Gå til innhold

PC-høttalere til rundt 2000,- for musikkavspilling. Må fylle et lite rom på 20kvm på "gromlyd"

Anbefalte innlegg

Hei, flyttet inn i en liten leilighet på ca 20 kvm, og har planer om å endelig gå fra headsett til høyttalere til pcen!

Ekstern subwoofer er unødvendig, da det mest sannsylig vil plage naboer. Jeg har satt budsjettet til 2000 kroner, men kan spe på noen kroner ekstra hvis det er verdt det. 

Det er som sagt høyttalere til pcen, men jeg krever ingen kvalitetslyd med tanke på gaming eller videoavspilling, det er musikken jeg vil skal låte riktig. 

Her er et bilde av rommet

Blir mest lytting av musikk ved bruk av kjøkkenet, samt mens man slenger seg på sofaen. Høyttalerne må stå på pc-bordet. 

Noen forslag? Er rimelig blankt på lyd selv, så her hadde det hjulpet med en håndsrekning! 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg vurderer selv å oppgradere mine små gamle pc-høyttalere til noen med litt fres i og forhåpentligvis bedre lydkvalitet. disse fra hifiklubben virker perfekt 

https://www.hifiklubben.no/hoyttalere/aktivepc-hoyttalere/

Er egentlig kunn de jeg har sett på selv også. Etter litt søking her på forumet så jeg at de ble anbefalt i en tidligere tråd som trengte forslag til pc-høyttalere. 

Jeg vet ikke hvilke av de jeg burde gå for, og jeg aner heller ikke hvordan jeg får koblet de opp til en pc da de ikke har den enkle ledningen man setter inn i lydutgangen til pcen

Endret av Tanner
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...