Rpett Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Hei. Jeg har byttet tlf nr. Hvordan endrer jeg dette på bank id'en min? :s prøvd å Google det, men får bare opp endring av passord prøvde å logge inn på bank id appen for å se om jeg kunne endre det der. Noen som vet? Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 1. du kan endre i nettbanken hvis du har kodebrikke. hvis ikke. 2. kontakt banken. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 (endret) Hei. Jeg har byttet tlf nr. Hvordan endrer jeg dette på bank id'en min? :s prøvd å Google det, men får bare opp endring av passord prøvde å logge inn på bank id appen for å se om jeg kunne endre det der. Noen som vet? Hvilken bank bruker du? "bank id appen" er vel nedlagt for lenge siden? Endret 12. juni 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Rpett Skrevet 12. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2016 Bruker sparebank1. Tror jeg har bank brikka mi ett eller annet sted ja skal prøve ut etterpå Lenke til kommentar
NoMercy Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Du må slette og opprette på nytt. Men da trenger du også kodebrikke/annen innloggingsmetode Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 (endret) Hei. Jeg har byttet tlf nr. Hvordan endrer jeg dette på bank id'en min? :s prøvd å Google det, men får bare opp endring av passord prøvde å logge inn på bank id appen for å se om jeg kunne endre det der. Noen som vet? Hvorfor google når det står på bankens nettside? https://www.sparebank1.no/nb/oslo-akershus/privat/kundeservice/nettbank.html?qid=ny-mobil-bestille-bankid-pa-mobil-pa-nytt0&tag=bankid-pa-mobil Endret 12. juni 2016 av Mr D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå