plankeby Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Trenger igjen å ha et ekstra tlf. nummer med kontantkort. Da jeg tidligere fikk et et nummer deaktivert pga manglende bruk i to måneder. Ønsker jeg innspill på hvem som har kontantkort, med lengst mulig ikke bruk, før nummer slettes. Nå vil jeg prøve å huske å bruke det av og til, men det er kjedelig å miste nummer og det man har på kontantkort pga inaktiv bruk. Hvis noen tillater inaktiv bruk i over to måneder, går det fint. Lenke til kommentar
Chutikran Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Jeg har et kontantkort hos Chess som ikke har vært påfylt på et år. Sjekket forleden dag og det er fortsatt oppe og går. Jeg har hatt kortet i mange år hos Chess, vet ikke om det har noe å si. Endret 13. juni 2016 av Chutikran Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Sjekket nettopp med kundeservice hos chess de sier det er kun gyldig 12 måneder før man må lade opp på nytt. Telenor har vel 15 måneder. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Telia krever 50,-/året og litt aktivitet for å holde kortet aktivt. Skaffet meg kontantkort hos dem for noen uker siden. Backup tlf i bilen. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 13. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2016 Takk for innspill hadde et kontantkort som ble stengt etter to måneder inaktivitet, det var fra en av de små aktørene (noen år siden dette her). Priser på ringing og sms er ikke viktig (forskjellene er små). Det har vært vanskelig å finne vilkår for aktivitetskrav før stenging av kort hos leverandørene. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Chess må man ha utgående samtale/datatrafikk innen 6 måneder for at ikke nummeret skal bli stengt. Og man må fylle minimum 75 kroner hvert halvår eller noe... Har et par mobiler med kontantkort fra Chess men husker ikke nøyaktig kravene jeg synes det er greiest å forholde seg til 6mnd for alt. Endret 13. juni 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Talkmore tror jeg bare trenger påfylling en gang i året - ingen minimumsbeløp. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Telia krever minimum 50kr påfyll i året for å beholde nummeret. Ingen krav til aktivitet på inn-/utgående trafikk. Lenke til kommentar
arnekohn Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Med Mycall kontantkort trenger man i følge vilkårene kun å ha sendt en sms eller å hatt en samtale i løpet av 9 mnd. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 (endret) Det var enten One Call eller hos Chess de sa at du kan fylle på for kr 1.- - altså at det skjer en påfylling i løpet av kalenderåret. Edit: Det var nok OC, men på nettsiden er 100 kr minstebeløpet...hmmm. Endret 23. juni 2016 av GeirHH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå