TheyStoleMyName Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Heisann! Noen som vet om det finnes noen måter på å tjene penger på ved å ta oppdrag og lignende. Vet at finn.no har noe lignende, men utenom det. F.eks Utleiebiler som trengs å kjøres til en annen by eller annen avdeling osv. Lenke til kommentar
hean Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Heisann! Noen som vet om det finnes noen måter på å tjene penger på ved å ta oppdrag og lignende. Vet at finn.no har noe lignende, men utenom det. F.eks Utleiebiler som trengs å kjøres til en annen by eller annen avdeling osv. Tror ikke du tjener penger på å kjøre leiebiler men du låner de gratis. Eller er det MASSE å tjene penger på... vil du ikke ha en vanlig jobb? Lenke til kommentar
TheyStoleMyName Skrevet 13. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2016 Heisann! Noen som vet om det finnes noen måter på å tjene penger på ved å ta oppdrag og lignende. Vet at finn.no har noe lignende, men utenom det. F.eks Utleiebiler som trengs å kjøres til en annen by eller annen avdeling osv. Tror ikke du tjener penger på å kjøre leiebiler men du låner de gratis. Eller er det MASSE å tjene penger på... vil du ikke ha en vanlig jobb? Aha, vet du om hvilke selskaper som tilbyr dette? Jeg har en vanlig jobb allerede, men har iblant noe fritid hvor jeg ønsker å tjene penger ved siden av som ikke er forpliktet, men at f.eks man kan ta oppdrag som passer osv. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Uber og nimber om du disponerer bil. Lenke til kommentar
hean Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Heisann! Noen som vet om det finnes noen måter på å tjene penger på ved å ta oppdrag og lignende. Vet at finn.no har noe lignende, men utenom det. F.eks Utleiebiler som trengs å kjøres til en annen by eller annen avdeling osv. Tror ikke du tjener penger på å kjøre leiebiler men du låner de gratis. Eller er det MASSE å tjene penger på... vil du ikke ha en vanlig jobb? Aha, vet du om hvilke selskaper som tilbyr dette? Jeg har en vanlig jobb allerede, men har iblant noe fritid hvor jeg ønsker å tjene penger ved siden av som ikke er forpliktet, men at f.eks man kan ta oppdrag som passer osv. Uforpliktet jobb vil ofte si uforutsigbar... det vil si ofte ikke jobb når du vil ha det. Forpliktet jobb vil si forutsigbarhet... det vil si du må ofte jobbe når du ikke har lyst. Det å få til en uforpliktet jobb akkurat når du vil ha det og omtrent i den mengden du ønsker over tid er ikke umulig. Foreslår du starter litt for deg selv og se om du kan gjøre noe ut av interesser og hobbyer. Gjør man noe man liker vil man jobbe oftere og tjener mer penger uten at føles helt som om man jobber. Skriv litt om hva du liker og ikke liker så kan vi kanskje gi deg noen tips... Lenke til kommentar
TheyStoleMyName Skrevet 13. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2016 Uber og nimber om du disponerer bil. Uber føler jeg er litt sketchy, da jeg har lest at det er flere som har fått bot og fratatt lappen/skilter. Noe som jeg er avhengig av. Skal sjekke ut Nimber, tusen takk! Lenke til kommentar
TheyStoleMyName Skrevet 13. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2016 Heisann! Noen som vet om det finnes noen måter på å tjene penger på ved å ta oppdrag og lignende. Vet at finn.no har noe lignende, men utenom det. F.eks Utleiebiler som trengs å kjøres til en annen by eller annen avdeling osv. Tror ikke du tjener penger på å kjøre leiebiler men du låner de gratis. Eller er det MASSE å tjene penger på... vil du ikke ha en vanlig jobb? Aha, vet du om hvilke selskaper som tilbyr dette? Jeg har en vanlig jobb allerede, men har iblant noe fritid hvor jeg ønsker å tjene penger ved siden av som ikke er forpliktet, men at f.eks man kan ta oppdrag som passer osv. Uforpliktet jobb vil ofte si uforutsigbar... det vil si ofte ikke jobb når du vil ha det. Forpliktet jobb vil si forutsigbarhet... det vil si du må ofte jobbe når du ikke har lyst. Det å få til en uforpliktet jobb akkurat når du vil ha det og omtrent i den mengden du ønsker over tid er ikke umulig. Foreslår du starter litt for deg selv og se om du kan gjøre noe ut av interesser og hobbyer. Gjør man noe man liker vil man jobbe oftere og tjener mer penger uten at føles helt som om man jobber. Skriv litt om hva du liker og ikke liker så kan vi kanskje gi deg noen tips... Jeg har tenkt litt på det en stund, men jeg klarer ikke finne meg selv.. Hva jeg egentlig liker å gjøre osv.. Så jeg tenkte jeg bare skulle prøve litt av hvert og se hva som passe til meg. Men takk for at du prøver å hjelpe :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå