Redaksjonen. Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Kommentar fra Arild Haraldsen.KOMMENTAR: Dette burde Sanner egentlig sagt om offentlig digitalisering Lenke til kommentar
Gaute Aa. Solaas Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Hei Arild. Det er en glede å lese artiklene dine. Jeg håper at de som trenger å lese dem (du er flink til å identifisere ønsket mottaker) også tar seg bryet med å tenke gjennom resonnementene. Lenke til kommentar
Knut Erik_370616 Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Vi prøvde å automatisere redusert foreldrebetaling i barnhage, men fikk ikke lov av Skatteetaten. De ville ikke gi oss nødvendige opplysninger. Ikke fordi det var forbudt, men fordi foreldrene kunne sende inn kopi av ligningsattesten selv. Lenke til kommentar
Arild Haraldsen Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Hei Arild. Det er en glede å lese artiklene dine. Jeg håper at de som trenger å lese dem (du er flink til å identifisere ønsket mottaker) også tar seg bryet med å tenke gjennom resonnementene. Hei og takk for god tilbakemelding! Har ikke fått anledning til å svare deg før nå. Jeg konstaterer at flere av etatene og etatslederne blir mer og mer interessert i disse artiklene. Noe som har ført til at jeg har deltatt i en rekke debatter om temaet, og hatt innlegg for ledergruppene i flere av etatene for å utdype mine synspunkter. Jeg har også to ganger nå vært invitert til Riksrevisjonen for å gi innlegg om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå