Arodem Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Quake: Champions skal by på unike roller og ulike ferdigheter.Slik blir det nye Quake-spillet fra id Software Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 "Klam i hakket", er det OK å skrive i en så stor, profilert mediebedrift? Spennende med nytt Quake, dog! Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Bare PVP? Laaaaaaaaaaame. Mye mer interessert i historien bak. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 13. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2016 "Klam i hakket", er det OK å skrive i en så stor, profilert mediebedrift? Spennende med nytt Quake, dog! Du har nok rett. Skylder på overdose av Pondus i tenårene. Jeg pyntet litt på det nå. 1 Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Kult å se at de ikke har glemt Quake heller. Gleder meg til en gameplay-trailer. Lenke til kommentar
Pixxxel Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Har ikke så store forhåpninger, men man veit vel aldri. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 La oss bare håpe at Bethesda står for utviklingen selv og at det ikke er Certain Affinity(som lage MP til Doom) som utvikler dette. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 I Quake: Champions skal det for eksempel være forskjellige roller mellom ulike figurer. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Som Quake blodfan, så gleder jeg meg til å se det nye quake spillet. Tviler dog på at det blir like bra gameplaymessig som Quake World (Q1) og Quake 3 cpma Forskjellige abilities er jeg skeptisk til, fordi greia med quake er at det skal være simpelt og raskt. Ikkje masse fjas. Det BØR være strafejump/bunnyjump for å si det slik, ellers 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Bunny hopping er bare tull og det kan man gjerne klare seg uten i mine øyne. AtW Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Bunny hopping er bare tull og det kan man gjerne klare seg uten i mine øyne. AtW Men strafejump er greitt? Strafejump ER Quake. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 At det (så langt) skal bli et rent pc-spill lover jo bra. Husker når Quake og UT slåss om å være kongen av "arena" type multiplayer. Kanskje det blir det samme nå? Nye UT er/blir jo gratis (åpen alpha), vi får se hva som skjer med Quake. UT har så langt lagt seg på en veldig tradisjonstro linje, minner kanskje mest om UT99 med bedre grafikk.. Lenke til kommentar
Nemaless Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) eneste som mangler er shock rifle som de har på unreal tourmanent. eide mange og landet ofte på toppen i score tabellen med shock combo, folk ble eid så hardt at jeg ble ofte beskylt for juksing, jeg ble til og med kastet ut av server pga mine syke combos. "hemmeligheten" bak mine shock rifle combos er å skru ned sensitive på musa til 0.25 og skrur ned skjermoppløsningen til 800x600, skrur ned all gfx effekt slik at man får best fps. satt igjen med stygg, kornete grafikk som faen, det brydde jeg lite om fordi jeg var ikke der for å nyte grafikken, men for å eie folk. Endret 13. juni 2016 av Nemaless Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 eneste som mangler er shock rifle som de har på unreal tourmanent. eide mange og landet ofte på toppen i score tabellen med shock combo, folk ble eid så hardt at jeg ble ofte beskylt for juksing, jeg ble til og med kastet ut av server pga mine syke combos. "hemmeligheten" bak mine shock rifle combos er å skru ned sensitive på musa til 0.25 og skrur ned skjermoppløsningen til 800x600, skrur ned all gfx effekt slik at man får best fps. men det var bare newbies som hadde maks oppløsning, maks gfx ble eide uansettRailgun i quake Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Bunny hopping er bare tull og det kan man gjerne klare seg uten i mine øyne. AtW Tror du kom til feil spill. Ser uansett ikke helt hvordan dette skal klare å leve opp til navnet dersom de planlegger å gjøre klassesystemet til en del av kjernen i spillet. Som en som har spilt Quake aktivt i 15 år så er det kanskje en av de tingene jeg ville ønsket minst i et nytt Quake, håper for all del at de gir oss en ren 1v1 duel modus uten noe klassetull og denslags, hvis ikke feiler de de av oss som faktisk fortsatt spiller Quake og har holdt denne serien i live de siste 10 årene. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Bunny hopping er bare tull og det kan man gjerne klare seg uten i mine øyne. AtW Tror du kom til feil spill. Ser uansett ikke helt hvordan dette skal klare å leve opp til navnet dersom de planlegger å gjøre klassesystemet til en del av kjernen i spillet. Som en som har spilt Quake aktivt i 15 år så er det kanskje en av de tingene jeg ville ønsket minst i et nytt Quake, håper for all del at de gir oss en ren 1v1 duel modus uten noe klassetull og denslags, hvis ikke feiler de de av oss som faktisk fortsatt spiller Quake og har holdt denne serien i live de siste 10 årene. Ingenting tilsier at alle som liker quake må like alle aspekter av spillet. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå