tom waits for alice Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Vel, hva folk legger i begrepet sex er jo ganske forskjellig.. I min verden er fingring og runking sex, men jeg er åpen for at andre har en annen oppfatning enn meg. Det er vel helt greit å operere med grader av alvor, på dette området som på andre. Hvor grensen skal gå får være opp til den enkelte, men her sa altså TS nei til samleie. Det var hennes grense der og da. I ettertid skulle hun ønske hun hadde satt den litt før. Geir Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Jamen slapp nå av! Vi hadde ikke sex var det jeg prøvde å få frem. Trodde ikke jeg trengte å skrive hele tråden på nytt, regna med du leste hva som skjedde men at du tenkte at det også førte til sex, men det gjorde det ikke. Hva prøver du å oppnå? Jeg har sinnsykt dårlig samvittighet, og jeg sliter da med den enda! Jeg har vært et råttent rasshøl, og nå har du fått frem det du vil. Og jeg er enig i det meste du sier, men ikke utal deg om ting du ikke vet noe om. Dette og det forrige du sa underbygger bare min innledende kommentar: Du kommer ikke til å kutte kontakten med noen av dem. Jeg har ikke alltid rett. Men jeg har rett. 1 Lenke til kommentar
Loverdose Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Du er ikke møkk eller en dårlig person basert kun på dette som skjedde, Løgn er glad i å tråkke på folk som allerede er nede og som har gjort feil i livet sitt, så akkurat hva han skriver skal du ikke ta deg nær av. Uansett så er det jo ganske innlysende at du har gjort noe av det mest hårreisende man kan gjøre i et forhold. Det er viktig at du ikke forsvarer det du har gjort med at dere ikke hadde sex, han fingra deg og du runka han. Det er ille nok, men det er ikke detaljer som du trenger å servere hans kjæreste eller din egen kjæreste. Det går an å være sparsommelig på detaljer for å gjøre minst mulig harme. Du velger jo selv om du ønsker å være ærlig om dette til din egen kjæreste. Alt etter hvilke verdier du har. Vil du ikke ødelegge et forhold til + forholdet mellom brødrene dine? Gjør det slutt uten å fortelle. Er du en ærlig person? Da legger du alle korta på bordet. Belphegor sitt svar var ganske bra og veldig spot on.Det er jo ingen tvil i at du burde gjøre det slutt. Siden du fortsatt er opphengt i broren hans kan du garantert finne på å gjøre det samme igjen neste gang dere drikker sammen og det vil du nok ikke. Du skriver at han ikke har rørt en annen kvinne i sitt 7 år lange forhold, men det vet du faktisk ingenting om og har ingen garanti om det heller. For alt du vet har han vært utro mange ganger. Kan godt hende han elsker kjæresten sin men mange mennesker har et litt annet syn på kjærlighet, for eksempel finner man jo folk som er i åpne forhold. De elsker partneren sin men har sex med andre. 9 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 https://youtu.be/CJC7GCxlhwc?t=75 Lenke til kommentar
zebrazett Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Dette er en klein situasjon for alle parter. Du har mer enn nok svar her som kommanderer og kjefter om å gjøre det ene eller det andre, og du har Løgn som bryter ned situasjonen og analyserer den for og med deg. Jeg ser ikke noe poeng i gjør noen av delene, siden du virker til å ha fått god dekning på dette området. Det har vært noen setninger og avsnitt jeg har reagert litt på, så jeg har sitert de nedenfor med en liten kommentar. Dersom du føler det er tatt ut av kontekst beklager jeg det, jeg har prøvd å hente ut det som er relevant for det jeg ønsker å kommentere. (...) Altså denne broren har jeg aldri forstått meg på. Han er så mystisk, vanskelig å lese og jeg aner ikke hvor jeg har han. Han er dødskjekk, hyggelig, og har hatt kjæreste i 7 år. De har bygget hus sammen, men har ikke barn og er ikke gift. Det merkelige er at iblandt så har jeg hatt seksuelle drømmer om denne broren, hvor han forteller meg at han er forelsket også har vi sex, uten å helt forstå hvorfor. Ja, han er kjekk og det der, men er det et grunnlag for å drømme slike drømmer? (...) Vi flørtet litt, også plutselig gir han utrykk for at hadde det ikke vært for at han var broren til kjæresten min hadde han pult meg! Jeg aner ikke hva som skjedde videre, men plutselig står vi å kliner skikkelig, han fingrer meg og jeg runker han! Jeg husker bare deler av dette, og jeg husker han sa at jeg ALDRI måtte fortelle noen om dette. Jeg sa "vi må aldri gjøre dette igjen!" Hvor han sier "joda"Dagen derpå møttes vi på do for å spy, da later han som ingenting. Da oppfører han seg HELT vanlig, som før.Om jeg forteller noen om dette ødelegger jeg forholdet hans, han mister huset, jeg mister kjæresten, kjæresten blir uvenn med broren, JEG har ødelagt så mye! Hva skal jeg gjøre!? Det verste er at jeg ikke klarer slutte tenke på broren hans!! Jeg vet ikke om jeg har fått følelser, men jeg vil gjøre deg igjen! (Hadde ALDRI gjort det, men vil!?) og vi skal på samme fest igjen om 3 uker. (...) Men hvorfor tok broren til typen min initiativ til å gjøre dette? Han har i løpet av de 7 årene han har vært i et forhold ikke rørt en annen dame enn kjæresten sin, så hvorfor gjorde han dette nå, med meg? I edru tilstand ignorerer han meg nesten, og har ALDRI vist tegn til at han har interesse av meg i det hele tatt. Han sa han alltid har tenkt at jeg er pen, men det har han jo mest sannsynlig tenkt om veldig mange andre jenter også, uten at han har gjort noe med dem. Han sa han elsket kjæresten sin, så jeg måtte ikke si noe. Men hva er greia? Om han elsker kjæresten sin, hvorfor gjorde han dette da? (...) Lurer på om han har like dårlig samvittighet som meg?Tror jeg skal snakke med han, også snakke med kjæresten. (...) (...) Men vi var klar over hva vi gjorde og at det vi gjorde var galt. Med engang vi hørte noen komme så slutta vi og lata som ingenting, og det er jo et tegn på at vi begge var klar over at det var galt. Og nei, jeg er ikke egoistisk, men det jeg gjorde var egoistisk. Jeg fulgte egne lyster uten å evne å tenke konsekvenser. (...) Har aldri sett han så full før, men han var vel klar over hva han gjorde han også? Hvorfor valgte han meg som er sammen med broren hans, og ikke en av de andre villige, ukjente jentene der? Da hadde jo sannsynligheten for at noen ville funnet det ut vært mindre enn å ta dama til broren. Festen var langt unna, med bekjente av oss (familien til typen og broren) og vi kjente ikke halvparten der engang.. Det var flere jenter som prøvde seg på han men han avviste dem jo? Okei okei okei, slapp av litt.. Jeg prøver ikke legge skylden på noen her, JEG gjorde en kjempefeil, jeg var jo med på det! Men HAN starta, HAN ga seg ikke, HAN oppsøkte meg. JEG sa nei flere ganger, ikke han. Det hører jo med til historien, hvorfor utelukke det? Jeg var minst like ille som han, jeg kunne jo bare dyttet han vekk, ropt nei, løpt ned til kjæresten min og sladra. Det ville jo vært det riktige, så jeg er minst like skyldig. Jeg var en deittsekk, men jeg ER ikke møkk. (...) (...) Det merkelige er at jeg husker jeg tenkte at siden det var broren hans så var det ikke så ille, men det gjør jo saken en million ganger verre! Man blir så dum når man er beruset.. (...) Vi lå ikke sammen, han SA han ville ha sex, men jeg sa nei så det ble ikke noe. Vi klina. (...) Ikke verdt å ødelegge et brorskap over klining hvertfall, så vil egentlig skåne dem for det. Kommer ikke til å ligge med noen andre, da sier jeg heller at jeg klina med en av de andre ukjente gutta på festen.. Ja, jeg er vel den eneste som vet hva jeg er verdt. Helt ærlig virker det som at du har en ganske dyp crush på broren til kjæresten din. Alt jeg har sitert her er ting som omhandler ham, og mye av det er egentlig irrelevant for situasjonen din dersom det var hel tilfeldig at det var han. Jeg tror ikke du ville ha gitt etter for enhver kjekk mann som insisterte i denne situasjonen, jeg tror det er selve broren som er nøkkelen til at dette skjedde. Du har tydeligvis reflektert over karakteren hans tidligere på måten du beskriver han, og du virker egentlig mer interessert i å finne ut av hva hans motivasjon for å gjøre dette var, enn å finne ut hva din motivasjon er. Du henger deg veldig opp i at han ville veldig, og at han ville veldig ha deg. På det lille du har beskrevet av ditt eget forhold virker det ganske ustabilt i seg selv. Dette er nesten slemt å anta, og jeg dømmer deg ikke, men min perosnlige oppfatning av denne situasjonen er at du er hemmelig (kanskje ubevisst?) forelsket i broren hans, men har tenkt at han er for stabilt fastsatt med sin kjæreste av 7 år, og har tatt til takke med (eller i det minste holdt ut med) hans bror, din kjæreste. Du er sikkert veldig glad i kjæresten din, men jeg er veldig nysgjerrig på hva du hadde gjort i en situasjon hvor du kunne velge mellom de to. Dersom dette ikke har noe grunnlag, og jeg tar helt feil, så må jeg gjøre noen ting klart: For at du skal kartlegge din situasjon og ta en avgjørelse på hvordan du skal gå videre med dette er det flere faktorer du legger vekt på som spiller absolutt null rolle. 