spez Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 komplett ventet de inn iflg. salg. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 JJeg fikk fatt på 2 stk Da skal du vel selge ett da ? Eller har du 2 pcer ? Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Er det noen som har fått sitt enda? Fins det ingen andre tester en den tyske av akkurat dette kortet.... NOen som vet hvor mange db denne vifta bråker? Lenke til kommentar
yodarcc Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 det står på hjemmesida til dem One free AGP port plus the bordering PCI slot betyr dette at det er bråke vifte? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 det står på hjemmesida til dem One free AGP port plus the bordering PCI slot betyr dette at det er bråke vifte? Det betyder at kortet tar en PCI plass i tillegg til AGP porten.... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Kjempebra tilbud! Når kortet koster så lite har du råd til å bytte ut kjølingen med noe som ikke støyer så mye. Og hvem fyller vel opp slotten under AGP-slotten? Ikke mange... (Bortsett fra folk med bittesmå shuttle-kabintetter da selvfølgelig, her kan det bli plassproblemer) Jeg har ingen ledige jeg...det jeg har bak der er : Lydkort, skjermkort, tv-kort, usb\bluetooth, lydsensor til katode, nettverkskort....... Da har du en billig/gammel pc Kule smiles det er nå Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 rett under 9700pro på ytelse....!! imponert! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 http://www.tomshardware.com/graphic/200307...d_guide-15.html Lenke til kommentar
The Rock Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det var sinnsykt billig.. Det eneste jeg synes er dumt med fx er at de har veldig dårlig ytelse i direct X 9 spill.. Det har jeg erfart Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det var sinnsykt billig.. Det eneste jeg synes er dumt med fx er at de har veldig dårlig ytelse i direct X 9 spill.. Det har jeg erfart HW.NO sin konklusjon på FX var at DX9 var ganske rart.. Kort uten full DX9 støtte er jo teit nå til dags da. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Har ikke nvidia kommet med bedre "DX9" drivere til kortene ? Endret 24. november 2003 av jarmo Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Går utifra at kortet ser slikt ut: Eller noen som vet noe jeg ikke vet...? Lenke til kommentar
Tim Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Noen som vet om dette kortet yter dårligere enn 9600 Pro i DX 9? Lenke til kommentar
Shaolin Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl, Er dette kortet et godt kjøp i forhold til prisen?? Hvis ikke, anbefal et i samme prisklasse! På fohånd takk! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Går utifra at kortet ser slikt ut: *bilde* Eller noen som vet noe jeg ikke vet...? Wicked! Men ka skal eg gjere med RAM'en om eg skal vannkjøle det? Ser ut som lufta fra GPU'en blåser over RAM'en etterpå? Lenke til kommentar
Tim Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl, Er dette kortet et godt kjøp i forhold til prisen?? Hvis ikke, anbefal et i samme prisklasse! På fohånd takk! Det er et KNALLKJØP Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Går utifra at kortet ser slikt ut: *bilde* Eller noen som vet noe jeg ikke vet...? Wicked! Men ka skal eg gjere med RAM'en om eg skal vannkjøle det? Ser ut som lufta fra GPU'en blåser over RAM'en etterpå? Du trenger nok ikke noe mer enn vanlig kjøleribber på minnet da. Det kjører jo "bare" på 800Mhz. Jeg har jo et 9700 Pro og det kjører 620Mhz uten ribber. På mitt gamle ti4200 kjørte jeg 650Mhz på minnet uten ribber. Tror du ikke skal trenge noe annet enn noen bra ribber. Slik det er satt opp nå så blåser jo lufta over GPU og blir varm, og deretter kjøler minnet. Eller skal vi si "varmer" minnet? Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg har kjørt 740MHz på mitt Asus Geforce 4 Ti4600 deluxe uten kjøle(jule)ribbe. Men jeg har godt med luft i kabinettet. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Beyond3D har den nyeste testen - som faktisk gjør en grundig jobb - jeg har sett hvor de bruker noen form for FX5800. Trekk fra 20% på disse tallene (og evt. legg dem til igjen pga. overklokking ), så har man en anelse om hva kortet er godt for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå