AfterGlow Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Lenovo viste også frem et nettbrett som kan foldes sammen på midten.Dette er en mobiltelefon du kan brette rundt håndleddet Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Jøss. Dette hadde vært noe for meg, er det klart om den også blir vanntett? Å kombinere klokke og smarttelefon på en ordentlig måte er noe jeg har savnet. 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Jøss. Dette hadde vært noe for meg, er det klart om den også blir vanntett? Å kombinere klokke og smarttelefon på en ordentlig måte er noe jeg har savnet. Dette er en prototype for markedsføring/buzz, ikke forvent et massemarkedprodukt i første omgang. Det vil være uvanlig vanskelig å få et slik produkt vanntett da leddene vil være utsatt for konstant bevegelse. Samtidig vil det være viktigere enn vanlig - den vil være mer utsatt for svette og regn. Så jeg tenker de ikke ville sluppet en modell før den i alle fall tåler noe vann. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Jeg synes det er latterlig å kalle det for en presentasjon av et nytt produkt, når det er en dataanimert video. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Liker konseptet, håper noe slikt kommer de nærmeste årene. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Veldig bra anvendelse av bøyelige skjermer. Håper det ikke tar for mange år for noe slikt blir reelt. Ser denne for meg som første generasjon. På andre og tredje generasjon kan man forsøke å gjøre det tynnere. Burde ikke være noe tykkere enn en vanlig klokke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg