Arodem Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Se den nye traileren som viser hva vi har i vente.Ny trailer viser Dishonored 2 i aksjon for første gang Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Dette er et MÅ ha spill, spiller fortsatt på 1'ern og blir aldrig lei .) Endret 13. juni 2016 av Tåka 1 Lenke til kommentar
blind&gal sløvhjerne Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Jupp dette må has. Dishonored2 + VorpX + Oculus Rift => OMG Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Gameplay: Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Selveste Stephen Russell med stemmen til Corvo. Gleder meg til å spille Garrett igjen. Endret 13. juni 2016 av Fresh Prince Lenke til kommentar
xtordx Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Dette er et MÅ ha spill, spiller fortsatt på 1'ern og blir aldrig lei .) 1 er så bra, så undervurdert. Eneste som kanskje kunne vært sterkere et hakk bedre story. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Jeg likte 1eren men kom ikke så alt for lang(6 timer spilt) Så nå prøver jeg meg igjen, denne gangen med så lite dreping som mulig. Men det som iriterer meg med spillet er at steam punk saker er litt feil. Det er jo helt klart klassisk victoria tiden steam punk de går etter, men alle snakker amerikansk ikke britisk, trekker meg ut av spillet. Også vakter burde gå med gevær ikke sverd og pistol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå