tom waits for alice Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Artig at du tok deg tid til å bryte ned innlegget mitt med semantikk og påpeke åpenbare ting jeg ikke trodde det var nødvendig å skrive Kanskje fordi jeg synes det var nødvendig... Det er fordi det jeg kaller "nymoralismen" så ofte får stå uimotsagt her på forumet. Det synes jeg personlig er såpass trist at jeg velger å påtale det. Geir 4 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Pistolen påvirker i mange tilfeller dømmekraften da det er mye lettere å drepe noen med en "pang pang". Man tenker seg om mer enn en gang hvis man står der med bare never og tenker på å ta livet av noen Sant nok. Geir Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Det går an å spørre om råd på nett uten å tro at det er gratis psykolog Selvsagt. Det var en kommentar til innlegget over mitt som sa: ... Men vi vet vel at du ikke kommer til å kutte ut denne fyren.Fordi du er den du er. Geir Hahaha, takker Du pleier å bruke svar-knappen så jeg trodde det var et generellt utsagn til alle mann. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Artig at du tok deg tid til å bryte ned innlegget mitt med semantikk og påpeke åpenbare ting jeg ikke trodde det var nødvendig å skrive Kanskje fordi jeg synes det var nødvendig... Det er fordi det jeg kaller "nymoralismen" så ofte får stå uimotsagt her på forumet. Det synes jeg personlig er såpass trist at jeg velger å påtale det. Joa, var en del feil som var greie å påpeke. Jeg er dog ikke noen moralist egentlig og dømmer ingen. Folk kan være veldig bra mennesker selv med mange dårlige valg og handlinger på ryggen. Jeg er en av de med MANGE dårlige valg og handlinger på ryggen og vet hvor kjipt det er å bli "dømt" pga det. Fint at du gjorde meg obs på det, skal prøve å presisere ting litt bedre i fremtiden. 1 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Hva har ikke internett brakt menneskeheten. I gamle dager krevde det årevis med utdanning å bli psykoanalytiker, samt sånne kjedelige bagateller som å møte pasienten ansikt til ansikt, gjerne flere ganger, for å stille en diagnose. Når krever det bare en brukerkonto på internett... Geir Du prøver vel å si at jeg "dømmer". Og ja, det gjør jeg. Basert på hva TS selv skriver. Kommentaren du kritiserte beskriver mitt syn på henne. Hun gjorde det hun gjorde. Og etterpå prøvde hun å legge fokus på hvorfor han gjorde det han gjorde. Det er å ta fokus vekk fra seg selv. Det er som så si "det er ikke bare jeg som...". Det er å mitigere sin egen skyld, og rasjonalisere valget. Dersom hun i det hele tatt forteller dette til typen, kommer hun dermed til å legge skylda på broren. "Det var han som...". Kall det gjerne en psykoanalyse, men denne dama er møkk. Edit: Og en homewrecker. Endret 13. juni 2016 av Løgn 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2016 Tusen takk for svar, folkens! Og fylla har ikke skylda, JEG har skylda. Ene og alene. (+ broren) MEN, hadde jeg ikke hatt alkohol i blodet hadde jeg aldri rørt han. Alkoholen gjør at man på en måte mister dømmekraften, samvittigheten og evnen til å tenke fornuftig. Men vi var klar over hva vi gjorde og at det vi gjorde var galt. Med engang vi hørte noen komme så slutta vi og lata som ingenting, og det er jo et tegn på at vi begge var klar over at det var galt. Og nei, jeg er ikke egoistisk, men det jeg gjorde var egoistisk. Jeg fulgte egne lyster uten å evne å tenke konsekvenser. Jeg spør etter råd om hva jeg skal gjøre, hva er best for kjæresten min. Fortelle, ikke fortelle? Burde jeg snakke med broren? Har aldri sett han så full før, men han var vel klar over hva han gjorde han også? Hvorfor valgte han meg som er sammen med broren hans, og ikke en av de andre villige, ukjente jentene der? Da hadde jo sannsynligheten for at noen ville funnet det ut vært mindre enn å ta dama til broren. Festen var langt unna, med bekjente av oss (familien til typen og broren) og vi kjente ikke halvparten der engang.. Det var flere jenter som prøvde seg på han men han avviste dem jo? Anonymous poster hash: 8e27a...7fd Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2016 Hva har ikke internett brakt menneskeheten. I gamle dager krevde det årevis med utdanning å bli psykoanalytiker, samt sånne kjedelige bagateller som å møte pasienten ansikt til ansikt, gjerne flere ganger, for å stille en diagnose. Når krever det bare en brukerkonto på internett... Geir Du prøver vel å si at jeg "dømmer". Og ja, det gjør jeg. Basert på hva TS selv skriver. Kommentaren du kritiserte beskriver mitt syn på henne. Hun gjorde det hun gjorde. Og etterpå prøvde hun å legge fokus på hvorfor han gjorde det han gjorde. Det er å ta fokus vekk fra seg selv. Det er som så si "det er ikke bare jeg som...". Det er å mitigere sin egen skyld, og rasjonalisere valget. Dersom hun i det hele tatt forteller dette til typen, kommer hun dermed til å legge skylda på broren. "Det var han som...". Kall det gjerne en psykoanalyse, men denne dama er møkk. Okei okei okei, slapp av litt.. Jeg prøver ikke legge skylden på noen her, JEG gjorde en kjempefeil, jeg var jo med på det! Men HAN starta, HAN ga seg ikke, HAN oppsøkte meg. JEG sa nei flere ganger, ikke han. Det hører jo med til historien, hvorfor utelukke det? Jeg var minst like ille som han, jeg kunne jo bare dyttet han vekk, ropt nei, løpt ned til kjæresten min og sladra. Det ville jo vært det riktige, så jeg er minst like skyldig. Jeg var en deittsekk, men jeg ER ikke møkk. Det kan du ikke si. Du kjenner ikke meg, historien min eller historien til typen min. Gjorde jeg en feil? Ja. Var jeg en jævla drittsekk? Ja. ER jeg møkk? Jeg vil ikke si det. Hadde jeg gjort dette igjen, i edru tilstand eller beruset, bevisst, DA hadde jeg vært møkk. Man kan jo gjøre feil. Jeg opprettet en tråd her for å høre hva jeg skal gjøre, hva er best for kjæresten? Jeg har jo tenkt å rette opp i dette. Alle gjør feil, noen større enn andre. Du har sikkert gjort dumme ting du også. Anonymous poster hash: 8e27a...7fd Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Okei okei okei, slapp av litt.. Jeg prøver ikke legge skylden på noen her, JEG gjorde en kjempefeil, jeg var jo med på det! Men HAN starta, HAN ga seg ikke, HAN oppsøkte meg. JEG sa nei flere ganger, ikke han. Det hører jo med til historien, hvorfor utelukke det? Jeg var minst like ille som han, jeg kunne jo bare dyttet han vekk, ropt nei, løpt ned til kjæresten min og sladra. Det ville jo vært det riktige, så jeg er minst like skyldig. Jeg var en deittsekk, men jeg ER ikke møkk. Det kan du ikke si. Du kjenner ikke meg, historien min eller historien til typen min. Gjorde jeg en feil? Ja. Var jeg en jævla drittsekk? Ja. ER jeg møkk? Jeg vil ikke si det. Hadde jeg gjort dette igjen, i edru tilstand eller beruset, bevisst, DA hadde jeg vært møkk. Man kan jo gjøre feil. Jeg opprettet en tråd her for å høre hva jeg skal gjøre, hva er best for kjæresten? Jeg har jo tenkt å rette opp i dette. Alle gjør feil, noen større enn andre. Du har sikkert gjort dumme ting du også. Anonymous poster hash: 8e27a...7fd Du har rett. Jeg kjenner deg overhodet ikke. Jeg vet igrunn ingenting annet om deg enn det lille du selv har skrevet. Men basert på det du selv har skrevet er du møkk, isolert sett. Typen din kan ikke stole på at du ikke er utro dersom en mann du liker er litt innpåsliten. Det er nok for deg. Fylla gjør det naturligvis enklere. Altså, siden du gjorde det du gjorde, har du selv bevist at typen din ikke kan stole på deg. Og fyren du lå med var heller ikke hvem som helst. Du har potensielt ødelagt ditt eget forhold, forholdet til den du lå med, og familieforholdet mellom typen din og broren hans. Derfor. Derfor er du møkk. Fullstendig søppel. Fordi du heller tenker på deg selv enn å tenke på konsekvensene av hva du gjør. Hva er det beste du kan gjøre for typen? Slå opp med ham og ikke ta kontakt med ham igjen. Ikke fortell hvorfor. Bare forsvinn. Og ikke ta kontakt med broren hans heller. Flytt til en ny by og prøv igjen. 6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2016 Okei okei okei, slapp av litt.. Jeg prøver ikke legge skylden på noen her, JEG gjorde en kjempefeil, jeg var jo med på det! Men HAN starta, HAN ga seg ikke, HAN oppsøkte meg. JEG sa nei flere ganger, ikke han. Det hører jo med til historien, hvorfor utelukke det? Jeg var minst like ille som han, jeg kunne jo bare dyttet han vekk, ropt nei, løpt ned til kjæresten min og sladra. Det ville jo vært det riktige, så jeg er minst like skyldig. Jeg var en deittsekk, men jeg ER ikke møkk. Det kan du ikke si. Du kjenner ikke meg, historien min eller historien til typen min. Gjorde jeg en feil? Ja. Var jeg en jævla drittsekk? Ja. ER jeg møkk? Jeg vil ikke si det. Hadde jeg gjort dette igjen, i edru tilstand eller beruset, bevisst, DA hadde jeg vært møkk. Man kan jo gjøre feil. Jeg opprettet en tråd her for å høre hva jeg skal gjøre, hva er best for kjæresten? Jeg har jo tenkt å rette opp i dette. Alle gjør feil, noen større enn andre. Du har sikkert gjort dumme ting du også. Anonymous poster hash: 8e27a...7fd Du har rett. Jeg kjenner deg overhodet ikke. Jeg vet igrunn ingenting annet om deg enn det lille du selv har skrevet. Men basert på det du selv har skrevet er du møkk, isolert sett. Typen din kan ikke stole på at du ikke er utro dersom en mann du liker er litt innpåsliten. Det er nok for deg. Fylla gjør det naturligvis enklere. Altså, siden du gjorde det du gjorde, har du selv bevist at typen din ikke kan stole på deg. Og fyren du lå med var heller ikke hvem som helst. Du har potensielt ødelagt ditt eget forhold, forholdet til den du lå med, og familieforholdet mellom typen din og broren hans. Derfor. Derfor er du møkk. Fullstendig søppel. Fordi du heller tenker på deg selv enn å tenke på konsekvensene av hva du gjør. Hva er det beste du kan gjøre for typen? Slå opp med ham og ikke ta kontakt med ham igjen. Ikke fortell hvorfor. Bare forsvinn. Og ikke ta kontakt med broren hans heller. Flytt til en ny by og prøv igjen. Isolert sett, ja. Jeg skriver under på den. Det jeg gjorde er utilgivelig på så utrolig mange områder, og jeg føler meg som søppel, og når du utpeker meg som søppel får jeg enda vondere inni meg. Det er ikke synd på meg! Men det at jeg heller tenkte på meg selv enn konsekvensene vet jeg ikke helt hvordan jeg skal svare på, for som sagt var jeg så full at konsekvenstenking ikke eksisterte. Jeg prøvde sikkert å forstå hva jeg drev med men tankene kom ikke til meg før dagen derpå.. Alkoholen må vel gjøre så konsekvenstenking og slike fornuftige ting blir helt bortevekk? Som sagt, hadde jeg vært edru hadde jeg jo ikke rørt han.. Man blir helt grenseløs. Jeg har aldri gjort noe lignende før, aldri. Det merkelige er at jeg husker jeg tenkte at siden det var broren hans så var det ikke så ille, men det gjør jo saken en million ganger verre! Man blir så dum når man er beruset.. Det er jo slik at alkoholikere med barn ofte sier stygge og slemme ting til barna uten å mene det når de er beruset. Men hvorfor blir det slik? Anonymous poster hash: 8e27a...7fd Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Men det at jeg heller tenkte på meg selv enn konsekvensene vet jeg ikke helt hvordan jeg skal svare på, for som sagt var jeg så full at konsekvenstenking ikke eksisterte.Denne setningen er imidlertid å svare bekreftende. Jeg prøvde sikkert å forstå hva jeg drev med men tankene kom ikke til meg før dagen derpå.. Alkoholen må vel gjøre så konsekvenstenking og slike fornuftige ting blir helt bortevekk? Som sagt, hadde jeg vært edru hadde jeg jo ikke rørt han.. Man blir helt grenseløs. Jeg har aldri gjort noe lignende før, aldri. Det merkelige er at jeg husker jeg tenkte at siden det var broren hans så var det ikke så ille, men det gjør jo saken en million ganger verre! Man blir så dum når man er beruset.. Det er jo slik at alkoholikere med barn ofte sier stygge og slemme ting til barna uten å mene det når de er beruset. Men hvorfor blir det slik?Dette bekrefter bare hva jeg har sagt i en annen tråd. En utro person kan ikke stoles på av partneren sin- uansett om det har vært utroskap tidligere, eller om man sverger på at man aldri skal være utro igjen. I tillegg kan du tilsynelatende heller ikke stole på deg selv. Du er overrasket over hva du gjorde, og kan ikke identifisere deg med dine egne handlinger. Forklar meg hvordan du da kan stole på deg selv? Og hvordan kan noen andre stole på deg? Du er utilregnelig - fra ditt eget og andres perspektiv. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2016 Ikke snakk med broren. Ikke snakk med kjæresten. Lat som det det ikke skjedde. Glem alt. Om du blir konfrontert, benekt alt. Anonymous poster hash: b4312...217 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2016 Men det at jeg heller tenkte på meg selv enn konsekvensene vet jeg ikke helt hvordan jeg skal svare på, for som sagt var jeg så full at konsekvenstenking ikke eksisterte.Denne setningen er imidlertid å svare bekreftende. Jeg prøvde sikkert å forstå hva jeg drev med men tankene kom ikke til meg før dagen derpå.. Alkoholen må vel gjøre så konsekvenstenking og slike fornuftige ting blir helt bortevekk? Som sagt, hadde jeg vært edru hadde jeg jo ikke rørt han.. Man blir helt grenseløs. Jeg har aldri gjort noe lignende før, aldri. Det merkelige er at jeg husker jeg tenkte at siden det var broren hans så var det ikke så ille, men det gjør jo saken en million ganger verre! Man blir så dum når man er beruset.. Det er jo slik at alkoholikere med barn ofte sier stygge og slemme ting til barna uten å mene det når de er beruset. Men hvorfor blir det slik?Dette bekrefter bare hva jeg har sagt i en annen tråd. En utro person kan ikke stoles på av partneren sin- uansett om det har vært utroskap tidligere, eller om man sverger på at man aldri skal være utro igjen. I tillegg kan du tilsynelatende heller ikke stole på deg selv. Du er overrasket over hva du gjorde, og kan ikke identifisere deg med dine egne handlinger. Forklar meg hvordan du da kan stole på deg selv? Og hvordan kan noen andre stole på deg? Du er utilregnelig - fra ditt eget og andres perspektiv. Utilregnelig i fylla, slik som mange andre. Kan noen stole 100 prosent på seg selv i beruset tilstand? Overhode ikke. Men jeg vet hva jeg gjorde og det er så dumt og leit. Nå spør jeg deg, fortelle kjæresten, eller ikke? Om jeg slår opp og forsvinner så kommer han aldri til å la meg gå uten et svar. Jeg studerer her så kan heller ikke flytte så langt... Anonymous poster hash: 8e27a...7fd Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2016 Ikke snakk med broren. Ikke snakk med kjæresten. Lat som det det ikke skjedde. Glem alt. Om du blir konfrontert, benekt alt. Anonymous poster hash: b4312...217 Hva med samvittigheten da? Tror du den blir borte etterhvert? Hva ville du gjort? Anonymous poster hash: 8e27a...7fd Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 i fylla, slik som mange andre. Kan noen stole 100 prosent på seg selv i beruset tilstand? Overhode ikke. Men jeg vet hva jeg gjorde og det er så dumt og leit. Nå spør jeg deg, fortelle kjæresten, eller ikke? Om jeg slår opp og forsvinner så kommer han aldri til å la meg gå uten et svar. Jeg studerer her så kan heller ikke flytte så langt... Den som ikke har gjort noe galt i livet, er enten en baby eller Jesus. Og sistnevnte vet jeg ikke om har eksistert. Jeg kan ikke svare deg på spørsmålet. Jeg hadde fortalt, hva nå det måtte hjelpe. Hva med samvittigheten da? Tror du den blir borte etterhvert? Hva ville du gjort? Tiden leger faktisk (nesten) alle sår. Både hans og dine. Du har ikke drept eller lemlestet noen, det er ingen grunn til å skulle gå i kloster og bøte for dette resten av livet. Det var selvsagt fryktelig dumt og et tilitsbrudd, han har all rett til å gjøre det slutt, og lenger behøver ikke konsekvensen å strekke seg. Geir 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Hahaha, takker Du pleier å bruke svar-knappen så jeg trodde det var et generellt utsagn til alle mann. Bare en forglemmelse i farten. Geir Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Utilregnelig i fylla, slik som mange andre.Hva så? Du vet selv at selv om det ikke bare er du som gjør dumme ting i fylla, så utgjør det ingen forskjell for hva du selv gjorde. Så hva vil du med å poengtere dette? Dette er bare et tegn på at du fortsatt ikke er klar til å akseptere ansvar selv om du påstår at du er det. Det er ingen annen grunn til å trekke inn at andre også er dumme i fylla. Og heller ingen annen grunn til å legge skyld på han du lå med (edit: jeg mente selvfølgelig "runket og ble fingret av"...) selv om han tross alt var innpåsliten. Begge deler er å avlede din egen ansvarsbyrde - selv om du sier at du vet det var din skyld. Du aksepterer fortsatt ikke ansvaret fullt ut. Nå spør jeg deg, fortelle kjæresten, eller ikke? Om jeg slår opp og forsvinner så kommer han aldri til å la meg gå uten et svar. Jeg studerer her så kan heller ikke flytte så langt... Det er en interessant situasjon. Prinsipielt sett mener jeg at folk bør vite hvem de omgir seg med. Men jeg er usikker på hvordan dette bør spilles i relasjon til familie. Det er ingen god ting å anta at man kan stole på broren sin når respekten man selv viser åpenbart ikke er gjensidig. Men på en annen side er en familierelasjon ofte på et høyere nivå enn et parforhold eller vennerelasjon. Familie er typisk sett langt mer verdifullt, og dermed er det ikke innlysende at du bør ødelegge deres relasjon på grunn av dette. Dersom du holder det skjult, og det uansett kommer frem, vil det være broren selv som forteller det (forutsatt at det ikke allerede er andre som vet om det). Dersom du ikke vil ødelegge forholdet mellom brødrene, og attpåtil heller ikke vil ødelegge forholdet til broren og dama hans, men likevel vil at typen din skal få et inntrykk av hvor råtten du er, så kan du lyve og si at du var utro med noen andre enn broren hans. Eller du kan øke avledningsmanøverens troverdighet ytterligere ved å finne deg en tinderdate i kveld, og ha sex med ham. Bruk det som unnskyldning, og spar resten av de involverte for ytteligere ødeleggelser på grunn av deg. Du bør uansett dumpe begge to og kutte all kontakt. Jo lenger du trekker det ut, desto større er sannsynligheten for at ting kommer frem. Du fortjener heller ikke tilliten typen din gir deg. Du vet selv hva du er verdt. Endret 13. juni 2016 av Løgn 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2016 Utilregnelig i fylla, slik som mange andre.Hva så? Du vet selv at selv om det ikke bare er du som gjør dumme ting i fylla, så utgjør det ingen forskjell for hva du selv gjorde. Så hva vil du med å poengtere dette? Dette er bare et tegn på at du fortsatt ikke er klar til å akseptere ansvar selv om du påstår at du er det. Det er ingen annen grunn til å trekke inn at andre også er dumme i fylla. Og heller ingen annen grunn til å legge skyld på han du lå med selv om han tross alt var innpåsliten. Begge deler er å avlede din egen ansvarsbyrde - selv om du sier at du vet det var din skyld. Du aksepterer fortsatt ikke ansvaret fullt ut.Nå spør jeg deg, fortelle kjæresten, eller ikke? Om jeg slår opp og forsvinner så kommer han aldri til å la meg gå uten et svar. Jeg studerer her så kan heller ikke flytte så langt... Det er en interessant situasjon. Prinsipielt sett mener jeg at folk bør vite hvem de omgir seg med. Men jeg er usikker på hvordan dette bør spilles i relasjon til familie. Det er ingen god ting å anta at man kan stole på broren sin når respekten man selv viser åpenbart ikke er gjensidig. Men på en annen side er en familierelasjon ofte på et høyere nivå enn et parforhold eller vennerelasjon. Familie er typisk sett langt mer verdifullt, og dermed er det ikke innlysende at du bør ødelegge deres relasjon på grunn av dette. Dersom du holder det skjult, og det uansett kommer frem, vil det være broren selv som forteller det (forutsatt at det ikke allerede er andre som vet om det). Dersom du ikke vil ødelegge forholdet mellom brødrene, og attpåtil heller ikke vil ødelegge forholdet til broren og dama hans, men likevel vil at typen din skal få et inntrykk av hvor råtten du er, så kan du lyve og si at du var utro med noen andre enn broren hans. Eller du kan øke avledningsmanøverens troverdighet ytterligere ved å finne deg en tinderdate i kveld, og ha sex med ham. Bruk det som unnskyldning, og spar resten av de involverte for ytteligere ødeleggelser på grunn av deg. Du bør uansett dumpe begge to og kutte all kontakt. Jo lenger du trekker det ut, desto større er sannsynligheten for at ting kommer frem. Du fortjener heller ikke tilliten typen din gir deg. Du vet selv hva du er verdt. Vi lå ikke sammen, han SA han ville ha sex, men jeg sa nei så det ble ikke noe. Vi klina. Jeg vet ikke hvorfor jeg dro inn det, antakeligvis for å få deg til å forstå at det er normalt at man blir utilregnelig i fylla, og at jeg ikke er noe unntak eller noe. Ikke verdt å ødelegge et brorskap over klining hvertfall, så vil egentlig skåne dem for det. Kommer ikke til å ligge med noen andre, da sier jeg heller at jeg klina med en av de andre ukjente gutta på festen.. Ja, jeg er vel den eneste som vet hva jeg er verdt. Anonymous poster hash: 8e27a...7fd Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Vi lå ikke sammen, han SA han ville ha sex, men jeg sa nei så det ble ikke noe. Vi klina. Jeg vet ikke hvorfor jeg dro inn det, antakeligvis for å få deg til å forstå at det er normalt at man blir utilregnelig i fylla, og at jeg ikke er noe unntak eller noe. Ikke verdt å ødelegge et brorskap over klining hvertfall, så vil egentlig skåne dem for det. Kommer ikke til å ligge med noen andre, da sier jeg heller at jeg klina med en av de andre ukjente gutta på festen.. Ja, jeg er vel den eneste som vet hva jeg er verdt. Whoops... Der glemte du visst at du angivelig også runka ham, og at han fingra deg. Det er lett å utelate slike ting. Hvertfall når man bagatelliserer hva som skjedde. Edit: Tror ikke du kommer til å slite lenge med samvittigheten, nei. Endret 13. juni 2016 av Løgn 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2016 Vi lå ikke sammen, han SA han ville ha sex, men jeg sa nei så det ble ikke noe. Vi klina. Jeg vet ikke hvorfor jeg dro inn det, antakeligvis for å få deg til å forstå at det er normalt at man blir utilregnelig i fylla, og at jeg ikke er noe unntak eller noe. Ikke verdt å ødelegge et brorskap over klining hvertfall, så vil egentlig skåne dem for det. Kommer ikke til å ligge med noen andre, da sier jeg heller at jeg klina med en av de andre ukjente gutta på festen.. Ja, jeg er vel den eneste som vet hva jeg er verdt. Whoops... Der glemte du visst at du angivelig også runka ham, og at han fingra deg. Det er lett å utelate slike ting. Hvertfall når man bagatelliserer hva som skjedde. Edit: Tror ikke du kommer til å slite lenge med samvittigheten, nei. Jamen slapp nå av! Vi hadde ikke sex var det jeg prøvde å få frem. Trodde ikke jeg trengte å skrive hele tråden på nytt, regna med du leste hva som skjedde men at du tenkte at det også førte til sex, men det gjorde det ikke. Hva prøver du å oppnå? Jeg har sinnsykt dårlig samvittighet, og jeg sliter da med den enda! Jeg har vært et råttent rasshøl, og nå har du fått frem det du vil. Og jeg er enig i det meste du sier, men ikke utal deg om ting du ikke vet noe om. Anonymous poster hash: 8e27a...7fd Lenke til kommentar
Maskf24 Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Vel, hva folk legger i begrepet sex er jo ganske forskjellig.. I min verden er fingring og runking sex, men jeg er åpen for at andre har en annen oppfatning enn meg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå