Roar Kneppen Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Matchende plastpose. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Godt observert og stilig utsnitt, og ja matchende fargetoner over hele flata inkludert plastposen Har aldri pirket på rammene dine, tror jeg evner "å se" bildene uten ramme. Men dette fremstår som ryddig og streit mot den mørke bakgrunnen. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Et uvant bilde til deg å være. Men det var flott med matchende farger og selvfølgelig sitter kompen som et skudd, så vidt jeg kan bedømme med mine amatørøyne. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Interesant bilde med fine farger kanskje litt skjevt porten ? Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Spennende utsnitt, tipper dette er beskåret ganske kraftig? Flott uansett! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2016 Interesant bilde med fine farger kanskje litt skjevt porten ? Ja, ser at det er litt skeivt der du nevner fordi bildet er rettet oppe og nede. Hadde rettingen vært gjort der du nevner ville det antagelig vært litt skeivt oppe og nede. Slik blir det når et bilde er eksponert mec litt vinkel. Roar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2016 Spennende utsnitt, tipper dette er beskåret ganske kraftig? Flott uansett! Bildet er ikke så kraftig beskåret, men litt på sidene så vidt jeg husker nå bortimot 10 år senere. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Ramme eller ei , jeg liker bildet som med sin rosa/metalliske fargepalett minner mg om Bobbysocks av alle ting . Tror det har noe med fargene de brukte under grand prix .Fint komponert med masse fine detaljer . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Ja, absolutt fint uten ramme dette! Et herlig bilde i farger som matcher hverandre....(og som ikke ville passet rammefargen din ) Fint utsnitt og absolutt høy koselighetsfaktor Likte dette godt! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Helhet over bildet, i forhold til fargesammensetning med rosa dominans. Selv et "fremmedlegeme" i miljøet som en plastpose passer inn. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg