL telefonen... Har du virkelig fått til dette? Hmmm..... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 /me har lastet opp og ned bilder og lyder over IR. Funker fett fet, men programmet sliter noenganger å finnet ut av at mobilen faktisk er koplet til. Men når den er "detected" så gåt der fett... Har alt lastet opp en 30 mmf låter og noen bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå