trym177 Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Hei. Er på jakt etter en ny ANDROID tlf og i disse dager er det jo så ekstremt mye ute der å velge i. Jeg er på jakt etter en tlf som helst ikke koster mer enn 5500kr. Så bra kamera som mulig,helst nfc,BRA batteritid og fingerprintsensor. Det har stått mellom noen få tlf hittil; LG G4 - Denne virker som har et veldig bra kamera,MEN har slitt med hovedkort samt at den har (ut i fra hva jeg har lest på mange forum) et labert batteri. Xperia Z5 Premium - Den har jeg akkurat begynt å lese anmeldelser av og foreløpig virker det som et godt valg? Nexus 6P - Dette er den tlf jeg aller mest ville ha,helt til jeg i dag leste at den dessverre er noe plaget av at glasset på baksiden over kameraet har en mulighet til å rett og slett sprekke.Dette er noe mange kunder har rapportert.Dette er en dealbreaker,siden jeg kan tenke meg at dette er noe en butikk gjerne vil krangle på at det er selvforskyldt. Jeg har fra før en Honor 7 som skal byttes ut i en tlf med noe bedre kamera,bedre batteri. Om noen her har andre erfaringer med Nexus 6P vil jeg gjerne høre dem,og del gjerne erfaringer dere har med Z5 Premium og er det andre tlf jeg bør vurdere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå