Gå til innhold

Se den nye Battlefield 1-traileren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dynamic weather - fortsatt en feature verdt å skryte av i 2016.

Hehe. Ja det var jo strengt tatt ikke mye nytt som ble vist som ikke har vært i samtlige av dem nyeste BF spillene. Så dynamic weather er gjennombruddet? :D (pent som juling da)

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Ser frem til en tittel jeg kan bruke mye tid online på igjen :) Ser veldig pent og heftig ut! Håper på en 1080p 60fps utgave av det live stream klippet med pre-alpha gameplay i løpet av dagen!

Skal bli godt med ett langt steg tilbake fra technokjøret i fps-sjangeren nå, så får andre kose seg med wall-running og sci-fi settingen i Titanfall 2 og Infinite Warfare :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Det var magisk! Håper ikke feelingen vil bli for likt Battlefront da det kunne virke litt slik til tider med sirkel sikre. Fornøyd med å se at snipingen virker reltativt vanskelig iforhold til tidligere og at det var godt med rekyl på våpne. Tanksene virker også relativt trege slik at de ikke blir altfor op, gleder meg håper beta kommer snarest. 

Lenke til kommentar

Fikk med meg litt av livestreamen å må si at jeg likte det jeg så. Ser ut som om balansen mellom bakke og luftstyrker endelig er fikset. Så vi slipper forhåpentligvis unna sykt gode piloter som går 50/0 i løpet av en runde. Hadde håpet på at de ville fjerne regen på kjøretøy, men ser ut som at det enda kommer til å være i spillet, men du blir nødt til å velge bort noe annet om du vil ha regen, så litt bedre blir det jo muligens.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...