Gå til innhold

De fleste nordmenn har utstyr fra Elko i hjemmet - nå kan materiellet få en dramatisk oppgradering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Å komma fra Microsoft er ikke et kvalitetsstempel i forhold til å være innovativ. Spesielt ikke i forhold til å være innovativ der det handler om å være til kundene sin fordel. Det ser vi jo med en gang der alt det som skal måles kobles rett inn i strømprisen. Med andre ord, et vell av nye muligheter for å fakturere folk. Ikke ett ord om hvordan dette skal gjøre hverdagen mer tilrettelagt for den enkelte.

Noe så enkelt som at lyset er på når en står opp en kald vintermorgen, eller enda mer intelligent tilpassing av når en skal skru opp varmen for at det er behagelig når en våkner? Hva med timere i alle støpsler? Timere som kan styres rett fra hva som helst som støtter HTML5? Hva med et hus som snakker med alle elektriske duppeditter slik at de kan bli enige om at nå, nå er det kapasitet til å hurtiglade elbilen?

Kom igjen Mr Microsoft, hvor skal ELKO komme med ting som SLUTTBRUKERNE ser vil gi SIN EGEN hverdag et løft?

Lenke til kommentar

Gikk inn å såg på kva Schneider Electric har, mykje fint. Hadde dei kapret han som bygde opp Opera nettleseren da !

Eg ser ting litt fra sidelinjen, siden eg har bodd i en 86 modell bobil i 4 år. Den kunne fyres med vanbåren varme fra gass, motor eller 230V fra agregat eller nett, luftvarme fra gass, diesel var også tilstede. Ca 2 uker buffer midvinters, uten å måtte kjøre agregat => energi er inget problem eigentlig.

Over litt tid skal brorparten av gods-kilometer over på jernbane, og man får klynger der toget har holdeplass.

Den autonome lille 5-6 seters flåtebilen for arbeid og ærender vil bli moduler, tar stykkods, posen med søppel og 10 000 millioner av norske anonseintekter.

Media kan vere for eller i mot, helt uten betydning.

Hvorfor har ikke apple kjøpt Wacom, B&O og Lego, og hvor er IR senderen på min mobil blitt av. Og hva i helvete er det Microsoft har gjort for å komme opp med en typegjennkjenning og pennfølelse som holder til stryk i forhold til telefoner fra tidlig 2000.

Her er en snutt fra 1996, topp 10. Og handler om markedsføringsledelse og inovasjon

Defenitivt, generasjonskløften eksisterer mer i produktvera enn menneskevera.

Endret av Halvor Sølvberg- the MOV
Lenke til kommentar

Elko kommer til å mislykkes med videre innovasjon dersom de ikke får kontroll på utprisene i butikkene som er helt crazy.

Utprisene er dessverre en effekt av mafiavirksomheten mellom leverandører og håndverkerne. Det hauses opp absurde priser på vanlig materiell for å kunne gi håndverkeren rabatt. Og den rabatten kommer ikke på kvitteringen men er en skjult betaling til elektrikeren. På de verste varene er det 95% rabatt. Og hvis ikke elektroskandia og de andre tilbyr dette går elektrikeren til den som gjør det. På den måten får en eskalert prisene på husbygging. Gjennom jobben har jeg tilgang på de samme gode rabattene og benytter meg av det.

Og dette gjelder selvsagt ikke bare elektrikere. Hele bransjen er gjennomsyret av denne korrupsjonen.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Elko kommer til å mislykkes med videre innovasjon dersom de ikke får kontroll på utprisene i butikkene som er helt crazy.

Utprisene er dessverre en effekt av mafiavirksomheten mellom leverandører og håndverkerne. Det hauses opp absurde priser på vanlig materiell for å kunne gi håndverkeren rabatt. Og den rabatten kommer ikke på kvitteringen men er en skjult betaling til elektrikeren. På de verste varene er det 95% rabatt. Og hvis ikke elektroskandia og de andre tilbyr dette går elektrikeren til den som gjør det. På den måten får en eskalert prisene på husbygging. Gjennom jobben har jeg tilgang på de samme gode rabattene og benytter meg av det.

Og dette gjelder selvsagt ikke bare elektrikere. Hele bransjen er gjennomsyret av denne korrupsjonen.

Tja, en doktor eller to. Tenker Du eller har Du tatt mot veledige midler ?
Lenke til kommentar

Det er vel også, naturlig, slik at storforbrukere får store rabatter. Enten man er privatperson eller håndverker. - Og i de fleste bransjer.

Lenke til kommentar

Det er vel også, naturlig, slik at storforbrukere får store rabatter. Enten man er privatperson eller håndverker. - Og i de fleste bransjer.

Det er ikke det som er tilfellet i den bransjen, det er kunstige priser som ikke representerer virkeligheten.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...