Gå til innhold

Hva sier de homofile nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok det er stor forskjell på muslimer og terrorister.

Nei. Fordi Islam oppfordrer til terror og krig. Det denne muslimen gjorde gjør i Islam ham til en god muslim.

Her er forresten en tegning jeg postet her på forumet for et par uker siden...

post-388664-0-67234400-1465791848_thumb.jpg

Det var nødt til å komme. Spørsmålet er hva som skjer nå. Våkner vi opp til at muslimer ikke er som andre minoriteter og at Islam ikke bare er en filosofi?

Endret av misanthrope
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Nei. Fordi Islam oppfordrer til terror og krig. Det denne muslimen gjorde gjør i Islam ham til en god muslim.

attachicon.gifpost-388664-0-52019100-1464460762.jpg

Det var nødt til å komme. Spørsmålet er hva som skjer nå. Våkner vi opp til at muslimer ikke er som andre minoriteter og at Islam ikke bare er en filosofi?

Breivik skreiv i sin manifest at han er "100% kristen". Så gikk han ut, sprengte 2 bomber og skaut 100 unga. 

Så alle kristne er same som Breivik? Alle nordmenn er som Breivik?

Kan du henvise kor i koranen blir muslimene oppfordret til krig og terror. For nå kommer du med ganske så alvorlig anklage. Greier å du argumentere og bevise det? Eller er du en som slenger med leppa uten å kunne en eneste dritt?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Breivik skreiv i sin manifest at han er "100% kristen". Så gikk han ut, sprengte 2 bomber og skaut 100 unga. 

Kan du henvise kor i koranen blir muslimene oppfordret til krig og terror. For nå kommer du med ganske så alvorlig anklage. Greier å du argumentere og bevise det? Eller er du en som slenger med leppa uten å kunne en eneste dritt?

Hva en mentalt forstyrret person mener er irrelevant. Det som er sant er at religion er en form for galskap, og at folk med mentale diagnoser som går på sykdommer der man mister kontroll over egne mentale fakulteter er sterkt knyttet til og overrepresentert blandt religiøse.

Det finnes gode og dårlige religiøse mennesker. Men religion gjør også gode mennesker dårlige, og hindrer dem i å stanse de dårlige blandt dem, fordi det kan oppfattes som uislamsk.

Islams historie er 1400 år med voldelig og undertrykkende ekspansjon. Benekter du det? Benekter du at Muhammed i Islam levde et perfekt liv og at hans er et liv som holdes frem som eksempel for muslimer og hvordan de skal leve?

Benekter du at han ga instruksjoner om at dersom to vers var i konflikt skulle man høre på det siste?

http://skepticsannotatedbible.com/quran/index.htm

Endret av misanthrope
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva en mentalt forstyrret person mener er irrelevant. Det som er sant er at religion er en form for galskap, og at folk med mentale diagnoser som går på sykdommer der man mister kontroll over egne mentale fakulteter er sterkt knyttet til og overrepresentert blandt religiøse.

Det finnes gode og dårlige religiøse mennesker. Men religion gjør også gode mennesker dårlige, og hindrer dem i å stanse de dårlige blandt dem, fordi det kan oppfattes som uislamsk.

Islams historie er 1400 år med voldelig og undertrykkende ekspansjon. Benekter du det? Benekter du at Muhammed i Islam levde et perfekt liv og at hans er et liv som holdes frem som eksempel for muslimer og hvordan de skal leve?

Benekter du at han ga instruksjoner om at dersom to vers var i konflikt skulle man høre på det siste?

http://skepticsannotatedbible.com/quran/index.htm

Du trenger ikke komme med en rekke nye utsagn, uten å dokumentere de gamle først. Jeg venter i spenning der du henviser, hvor i Koranen blir muslimer oppfordra til terror.

Så må du bestemme deg, er du i mot religion som helhet eller Islam. Men da viser jeg tilbake til mitt spørsmål ovenfor. Var så snill, bevis dine utsagn. For meg er det null interesse å snakke med folk som "finner på fakta" for å argumentere. Jeg kaller slike folk "jævla idioter". Men jeg er sikker, du er ikke en slik en. Så ver så snill, kom med bevis for din utsagn.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg håper likestillingen og toleransen for de homofile nå er kommet så langt at dette blir omtalt som terrorisme, og ikke 'hatkriminalitet mot homofile'!

Hvis dette var et angrep mot en heterofil bar, ville media skrevet 'hatkriminalitet mot heterofile'?...

Lenke til kommentar

Jeg håper likestillingen og toleransen for de homofile nå er kommet så langt at dette blir omtalt som terrorisme, og ikke 'hatkriminalitet mot homofile'!

Hvis dette var et angrep mot en heterofil bar, ville media skrevet 'hatkriminalitet mot heterofile'?...

Det blir etterforsket av FBI som terrorisme ;)

Samtidig det er jo viktig kva begrunnelse som pers. bruker. Om han sa før angrep, at det er homsoer han skal ta.. då er det homohat.

Lenke til kommentar

Ting tyder på at ofrene ikke var tilfeldig valgt, men ble utpekt nettopp fordi de var homofile. Ref. uttalelser fra familien. Hvis det stemmer, så er det hatkriminalitet mot homofile, akkurat slik det er hatkriminalitet mot heterofile hvis noen dreper heterofile fordi de er heterofile. Ikke veldig innviklet.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Du trenger ikke komme med en rekke nye utsagn, uten å dokumentere de gamle først. Jeg venter i spenning der du henviser, hvor i Koranen blir muslimer oppfordra til terror.

Så må du bestemme deg, er du i mot religion som helhet eller Islam. Men da viser jeg tilbake til mitt spørsmål ovenfor. Var så snill, bevis dine utsagn. For

meg er det null interesse å snakke med folk som "finner på fakta" for å argumentere. Jeg kaller slike folk "jævla idioter". Men jeg er sikker, du er ikke en slik en. Så ver så snill, kom med bevis for din utsagn.

Du ignorerte alt jeg skrev og lenket til.

Koranen inneholder minst 109 vers som sier at Muslimer skal krige mot de ikke-troende. Den inneholder også et stort antall referanser til at man skal terrorisere dem og instille terror i hertene deres.

Vil du at jeg skal dra frem enkeltvers?

• Liker 4
Lenke til kommentar

Hvit kristen mann dreper mennesker, (enkelt person som er gal)

Brun Muslim dreper mennesker, (Muslimer er alle terrorister)

Dette var virkelig en forskrudd virkelighetsoppfatning. Når en hvit mann dreper masse mennesker, skal det alltid analyseres: hva er det med vår kultur som får folk til å gjøre noe sånnt? Er det for mye vold i filmer eller TV-spill? Er det et resultat av våre tradisjonelle, maskuline verdier? Er det på grunn av rasisme, eller en eller annen liksom-fobi? Slår vi ikke hardt nok ned på "høyre-ektremisme"? Når en muslim dreper masse mennesker, så er det klart at det er noen som sier, som sant er, at vold og terror er et problem med denne religionen, men de drunkes gjerne ut av alle de politisk korrekte nikkedukkene som gjentar den gamle regla om at Islam er en fredelig religion. Og gjerne noe tåkeprat at vi skal overvinne dette med kjærlighet.

Skjermbilde.png

• Liker 5
Lenke til kommentar

Hvit kristen mann dreper mennesker, (enkelt person som er gal)

Brun Muslim dreper mennesker, (Muslimer er alle terrorister)

Dette var virkelig en forskrudd virkelighetsoppfatning. Når en hvit mann dreper masse mennesker, skal det alltid analyseres: hva er det med vår kultur som får folk til å gjøre noe sånnt? Er det for mye vold i filmer eller TV-spill? Er det et resultat av våre tradisjonelle, maskuline verdier? Er det på grunn av rasisme, eller en eller annen liksom-fobi? Slår vi ikke hardt nok ned på "høyre-ektremisme"? Når en muslim dreper masse mennesker, så er det klart at det er noen som sier, som sant er, at vold og terror er et problem med denne religionen, men de drunkes gjerne ut av alle de politisk korrekte nikkedukkene som gjentar den gamle regla om at Islam er en fredelig religion. Og gjerne noe tåkeprat at vi skal overvinne dette med kjærlighet.

Skjermbilde.png

Du skjønte tydeligvis ikke poenget mitt, var mer opptatt med å bable om hvor fæle mennesker som ikke ser svart på hvit på ting er.

Lenke til kommentar

attachicon.gifpost-388664-0-52019100-1464460762.jpg

Breviks terror var som kjent politisk motivert, og som vi vet, uten feste i kristendommen. Så hvilken religion han var er vel irrelevant? Selv om det åpenbart er en god pekepinne på ustabil mentalhelse. 

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...