AnonymDiskusjon Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Nå har jeg gjort det, det verst tenkelige. Jeg dør av dårlig samvittighet, og jeg er så forvirra at jeg ikke aner hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg som alltid har vært så ekstremt i mot utroskap, har vært utro. Hjelp! I helgen var jeg på en fest sammen med kjæresten min hvor broren til kjæresten mim også var. Vi har vært sammen i 2 år og har det bra sammen på mange områder, og ikke så bra på andre (naturligvis, sånn er det vel med de fleste?). Altså denne broren har jeg aldri forstått meg på. Han er så mystisk, vanskelig å lese og jeg aner ikke hvor jeg har han. Han er dødskjekk, hyggelig, og har hatt kjæreste i 7 år. De har bygget hus sammen, men har ikke barn og er ikke gift. Det merkelige er at iblandt så har jeg hatt seksuelle drømmer om denne broren, hvor han forteller meg at han er forelsket også har vi sex, uten å helt forstå hvorfor. Ja, han er kjekk og det der, men er det et grunnlag for å drømme slike drømmer? TIL PROBLEMET: Vi møttes inne på et rom for å mixe drikke, vi var veldig fulle begge to. Vi flørtet litt, også plutselig gir han utrykk for at hadde det ikke vært for at han var broren til kjæresten min hadde han pult meg! Jeg aner ikke hva som skjedde videre, men plutselig står vi å kliner skikkelig, han fingrer meg og jeg runker han! Jeg husker bare deler av dette, og jeg husker han sa at jeg ALDRI måtte fortelle noen om dette. Jeg sa "vi må aldri gjøre dette igjen!" Hvor han sier "joda" Dagen derpå møttes vi på do for å spy, da later han som ingenting. Da oppfører han seg HELT vanlig, som før. Om jeg forteller noen om dette ødelegger jeg forholdet hans, han mister huset, jeg mister kjæresten, kjæresten blir uvenn med broren, JEG har ødelagt så mye! Hva skal jeg gjøre!? Det verste er at jeg ikke klarer slutte tenke på broren hans!! Jeg vet ikke om jeg har fått følelser, men jeg vil gjøre deg igjen! (Hadde ALDRI gjort det, men vil!?) og vi skal på samme fest igjen om 3 uker. Jeg er verdens verste person. Jeg HATER meg selv. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 8e27a...7fd Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Dobbeltråd - denne stenges. Bruk https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1727584 for videre diskusjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg