Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Motsatte kjønn og instagram-status?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har aldri giddet å bruke instagram. Men jeg merker at når jeg er i kontakt med damer, hvis jeg møter dem på byen feks - eller andre steder for den slags skyld, så virker det som det er rart å ikke ha instagram. Kanskje fordi damene ser på deg som en mer sosial og morsom type hvis du legger ut ting der? 

Skjønner jo litt greia. Skal jeg prøve å begynne? Føles litt ukomfortabelt, hvertfall med tanke på at det føles "for sent", samtidig som jeg har litt lyst. 

-Gutt, 24. 

Anonymous poster hash: a6a56...2d2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være. Har ikke instagram selv, og føler meg litt utenfor. Mange ber meg om å skaffe det. Ingen planer om å skaffe meg det, da, fordi, I don't care. Han jeg liker har ikke smarttelefon engang. Han har derimot dame.

-jente

Anonymous poster hash: 5d47b...b38

Samme følelsen jeg får, tror kanskje det bare er å kaste seg i det, det er jo nesten en sosial greie, litt som å røyke, det er sosialt og enklere å klikke med folk virker det som.

Jeg har hatt dame i mange år, så har aldri brydd meg. Men nå som jeg er singel, så merker jeg at jeg får lyst å starte haha. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

hva er det du tror instagram er? :/

sikker på at du ikke tenker på Tinder?

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Hvis det faller på at du ikke har insta så tror jeg du må se på andre ting med gamet ditt først. :p

Haha nei dette er mer i etterkant, hvor de følger meg på insta - men så har jeg ingen bilder lagt ut. Så jeg lurer på om damer synes en fyr virker mer interessant og sosial hvis man har instagram sånn i etterkant. Jeg er jo en sosial fyr, så jeg regner jo ikke med at det er noe i veien, jeg bare lurer. Er ikke for at jeg skal få damer. 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Ha litt mer selvtillit og selvverd enn at du hopper med en gang en kvinne (og en tilfeldig sådan) sier hopp!

Hva liker DU? Hva synes DU er interessant? 

Menn (og kvinner) som trakker sin egen sti og gjør sine egne valg er sexy og attraktivt. De som prøver å følge andre og passe inn i langt mindre grad.

Har ikke instagram selv da jeg ikke ser noen nytte av det akkurat nå og alt har begrenset tid, men kanskje en gang i fremtiden? Og det kunne aldri, aldri falt meg inn å tenke at jeg skulle være mindre attraktiv av den grunn. Faktisk synes JEG det er noe veldig lite attraktivt med de som hele tiden skal legge ut 'selfies' av seg selv eller hvor fantastisk liv de har.

Hadde en gang veldig høye tanker om en kvinne, men ble utrolig skuffet når jeg fant Instagram-profilen hennes. Utallige selfies og poseringer nesten daglig. Skuffende...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...