jevel Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Denne tråden er ment for den morsomme lille detaljen som du fant i en eller annen artikkel, og som du ønsker å dele med andre. Jeg har sakset litt fra ett innlegg i [url="http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=172431&st=120"]denne[/url] tråden: [quote]Herregud! At det går an å komme så inn i granskauen off topic! Dette er bare enda et bevis på at vi bør vurdere hvilke kategorier som skal beholdes. Og ja; jeg sikter til politikk/religion spesielt her. Og det begynner å bli veldig klart for meg at vi bør vurdere å gi advarsler til SAMTLIGE som kommer med off-topic sludder i en tråd. Spammingen begynner å bli litt for utbredt.[/quote] Her snakkes det varmt om å fjerne politikk/religion, men hva er det posteren starter posten sin med? Jeg bare spør!? Så ut og let! Det finnes tusenvis av gode sitater om politikk og religion som sikkert slår denne lille selvmotsigelsen langt ned i støvlene! Disclaimer: Ja jeg vet den er i tørreste laget, men kunne bare ikke dy meg. Posten er ikke laget for å henge ut vedkommende som skrev sitatet, kun for å legge et eksempel for hva denne tråden handler om. -KJ Endret 24. november 2003 av jevel Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hæ???? Den der må du jaggu meg forklare nærmere! Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Viss jeg ikke tar helt feil her Yummy, så tror jeg han hinter til at du faktisk kommer med "off-topic" ting i en tråd. Er ikke helt sikkert though, men tror det er det han mener! Er ganske enig med deg at det blir mye off-topic innen tråder i politikk/religion, men som sagt det er veldig mye personlige meninger og små uenigheter ute å går som gjør at det blir masse sånne småting i hver enkelt tråd! Så lenge det holdes på et noenlunde saklig nivå så må det vel gå an og opprettholde det! Synes mye heller at moddissene kunne vært litt mere aktivt inne og sjekke innenfor politikk/religion istedenfor, å være ute og gi advarsler og stenge tråder som blir helt på trynet! Men som sagt, det der var bare en ide da! Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Muligens at han snakket om å fjerne *Religion*/politikk, og startet tråden med "Herregud"? Nei? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Muligens at han snakket om å fjerne *Religion*/politikk, og startet tråden med "Herregud"? Nei? 10 poeng til Onkel. Og som jeg skrev over så er den noget tørr. Tror jeg var langt, langt borte da jeg skrev denne...? -KJ Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 I følge min humor: ja. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Sikkert OT, men jeg prøver okke som: Noen som så "På den annen side" i VG søndag? "Så lenge kongekrabben koster over 200kr kiloen vil den aldri komme lenger sør enn sunnmøre" - Hørt på retaurant på Nordvestlandet (Og skulle det feile ligger Bokn lenger sør ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå