Gå til innhold

Hva sier de homofile nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Ok det er stor forskjell på muslimer og terrorister.

 

Ikke alle muslimer er terrorister, men de fleste terrorister er muslimer.

Statestikk på dette?

 

 

Han må bare innom en eller annen høyre ekstremt blog først og finne noen tulle tall for å finne det. 

 

Som med det meste varierer det fra region til region.

 

Naturlig nok i Midøsten og da spesielt krigs sonene er det flest muslimske terrorist aksjoner. Det er også en del i India, og Pakistan, igjen konflikt områder osv. De fleste terrorist aksjoner i øst asia er igjen i konflikt områder, noen er muslimer, noen er buddhister osv. I USA og Europa er det en salig blanding av høyre, vestre, natur, og separatist angrep. 

Lenke til kommentar

Nå er det vel dødsstraff for homofili eller homofile handlinger i de fleste muslimske land, i det minste fengsel og offentlig tortur ved hundrevis av piskeslag.

 

Det han gjorde var i prinsippet bare å gi de muslimske lovene vi finner i disse landene et litt større geografisk anvendelsesområde samt selv ta jobben som bøddel.

Endret av coffeee
Lenke til kommentar

Det han gjorde var i prinsippet bare å gi de muslimske lovene vi finner i disse landene et litt større geografisk anvendelsesområde samt selv ta jobben som bøddel.

 

Han gjorde vel bare det som de fleste av hans trosfeller bare tør å gjøre i tankene.  En fjerdedel av jordens befolkning kan vel ikke ta feil?

Lenke til kommentar

 

Du trenger ikke komme med en rekke nye utsagn, uten å dokumentere de gamle først. Jeg venter i spenning der du henviser, hvor i Koranen blir muslimer oppfordra til terror.

Så må du bestemme deg, er du i mot religion som helhet eller Islam. Men da viser jeg tilbake til mitt spørsmål ovenfor. Var så snill, bevis dine utsagn. For

meg er det null interesse å snakke med folk som "finner på fakta" for å argumentere. Jeg kaller slike folk "jævla idioter". Men jeg er sikker, du er ikke en slik en. Så ver så snill, kom med bevis for din utsagn.

Du ignorerte alt jeg skrev og lenket til.

 

Koranen inneholder minst 109 vers som sier at Muslimer skal krige mot de ikke-troende. Den inneholder også et stort antall referanser til at man skal terrorisere dem og instille terror i hertene deres.

 

Vil du at jeg skal dra frem enkeltvers?

 

 

Litt off topic:

 

Ikke at jeg er enig i at muslimer er Islamister og da ihvertfall ikke Jihadister, det blir direkte feil og mildt sagt urettferdig for den jevne og heldigvis ikke spik spenna gærne muslim.

 

MEN når du sier dra fram ett enkelt vers, så kan jeg jo si hva den første linja jeg leste da jeg for første gang slo opp på en helt tilfeldig side i denne forferdelige blekka, og det var funny nok:

 

"Gud skal lære dem å drive ap!"

 

Så tydelig en svart komedie av noe slag dette her ;)

Lenke til kommentar

Vi har kommet en side videre, og det repeteres at muslimer hater homofile. Ok, det kan godt være det, men jeg får gjenta meg selv jeg også.

 

I USA er andelen muslimer som støtter homofiles rett til å gifte seg større enn det andelen er for protestanter, mormoner og jehovas vitner.. Tallene for-mot er henholdsvis 42-52, 39-53, 26-68 og 14-76.

 

Edit: Amerikanske muslimer har omtrent samme holdninger som det amerikanere som helhet hadde i 2010. Amerikanske muslimer er mer positive til homofilt ekteskap enn amerikanere født 1928-45, og gjør det 4 prosentpoeng dårligere enn amerikanere født 1946-64.

 

Amerikanske muslimer er, med god margin, mer positive til homofilt ekteskap enn det republikanere er. Det samme gjelder for folk som identifiserer seg som konservative.

Endret av Sheasy
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vi har kommet en side videre, og det repeteres at muslimer hater homofile. Ok, det kan godt være det, men jeg får gjenta meg selv jeg også.

 

I USA er andelen muslimer som støtter homofiles rett til å gifte seg større enn det andelen er for protestanter, mormoner og jehovas vitner.. Tallene for-mot er henholdsvis 42-52, 39-53, 26-68 og 14-76.

Jeg kan heller ikke relatere til "muslimer-homohat". Har mange venner som er muslimer, som bryr ikke seg om homofile. Kjenner eit par som er muslimer og er homofile. 

 

Det er KULTUREN i noen land, at homofili er forbudt. Men igjen, ein bør ikke blande religion og kultur. Det er vanskelig å samanlikne kazakh, inder, arab og albaner. Selv om alle er muslimer.

Lenke til kommentar

For å plukke opp tråden til TS:
Artikel-overskrift:
"I'm a Gay Activist, and After Orlando, I Have Switched My Vote to Trump"
"
we progressives here in America still labor under the delusion that the religion we need to combat is Christianity. But that's a strawman opponent, and has been so for decades."

https://pjmedia.com/trending/2016/06/12/gay-activist-after-orlando-trump-voter/

Endret av Drogin
Lenke til kommentar

For å plukke opp tråden til TS:

Artikel-overskrift:

"I'm a Gay Activist, and After Orlando, I Have Switched My Vote to Trump"

"we progressives here in America still labor under the delusion that the religion we need to combat is Christianity. But that's a strawman opponent, and has been so for decades."

https://pjmedia.com/trending/2016/06/12/gay-activist-after-orlando-trump-voter/

 

ikke la deg lure, disse religionene det er snakk om er en og samme sak, de spirer ut av hverandre og opprinnelig Jødedommen og er jo bare lappetepper av løgn som henter litt her og litt der. Kristenekstremister, buddistiske ekstremister (jepp, slå det opp, de finnes i aller høysete grad på tross av å skjule seg bak falsk passifisme) og Israelske sionister er av akkurat samme ulla som Islamistene. Det nytter ikke å bare ta tak i en av dem, da lurer vi oss selv, alle sammen er potensielt farlig og det er ganske tilfeldig at det er Islam som plager oss nå om dagen. For 50 år siden var det katolikkene, om 50 år er det kanskje mormonerne eller scientologikirken som terroriserer oss. Farlig overtro er farlig uansett hva hvilket navn de har satt på guden.

 

Jeg vil si pinsevennene er det farligste for Norge pr nå med propagandaen de bedriver mot den norske stat og barnevernet hvor de gjør alt for å misinformere og sverte oss, såpass har de lykkes at det var demonstrasjoner i 20 land. Dette er ting vi hittil har godtatt alt for lett, jeg har selv mottat trusler for å kritisere dem senest nå i helgen, tro meg det er en jævla mafia i en helt annen skala enn de andre trossamfunn bedriver.

 

Om engasjementet man her viser spirer ut av patrotisme så vet du hvor du burde begynne, og det er altså ikke hos muslimene på Grønland.

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

 

For å plukke opp tråden til TS:

Artikel-overskrift:

"I'm a Gay Activist, and After Orlando, I Have Switched My Vote to Trump"

"we progressives here in America still labor under the delusion that the religion we need to combat is Christianity. But that's a strawman opponent, and has been so for decades."

https://pjmedia.com/trending/2016/06/12/gay-activist-after-orlando-trump-voter/

 

ikke la deg lure, disse religionene det er snakk om er en og samme sak, de spirer ut av hverandre og opprinnelig Jødedommen og er jo bare lappetepper av løgn som henter litt her og litt der. Kristenekstremister, buddistiske ekstremister (jepp, slå det opp, de finnes i aller høysete grad på tross av å skjule seg bak falsk passifisme) og Israelske sionister er av akkurat samme ulla som Islamistene. Det nytter ikke å bare ta tak i en av dem, da lurer vi oss selv, alle sammen er potensielt farlig og det er ganske tilfeldig at det er Islam som plager oss nå om dagen. For 50 år siden var det katolikkene, om 50 år er det kanskje mormonerne eller scientologikirken som terroriserer oss. Farlig overtro er farlig uansett hva hvilket navn de har satt på guden.

 

Jeg vil si pinsevennene er det farligste for Norge pr nå med propagandaen de bedriver mot den norske stat og barnevernet hvor de gjør alt for å misinformere og sverte oss, såpass har de lykkes at det var demonstrasjoner i 20 land. Dette er ting vi hittil har godtatt alt for lett, jeg har selv mottat trusler for å kritisere dem senest nå i helgen, tro meg det er en jævla mafia i en helt annen skala enn de andre trossamfunn bedriver.

 

Om engasjementet man her viser spirer ut av patrotisme så vet du hvor du burde begynne, og det er altså ikke hos muslimene på Grønland.

 

Åja, jeg har lite til overs for alle slike religioner. Men det er ikke kristendommen som folk burde fokusere mest på for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Åja, jeg har lite til overs for alle slike religioner. Men det er ikke kristendommen som folk burde fokusere mest på for øyeblikket.

 

 

I det store og hele, altså internasjonalt så skal jeg si meg enig i det. Islam har tatt en farlig retning og ligger dessverre bak de andre med tanke på at den ikke enda har vært igjennom en helt nødvendig reformasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ifølge spørreundersøkelse i 2016 så er 52% av britiske muslimer imot at homoseksualitet skal være lov. Tallene kunne absolutt vært bedre.

 

At mange andre monoteister er imot homoseksualitet er ikke akkurat noe sjokk, all asiatisk monoteisme har kjørt kampanjer i tusenvis av år mot homofile.

 

Hvis vi reiser runt i verden, hvilken inspirasjon vil vi finne i de samfunn som er mest fiendtlige mot homofili? Hvilke land vil for eksempel ha fengselsstraff eller dødsstraff for homofili?

 

Dette er et problem med islam, ideologien bak handlingene. Det sier selv homofile muslimer rett ut.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...