1. Hvorfor han valgte deg. 2. Hvorfor han gjorde det. 3. Hvorvidt han har dårlig samvittighet. 4. Hva han har å si på denne saken. Om du helt ærlig føler at disse komponentene er viktige for at du skal ta en avgjørelse videre, mener jeg at det underbygger min teori. Masse lykke til både kjæresten og broren, du finner nok den beste løsningen for deg uavhengig av hva vi forumtroll kjefter og smeller med 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2016 La han knulle søstra di, så skal du se hvordan det føles. Anonymous poster hash: 57e93...db0 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2016 Vel, du er tydelig tiltrukket av broren til typen din og han til deg. Han er kjekk, det er tabu mpt situasjonen osv... alt som skal til for å sparke litt ekte kåthet. Hvis du tror at du vil klare holde fingrene unna han resten av livet så er du i beste fall naiv. Han var tydeligvis gira på mer. Tenkt litt på det da, du og broren blir enig om å holde alt hemmelig, dere knuller i skjul, i spenning når dere kan, og dere lever lykkelige og seksuelt tilfredsstilte liv. Hva er vel bedre enn det? Anonymous poster hash: c623a...910 2 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Jeg er IKKE en sjalu type og jeg hadde muligens blitt glad om jenta mi var utro (fordi det hadde åpnet dører jeg er mer åpen for enn hun) men om det hadde blitt skjult for meg i lengre tid og jeg hadde måtte slitt med vissheten om at jeg hadde gått uvitende rundt og hatt vennlig kontakt med noen som har vært SÅ ondsinnet mot meg hadde potensielt knekt meg og mitt sinne hadde blitt mange ganger sterkere mot begge to. Dette vil komme for en dag før eller senere. Du må gi beskjed og la ham bestemme. Du gjør vondt verre om du tar valget fra ham. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2016 Det faktumet at dere rakk å komme til både fingring og runking i løpet av få sekunder forteller meg at dere er som skapt for å ha sex med hverandre, tydelig like kåte og veldig på bølgelengde. Tenk på at det drøye dere kunne gjort sammen. Tanken pirrer deg ikke LITT engang? Anonymous poster hash: c623a...910 3 Lenke til kommentar
Mindwheeel Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Hva har ikke internett brakt menneskeheten. I gamle dager krevde det årevis med utdanning å bli psykoanalytiker, samt sånne kjedelige bagateller som å møte pasienten ansikt til ansikt, gjerne flere ganger, for å stille en diagnose. Når krever det bare en brukerkonto på internett... Geir Du prøver vel å si at jeg "dømmer". Og ja, det gjør jeg. Basert på hva TS selv skriver. Kommentaren du kritiserte beskriver mitt syn på henne. Hun gjorde det hun gjorde. Og etterpå prøvde hun å legge fokus på hvorfor han gjorde det han gjorde. Det er å ta fokus vekk fra seg selv. Det er som så si "det er ikke bare jeg som...". Det er å mitigere sin egen skyld, og rasjonalisere valget. Dersom hun i det hele tatt forteller dette til typen, kommer hun dermed til å legge skylda på broren. "Det var han som...". Kall det gjerne en psykoanalyse, men denne dama er møkk. Edit: Og en homewrecker. Her abdiserer du din egen intelligens. 1 Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 At man kan gjere dumme ting i fylla, heilt klart, man burde kanskje vurdere om man skal drikke so møkje om man veit det.. Uansett, du bør prate med broren for å sjå kordan det ligg an å vurdere om dåkke skal fortelle det. Og som nevnt over, vurdere om ikkje det er nok å fortelle om klininga. Ein anna ting kan jo være at broren ville hevne seg,men det kan jo man aldri vite. Du veit best kva du bør gjere å ta vurderinga di basert på dine tankar. Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Her abdiserer du din egen intelligens.Her glemte du visst å holde deg til saken. I stedet påstår du at jeg frasier meg min intelligens gjennom min egen kommentar - som du også unnlater å kommentere i det hele tatt. Dette minner mer om et personangrep enn en kommentar med relevans til tråden. Jeg får likevel inntrykk av at du er uenig i noe av det jeg sier. Det jeg har påpekt er at ei dame som kliner med, lar seg bli fingret av, og runker broren til typen sin, påstår at hun tar ansvar for sine egne handlinger samtidig som hun avleder dette ansvaret ved å si "men HAN starta, HAN ga seg ikke, HAN oppsøkte meg", samt poengterer at det bare skjedde fordi hun var full, er ei dårlig dame. Jeg bruker begrepet "møkk" for å illustrere opplevd verdi av denne dama, basert på denne handlingen, isolert sett. Hun sa seg for øvrig også enig i dette selv... For å hjelpe deg med å holde deg til saken, spør jeg heller direkte: Hva er du uenig i? 2 Lenke til kommentar
Mindwheeel Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Her abdiserer du din egen intelligens.Her glemte du visst å holde deg til saken. I stedet påstår du at jeg frasier meg min intelligens gjennom min egen kommentar - som du også unnlater å kommentere i det hele tatt. Dette minner mer om et personangrep enn en kommentar med relevans til tråden. Jeg får likevel inntrykk av at du er uenig i noe av det jeg sier. Det jeg har påpekt er at ei dame som kliner med, lar seg bli fingret av, og runker broren til typen sin, påstår at hun tar ansvar for sine egne handlinger samtidig som hun avleder dette ansvaret ved å si "men HAN starta, HAN ga seg ikke, HAN oppsøkte meg", samt poengterer at det bare skjedde fordi hun var full, er ei dårlig dame. Jeg bruker begrepet "møkk" for å illustrere opplevd verdi av denne dama, basert på denne handlingen, isolert sett. Hun sa seg for øvrig også enig i dette selv... For å hjelpe deg med å holde deg til saken, spør jeg heller direkte: Hva er du uenig i? Og her abdiserer du din egen intelligens IGJEN. Du har lest om en enkeltepisode på internett angående en person du aldri engang har sett ansiktet på , og der du har NULL kjennskap til noe som helst angående personene og situasjonene involvert , og basert på denne historien leverer du konklusjonen "denne dama er møkk"? Hvis du ikke skjønner hvorfor dette krever et totalt fravær av rasjonell tankekraft så er antagelig den rasjonelle tankekraften fremdeles totalt fraværende. Dette betyr selvfølgelig ikke at du er en idiot. Bare at du ( av en eller annen grunn ) har skrevet noen eksepsjonelt idiotiske kommentarer i akkurat denne tråden. En isolert episode. Som det ikke er grunn til å anta at representerer virkeligheten generelt. 1 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Og her abdiserer du din egen intelligens IGJEN. Du har lest om en enkeltepisode på internett angående en person du aldri engang har sett ansiktet på , og der du har NULL kjennskap til noe som helst angående personene og situasjonene involvert , og basert på denne historien leverer du konklusjonen "denne dama er møkk"?Du mener altså at episoden bør anses som en enkeltepisode, og kun vurderes isolert sett? Nøyaktig slik jeg poengterte at jeg gjorde, og hun sa seg enig i? Så hva er problemet? Hvis du ikke skjønner hvorfor dette krever et totalt fravær av rasjonell tankekraft så er antagelig den rasjonelle tankekraften fremdeles totalt fraværende. Dette betyr selvfølgelig ikke at du er en idiot. Bare at du ( av en eller annen grunn ) har skrevet noen eksepsjonelt idiotiske kommentarer i akkurat denne tråden. En isolert episode. Som det ikke er grunn til å anta at representerer virkeligheten generelt. Det var da voldsomt til reaksjon. Og det hele bunner ut i at du selv ikke maktet å lese samtalen jeg hadde med TS før du prematurt eksploderte grunnet dine egne forhåndsantagelser. Det er igrunn litt ironisk, da det er nettopp dette du anklager meg for. Så, oppsummert, det du kritiserer meg for å ikke adressere ble opprinnelig adressert av meg, og erkjent av TS. Du lager dermed problemer fordi du selv ikke klarer å følge med. Og du velger å angripe meg gang på gang, basert på noe som, selv om det faktisk skulle vært realitet, ikke hadde trengt mer enn en liten korreksjon. En unnskyldning er på sin plass. Men det ser ut som du er alt for emosjonelt investert her allerede, og dermed også sannsynligvis for stolt til å innse dine egne feil. Vi får la det være med det. Ha en fin dag. 2 Lenke til kommentar
Mindwheeel Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 (endret) Og her abdiserer du din egen intelligens IGJEN. Du har lest om en enkeltepisode på internett angående en person du aldri engang har sett ansiktet på , og der du har NULL kjennskap til noe som helst angående personene og situasjonene involvert , og basert på denne historien leverer du konklusjonen "denne dama er møkk"?Du mener altså at episoden bør anses som en enkeltepisode, og kun vurderes isolert sett? Nøyaktig slik jeg poengterte at jeg gjorde, og hun sa seg enig i? Så hva er problemet? Nei Det var da voldsomt til reaksjon. Og det hele bunner ut i at du selv ikke maktet å lese samtalen jeg hadde med TS før du prematurt eksploderte grunnet dine egne forhåndsantagelser. Det er igrunn litt ironisk, da det er nettopp dette du anklager meg for. Nei Så, oppsummert, det du kritiserer meg for å ikke adressere ble opprinnelig adressert av meg, og erkjent av TS. Du lager dermed problemer fordi du selv ikke klarer å følge med. Og du velger å angripe meg gang på gang, basert på noe som, selv om det faktisk skulle vært realitet, ikke hadde trengt mer enn en liten korreksjon. Nei En unnskyldning er på sin plass. Men det ser ut som du er alt for emosjonelt investert her allerede, og dermed også sannsynligvis for stolt til å innse dine egne feil. Vi får la det være med det. Ha en fin dag. Vi kan la det være med det ja! Jeg gjør i likhet med de fleste stadig vekk feil og kan gjerne unnskylde hvis det jeg skrev virket som et angrep. Det var isåfall bare et angrep på en tendens til å dømme andre personer som "dårlig menneske" på bakgrunn av at man vet at de har oppført seg dårlig en eller flere ganger. Ønsker deg en fin dag også Endret 14. juni 2016 av Mindmooover 1 Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Trådstarter her! Fylla har overhode ikke skylda, jeg var klar over hva jeg gjorde og jeg var ikke vond å be. Men hvorfor tok broren til typen min initiativ til å gjøre dette? Han har i løpet av de 7 årene han har vært i et forhold ikke rørt en annen dame enn kjæresten sin, så hvorfor gjorde han dette nå, med meg? I edru tilstand ignorerer han meg nesten, og har ALDRI vist tegn til at han har interesse av meg i det hele tatt. Han sa han alltid har tenkt at jeg er pen, men det har han jo mest sannsynlig tenkt om veldig mange andre jenter også, uten at han har gjort noe med dem. Han sa han elsket kjæresten sin, så jeg måtte ikke si noe. Men hva er greia? Om han elsker kjæresten sin, hvorfor gjorde han dette da? Jeg vil fortelle det til kjæresten min, men er redd han kommer til å bli så fly forbanna at han mister kontrollen helt. Han har store problemer med sinne. Burde jeg snakke med broren først, og fortelle han at jeg vil komme til å si det? Å leve med skylden tror jeg faktisk ikke jeg makter. Jeg har så dårlig samvittighet. Bakrusen dagen derpå fortjente jeg hvertfall, for å si det slik.. Anonymous poster hash: 8e27a...7fd Det at du tror han ikke har rørt andre jenter i løpet av 7 år etter at han ikke klarte å holde seg unna deg i noen minutter er så naivt og dumt at jeg skjønner du sitter i denne situasjonen. Han elsker ikke kjæresten sin, for ingen mann med selvrespekt ville gjort det mot kjæresten sin. Det at du er spreng kåt på broren og tror han er så mystisk og sånt er du selv som har skapt, dette er en fantasi du har tygd på lenge og fikk smake på. Men takk gud for at det ikke falt i smak og at du nå får svi for det. Ikke la kjæresten din svi for at du oppfører deg så dårlig, si det som det er og ta konsekvensen. Både broren og du burde få svi for det, håper kjæresten hans finner det ut og kaster han ut. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Jøye meg, er dere så redde for "utroskap" her inne og anser det som det verste i verden? Gjett hva. Ting skjer mellom mennesker av og til. Livet skal være gøy og litt pirrende. 3 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Folk er ikke "redde" for utroskap; folk mener det er moralsk forkastelig. And rightfully so. Og du kan droppe de " på det ordet, for dette VAR utroskap og nå bør de være voksne nok til å ta konsekvensene. 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Det eneste riktige er å dumpe kjæresten din, uten å fortelle om utroskapen. Ville heller fortalt det, kjæresten fortjener å vite hvor råtten broren er. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Hvordan går det TS, har du gjort noe? Eller later du som at ingenting har skjedd? 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå