AnonymDiskusjon Skrevet 14. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2016 Så da endte det ikke så bra. Men jeg kjenner jeg ikke er nevneverdig lei meg. Mest oppgitt og frustrert. Hun kom ned en tur fra familien, hun hadde frisør time i dag, også hadde hun glemt nøklene sine til leiligheten. Hadde skrevet ett brev som jeg ba henne lese, for at hun skulle få til tid å prosessere det hele fra en ganske nøytral side også kunne vi ta en rask prat på det før hun dro opp igjen. Når hun kom på jobben for å levere nøklene mine tilbake, så spurte jeg om hun hadde lest brevet"ja" svarte hun. Og på spørsmål fra meg om hun orket å ta ett skritt tilbake for å se og reflektere over måten hun har behandlet meg på, så fikk jeg til svar "nei, det gidder jeg ikke". Svarte jeg kort og enkelt; "nei, da er det ikke noe vits i å prøve lenger. Vi gjør det slutt. Lykke til videre" også gikk jeg inn igjen. Hun kommer tilbake på fredag, jeg flytter ut alle mine ting på torsdag. Så kan hun komme tilbake til en litt tommere leilighet. Anonymous poster hash: eda4a...107 6 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Måtte vel ende slik ja. Synes egentlig det er like greit, for deg; det finnes bedre jenter der ute! Håper du finner deg noen bedre snart igjen; det fortjener du! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Godt jobba (Y) Du gjorde det rette, når hun ikke engang gidder reflektere over det så sier det sitt. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Ah, så godt å se en mann som tar tyren ved hornene. Jepp, det svir, det var selvfølgelig ikke den utgangen på saken du hadde håpet på, men det ga nok i alle fall noen ærlige svar. OG, ikke minst kan du se tilbake på dette og vite at du ikke krøp og lot deg bli tråkka på. Cred. Lenke til kommentar
leaf103 Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Føler med deg, trådstarter. Høres ut som et nek av de sjeldne. Du finner deg nok ei jente som virkelig fortjener deg. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Ja, det måtte vel gå sånn. Men, bra hun ikke fikk slippe unna med den oppførselen der. Og det at hun ikke "gadd" å reflektere over hennes egen handlemåte sier det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå