kjeita Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Jeg har en LTO-5 Stasjon fra IBM som det er feil på. Den gir meg feilmelding 6, som indikerer maskinvarefeil. Er det noen i Norge, eller 'nærheten' som har ekspertise nok til å utføre reperasjoner på slike enheter? Lenke til kommentar
Khrathrox Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Du kan prøve å kontakte IBAS. De har ekspertise innenfor diskreparasjoner. Lenke til kommentar
kjeita Skrevet 17. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2016 Du kan prøve å kontakte IBAS. De har ekspertise innenfor diskreparasjoner.Jeg prøvde to skriftlige henvendelser, men har enda ikke fått svar,så det virker ikke som om de kan dette. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Tror ikke de tar reparasjoner på selve taperobotene. Hør med Atea, de har i alle fall reparasjoner på andre taperoboter (Quantum, HP osv). Lenke til kommentar
kjeita Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2016 Tror ikke de tar reparasjoner på selve taperobotene. Hør med Atea, de har i alle fall reparasjoner på andre taperoboter (Quantum, HP osv). Takk for tipset.Jeg prøvde å kontakte Atea, men det er lenge siden jeg har vært bort i så vanskelige personer. Det var ikke mulig å komme noen vei med dem, siden de nektet å i det hele tatt svare med mindre jeg var bedriftskunde hos dem, og kunne oppgi all personalinformasjon og kundenummer. Noen som har andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå