Gå til innhold

Hva sier de homofile nå?


Anbefalte innlegg

 

Du trenger ikke komme med en rekke nye utsagn, uten å dokumentere de gamle først. Jeg venter i spenning der du henviser, hvor i Koranen blir muslimer oppfordra til terror.

Så må du bestemme deg, er du i mot religion som helhet eller Islam. Men da viser jeg tilbake til mitt spørsmål ovenfor. Var så snill, bevis dine utsagn. For

meg er det null interesse å snakke med folk som "finner på fakta" for å argumentere. Jeg kaller slike folk "jævla idioter". Men jeg er sikker, du er ikke en slik en. Så ver så snill, kom med bevis for din utsagn.

 

Du ignorerte alt jeg skrev og lenket til.

Koranen inneholder minst 109 vers som sier at Muslimer skal krige mot de ikke-troende. Den inneholder også et stort antall referanser til at man skal terrorisere dem og instille terror i hertene deres.

Vil du at jeg skal dra frem enkeltvers?

Det er jo det han spør etter, så ja? Regner med du har sett videoen om bibelen forkledd som koranen og all galskapen som står der? Regner med du ikke står for alt det selv om du er kristen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Du trenger ikke komme med en rekke nye utsagn, uten å dokumentere de gamle først. Jeg venter i spenning der du henviser, hvor i Koranen blir muslimer oppfordra til terror.

Så må du bestemme deg, er du i mot religion som helhet eller Islam. Men da viser jeg tilbake til mitt spørsmål ovenfor. Var så snill, bevis dine utsagn. For

meg er det null interesse å snakke med folk som "finner på fakta" for å argumentere. Jeg kaller slike folk "jævla idioter". Men jeg er sikker, du er ikke en slik en. Så ver så snill, kom med bevis for din utsagn.

Du ignorerte alt jeg skrev og lenket til.

 

Koranen inneholder minst 109 vers som sier at Muslimer skal krige mot de ikke-troende. Den inneholder også et stort antall referanser til at man skal terrorisere dem og instille terror i hertene deres.

 

Vil du at jeg skal dra frem enkeltvers?

 

Alle religioner er grusomme. Hva enkelt personer veldig å tru på, følge og gjøre er helt opp til den enkelte. Å si at religionen er årsaken til at en person er død er som å skylde på en krim roman for at noen ble drept eller at en etterforsker lider av alkohol problemer. 

 

Selv om man er en del av en religion er man selv ansvarlig for det man gjør, det er ikke religionen, hudfargen eller lignende som er ansvarlig for hva du gjør.

 

Du trenger ikke å dra frem enkelt vers, jeg benytter heller anledningen til å dra frem noen utsagn fra femte mosebok kapittel 13.

 

 

5. Men denne profeten eller drømmeseeren skal straffes med døden fordi han lokket deg bort fra den vei som Herren din Gud har befalt deg å gå, og forledet dere til opprør mot Herren deres Gud, han som førte dere ut av Egypt og fridde deg ut fra slavehuset. Slik skal du rydde ut det onde hos deg.

 

 

 6 Det kan hende at din bror, din mors sønn, eller din sønn eller datter eller din kone som du tar i favn, eller din kjæreste venn lokker deg i hemmelighet og sier: «La oss gå bort og dyrke andre guder» – guder som verken du eller dine fedre har kjent,  7 guder som dyrkes av folkene omkring dere, enten nær eller fjernt, fra den ene enden av jorden til den andre.  8 Da skal du ikke gi etter og ikke høre på ham. Du må ikke vise ham medfølelse og ikke skåne eller dekke ham.  9 Nei, du skal ta livet av ham. La din hånd være den første som løftes mot ham for å drepe, og siden skal hele folket løfte hånden mot ham.

 

Hadde du fortalt denne til en som er i mot islam, hadde h*n ropt ut koranen og diverse ting med en gang. Men dessverre er dette og bibelen

 

 

12 Det kan hende at du hører noen si om en av de byene Herren din Gud gir deg å bo i, 13 at svikefulle mennesker har stått fram hos deg og lokket innbyggerne i byen og sagt: «La oss gå bort og dyrke andre guder» – guder som dere ikke kjenner. 14 Da skal du undersøke dette nøye, granske det og spørre deg for. Hvis det er sant og blir stadfestet at dette avskyelige er gjort hos deg, 15 skal du hugge ned innbyggerne i denne byen med sverd. Både byen og alt som er i den, skal du slå med bann og ødelegge. Også buskapen skal du hugge ned med sverd. 16 Alt byttet som er tatt, skal du samle midt på torget. Så skal du brenne opp byen og hele byttet som et heloffer til Herren din Gud. Den skal ligge som en ruinhaug for alle tider og ikke bygges opp igjen.

Endret av BigJaffa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er først og fremst mennesker som har blitt drept her, om de er homofile eller ikke spiller akkurat 0 rolle. Terrorangrepet er rettet mot Amerika og det amerikanske folk først og fremst. Jeg tror responsen her, uten sammenheng med ofrenes seksuelle legning, blir svært hard. Frekvensen terrorangrep øker med flere titalls prosent hver år i NATO-land og det er bare et spørsmål om tid før en ny invasjon av midtøsten starter. Det er fjernt og vanskelig å forestille seg hva som får en person til å begå disse handlingene, jeg klarer vanskelig forestille meg at en psykisk frisk person kan gjøre noe slikt. Kanskje en opptrapping av psykisk helsetilbud vil redusere slike terrorangrep? 

 

IS rekrutterer bredt og en av 10 000 av folk dem kommer i kontakt med er svært psykisk syk, blir manipulert og begår handlingen. Jeg finner det vanskelig å tro at "en tro på islam" kan få noen til å gå til disse lengder uten en allerede tilstede, svært alvorlig psykisk lidelse ligger til grunn. 

Endret av guest_anon
Lenke til kommentar

[bILDE]

 

Har ikke verifisert disse oversettelsene, men er det noen som hadde blitt sjokkerte hvis de er korrekte? Hvorfor venstresiden prøver å alliere seg med muslimene vil jeg aldri forstå.

At noen ønsker å alliere seg med en som ikke kan sjekke fakta forstår jeg ikke. Men kunne du ikke ha valgt et bilde du selv klarte å forstå når du googlet?

Lenke til kommentar

De fleste store religioner har svært uheldige påvirkninger på svake sinn. Både kristendom, jødedom og islam.

Når det gjelder jødedom går det som regel "bare" utover kvinner, og en haug dustene regler for jødene selv. Vi andre blir spart, pga at jødedommen ikke tillater, og faktisk aktivt forbyr forsøk på konvertering.

 

Dessverre blir det verre og verre jo mer religiøse folk er. Årsaken til at så mange terrorister er muslimer, har nok sammenheng med at veldig mange muslimer er dypt religiøse, og at muslimske kulturer ikke har gjennomgått samme opplysningsperiode som Europa har.

Og denne kulturen blir med i oppdragelsen av mange av både 2 og 3generasjonsinnvandrere også.

 

Islam om homofili:

http://www.islam.no/faq_480_61_58.aspx

Endret av Drogin
Lenke til kommentar

Hvit kristen mann dreper mennesker, (enkelt person som er gal)

Brun Muslim dreper mennesker, (Muslimer er alle terrorister)

 

Noen sier at det i virkeligheten er USAs Illuminati som står bak terrorangrepene mot USA. Men hvis amerikanere står bak 11. september, det forrige terrorangrepet i USA (av det muslimske ekteparet som ble fotografert på flyplassen i burka), IS, Taliban og hele pakka, må de jobbe vanvittig hardt for å få det til.

Lenke til kommentar

Må si at denne diskusjonen her er bare latterlig, Skinfaxi kommer med sine fakta fra en eller annen humor side, Porcius Festus svarer som h*n har røykt sokkene sine og aner ikke hva h*n svarer på. Brukere som ikke kan legge fakta på bordet og en trådstarter som har meldt seg helt ut.

 

Blir fin kvelds underholdning å lese hva andre kommer med på denne tråden

Endret av BigJaffa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må si at denne diskusjonen her er bare latterlig, Skinfaxi kommer med sine fakta fra en eller annen humor side, Porcius Festus svarer som h*n har røykt sokkene sine og aner ikke hva h*n svarer på. Brukere som ikke kan legge fakta på bordet og en trådstarter som har meldt seg helt ut.

 

Blir fin kvelds underholdning å lese hva andre kommer med på denne tråden

Jeg setter virkelig pris på en skeptiker, men å tvile på at muslimer hater homser er kanskje å dra det litt langt?

 

Fant ikke først tweet, mulig den er slettet. Uansett...

 

2.

 

"LY retarded question defending gay and say them innocent Allah almighty destroyed entire Sodomites., are they innocent?!"

 

Denne stemmer ganske bra med bildet.

 

3. https://twitter.com/abra665566/status/742051353338515456

 

"O z and Park to hell and good riddance"

 

Denne stemmer ikke helt. Kanskje det er terroristen han ønsker til helvete? :^)

 

4.

 

"You are defending gays Salamat! Every gay man's fate, deserve the same fate made #Orlando"

 

Stemmer igjen.

 

Disse oversettelsene er fra Bing. Oversett resten selv, hvis du gidder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Må si at denne diskusjonen her er bare latterlig, Skinfaxi kommer med sine fakta fra en eller annen humor side, Porcius Festus svarer som h*n har røykt sokkene sine og aner ikke hva h*n svarer på. Brukere som ikke kan legge fakta på bordet og en trådstarter som har meldt seg helt ut.

 

Blir fin kvelds underholdning å lese hva andre kommer med på denne tråden

Jeg setter virkelig pris på en skeptiker, men å tvile på at muslimer hater homser er kanskje å dra det litt langt?

 

Har jeg skreve noe her om at jeg tviler eller benekter at muslimer hater homofile? 

Lenke til kommentar

Jeg forstår det slik at vi nå skal fokusere på at muslimer er homofobe. Ok, flott, kritikk av fordommer er alltid velkomment.

 

I følge 2014 Religious Landscape Study, foretatt av Pew Research Center, støtter 42 % av muslimer i USA homofiles rett til å gifte seg, mens 52 % ikke vil gi de denne retten. Tallene kunne absolutt vært bedre.

 

Blant kristne er 44 % for, og 48 % mot. Noen poeng bedre. Blant protestanter er 39 % for, 53 % mot. Mormoner er 26 % for, 68 % mot. Jehovas Vitner er 14 % for og 76 % mot. Alle disse retningene er mindre positive til homofili enn det muslimer er, altså.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om akkurat det med Saudi-prinsen er sant eller ikke, så er det et faktum at Hillary fikk millioner av de forskjellige gulfstatene til Clinton Foundation, og at store beløp fant seg vei inn i HRC-kampanjen. Kort tid etter godkjente Hillary's departement massive våpensalg til gulfstatene.

Høyst problematisk om det ikke var for at USAs system og myndigheter allerede er så korrupte at alle bare ser andre veien.

Og det er sjelden jeg er enig med Trump, men ja...

Endret av misanthrope
Lenke til kommentar

Skinfaxi jeg venter fortsatt på svar fra deg.

På... om du har benektet at muslimer hater homofile? Nei, du har vel ikke det. Kan du gi et svar på hvorfor folk på venstresiden, folk som ofte er opptatt av LGBTWHATEVER rettigheter, forsvarer Islam etter en hendelse som dette? For du kan være faen så sikker på at den samme gjengen hadde laget et jævla rabalder hvis dette hadde vært en hvit, kristen mann.

 

Edit: det med ebaumsworld var forresten en spøk. Jeg fant bildet i den politiske avdelingen av et forum for kinesisk tegnefilm. Folka der har rykte på seg for å alltid ha rett.

Endret av Skinfaxi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...