Arodem Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Lekkede bilder viser det som skal være en betydelig mindre variant av konsollen.Er dette Xbox One Slim? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Så veldig ekte ut. Og navnet i reklamen stemmer jo forsåvidt med forrige gen (slimen til Xbox 360 het vel S den også, men ikke at det trenger å bety noe som helst :-p) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Veldig pen! Satse på at PSU er i selve maskinen denne gangen Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 (endret) Det har ikke skjedd enda, så jeg er skeptisk til det. EDIT: Altså PSU. Endret 12. juni 2016 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Nei det spørs... Microsoft har alltid hatt en ekstern PSU. Får google litt å se om det er blitt nevnt noen plass. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 (endret) Ifølge Neogaf så har han/hun som lekket bildet der nevnt at PSU er intern Gjenstår å se selvfølgelig.... Endret 12. juni 2016 av LarZen Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Ser jo ut som en playstation.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Intern PSU, tilstrekkelig kjølig og akseptabelt støynivå er alltid en drøm. PS4 leverer jo ikke akkurat en støyfri opplevelse her.. Men hvit er no-go i benken så håper selvsagt at en sort utgave ligger å lurer Endret 13. juni 2016 av Mala Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Intern PSU, tilstrekkelig kjølig og akseptabelt støynivå er alltid en drøm. PS4 leverer jo ikke akkurat en støyfri opplevelse her.. Men hvit er no-go i benken så håper selvsagt at en sort utgave ligger å lurer No black for you! Du får bare gå innom Jernia og kjøpe noe maling! Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Ifølge Neogaf så har han/hun som lekket bildet der nevnt at PSU er intern Gjenstår å se selvfølgelig.... Spørs om den er like stillegående som den nåværende Xbox One da. Hvis ryktene om Scorpio med AMD Zen og Polaris stemmer tviler jeg sterkt på at dem vil ta seg bryet med å krympe Jaguar og Bonaire APU'en. Samme varmeutviklingen i mindre formfaktor eller kanskje høyere varmeutvikling i en mindre formfaktor med intern PSU lover ikke godt for støynivået. Endret 13. juni 2016 av MistaPi Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Ifølge Neogaf så har han/hun som lekket bildet der nevnt at PSU er intern Gjenstår å se selvfølgelig.... Spørs om den er like stillegående som den nåværende Xbox One da. Hvis ryktene om Scorpio med AMD Zen og Polaris stemmer tviler jeg sterkt på at dem vil ta seg bryet med å krympe Jaguar og Bonaire APU'en. Samme varmeutviklingen i mindre formfaktor eller kanskje høyere varmeutvikling i en mindre formfaktor med intern PSU lover ikke godt for støynivået. Personlig så syns jeg krymping av konsoller er en uting. For min del kan de godt være på størrelse med gamle Xbox One med en god og stillegående kjøleløsning. Konsollen står 99% av tiden i ro under TV'en og da er ikke størrelse noe som bør prioriteres dersom det går utover kjøling og støy. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Nei det spørs... Microsoft har alltid hatt en ekstern PSU. Får google litt å se om det er blitt nevnt noen plass. Den første hadde intern, mener jeg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Ja når du sier det så hadde den vel det! Begynner å bli noen år siden Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Jøss. Ikke dårlig. Men... For oss som bruker Kinect. Har de skrota hele greia? Ser ikke porten på baksiden for Kinect :S Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Jøss. Ikke dårlig. Men... For oss som bruker Kinect. Har de skrota hele greia? Ser ikke porten på baksiden for Kinect :S Gratis adapter fra MS, men R.I.P Kinect. Lenke til kommentar
Tyrannus Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Frykter at denne mindre utgaven vil ha mer viftestøy a la PS4. Da tar jeg heller VHS-spiller designet til den gamle versjonen. Men hvis det kommer en såkalt "Scorpio" utgave senere er det like greit å vente uansett. Endret 13. juni 2016 av Tyrannus Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Jøss. Ikke dårlig. Men... For oss som bruker Kinect. Har de skrota hele greia? Ser ikke porten på baksiden for Kinect :S Gratis adapter fra MS, men R.I.P Kinect. Ja. Samme tenker jeg... Er et tydelig signal fra Microsoft iallefall.... Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Kinect 2 var død fra starten av. MS ga den nesten ikke noe software-support i form av spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå