AfterGlow Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Forskere har laget en tredimensjonal skjermteknologi ved hjelp av glasspartikler i væske.«Holografiske» skjermer kan være nærmere en realitet Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Woho! Gleder meg til å spille starwars battlechess! Blir vel først i 2025 da men.... Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Woho! Gleder meg til å spille starwars battlechess! Du kan allerede spille Dejarik eller hva det heter. Finner sikkert noen som 3dprinter spillebrikker på nettet Vet ikke helt hva jeg ser på de bildene der, men jeg kan godt vente til 2.0 er lansert Lenke til kommentar
krj72 Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 (endret) Må si at de fire lampene på bildene ikke imponerte meg.Kunne like godt tatt bilde av en bil å hatt øverst i artikkelen. Ser ikke noe som helst av noe hologram noen steder på bildene.:-) Endret 19. juni 2016 av krj72 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå