Gå til innhold

Ny skjerm til gaming - 144hz 1440p?


Anbefalte innlegg

 

Den AOC skjermen der(2460pg) har drit bildekvalitet. Den er så forferdelig dårlig at jeg ville spy. Sett en BenQ xl2411T/Z ved siden av den, og du kommer til å knuse AOC skjermen med slegge.

Alle som vurderer den skjermen STYR UNNA. Gammaen er dritt, Bildekvaliteten er dritt, Kontrasten er dritt. Den har også en j**** grå gjennomsiktig tint, minner litt om lys tåke. Sammenlignet med BenQ xl serien, er denne så dårlig at prisen overhodet ikke gir mening.

Utseende på selve skjermen er bra, men det er og det eneste plusset den får. 4K for det søppelet der er svindel. Ikke kjøp, hvis du er ute etter nogenlunde god bildekvalitet. Den der er lavmål, og hadde ikke forundret meg om den hadde vært en Biltema skjerm til under tusen lappen.

 

Takk for svært givende og konstruktivt svar. Jaggu godt jeg ikke skal sitte å sammenligne skjermen med en BenQ XL2411T!

 

Kanskje du neste gang kan komme med ett alternativ også?

 

BenQ xl2411Z er alternativet. Dersom G-sync er et must, kan man bevege seg opp på Dell s2716DG, som har samme TN panelet som Asus rog swift pg278Q. Dog synes jeg at BenQ har bedre farger og bildekvalitet enn dem også.

Hele poenget var at til å koste 4K, så får du virkelig drit for penga. xl2411Z koster nærmere 3K, og gir 40 ganger bedre bildeopplevelse. Og som sagt om man MÅ ha gsync, så sparer man 2K ekstra og kjøper Dell s2716DG. 1440P, 27 tommer og mye bedre bilde.

AOC 2460PG er den største dritt skjermen jeg har hatt, og jeg synes virkelig synd på de som har brukt 4000kr på dritten og tror det er bra bilde på den...

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...