Gå til innhold

Grisebillig GFFX 5800, Erfaringer?


Woilef

Anbefalte innlegg

jarmo Skrevet 24/11/2003 : 14:28

  QUOTE (Lex-Icon @ 24/11/2003 : 14:17)

Hei folkens, jeg kjører XP [email protected] GHz og bruker en 80mm delta vifte på 52 dB. I tillegg har jeg 6 stk papst 80mm kabinettvifter og 1 stk papst 120mm vifte. Totalt er det 11 vifter (med psu, skjermkort og chipset) som slår seg på når jeg slår på pc'en og den høres ut som den skal ta av. Men som dere ser så bryr jeg meg ikke om det for fem flate øre, selv om jeg senga er 1m fra kabinettet. Så dermed lurer jeg på om det kortet er noe for meg? altså terratec FX5800. 

 

 

Tror ikke du vil høre kortet i det hele tatt... 

hehe, ja jeg har en mistanke om det ja :lol: Men det kommer sikkert ikke inn flere av det kortet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
150 NOK koster den nå på elkjoep.

 

179 NOK på gamesmix.

 

120 NOK på cdon.no

 

konklusjonen min er dermed at du ser litt feil :yes:

hvis du snakket til meg angående prisen på elkjøp så var det slik at de hadde tilbud på wc3, kan finne kviteringen og scanne den hvis det er nødvendig for å bevise det gode 49kr kjøpet.

Lenke til kommentar
150 NOK koster den nå på elkjoep.

 

179 NOK på gamesmix.

 

120 NOK på cdon.no

 

konklusjonen min er dermed at du ser litt feil :yes:

hvis du snakket til meg angående prisen på elkjøp så var det slik at de hadde tilbud på wc3, kan finne kviteringen og scanne den hvis det er nødvendig for å bevise det gode 49kr kjøpet.

nei da. Jeg mener også jeg så det i en elkjøpavis for en stund tilbake. Jeg skulle quote et innlegg fra Lex-Icon hvor han skrev at han aldri hadde sett wc3 billigere en 250-300. Derfor kom jeg med de url'ene for å vise at han ikke kan ha lett godt.

Lenke til kommentar
ThomasM Skrevet 24/11/2003 : 14:47

  QUOTE (jokki @ 24/11/2003 : 13:36)

150 NOK koster den nå på elkjoep.

 

179 NOK på gamesmix.

 

120 NOK på cdon.no

 

konklusjonen min er dermed at du ser litt feil 

 

 

hvis du snakket til meg angående prisen på elkjøp så var det slik at de hadde tilbud på wc3, kan finne kviteringen og scanne den hvis det er nødvendig for å bevise det gode 49kr kjøpet.

 

 

Tror han snakket til meg fordi jeg sa at jeg ikke sett spillet være billigere enn 250-300kr. Men der tok jeg feil. Har egentlig ikke sjekket så mye på nett, bare butikker i Trondheim. Vet at spaceworld solgte det for 79,- for de 30 første ved åpninga av spaceworld på mercur i Trondheim.

 

Javel det er ikke så viktig.

Lenke til kommentar
Wonderful research :D Skal skaffe meg ett til min servermaskin (som er på 2,4ghz og 256RD-Ram PC800)

Ikke gled deg for tidlig. Jeg tipper at PCEksperten bruker Norek som leverandør, at web-prisene deres følger innkjøpsprisen automagisk, og at de 23 kortene 'på lager' (oppdatert status på Lørdag) er de samme som Komplett solgte ut i natt og i morges.

 

Håper dog for de som kan tenke seg å bestille at jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...