Gå til innhold

Er du en stolt eier av et flunkende nytt Nvidia superkort (1080 / 1070)? Fortell oss her da!

Malvado

Er du en stolt eier av et flunkende nytt Nvidia superkort? Fortell oss her da!  

178 stemmer

1. 1. Eier du et Nvidia 1080 Skjermkort?

• Ja
      62
    • Nei
      91
    • Skal kjøpe et snart.
      25
  2. 2. Eier du et Nvidia 1070 Skjermkort?

• Ja
      36
    • Nei
      121
    • Skal kjøpe et snart
      21
  3. 3. Støyer kortet ditt under bruk?

• Ja
      14
    • Nei
      111
    • Eier ikke et Nvidia kort.
      53
  4. 4. Er du fornøyd med den medfølgende programvaren til kortet? Verktøy , drivere osv.

• Ja
      101
    • Nei
      24
      53
  5. 5. Har du hatt problemer med kortet ditt?

• Ja
      8
    • Nei
      116
      54

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har du prøvd eldre drivere? 

Har ikke Horizon selv, men 980 kortet har ikke vært glad i de siste driverne til Nvidia, mener den driveren som jeg har på Htpc'en er fra begynnelsen av August eller enda eldre , men den er dønn stabil...

Siste driver ER til Forza Horizon 3. Kanskje derfor det funker så bra for meg? :p

NVIDIA released GeForce "Game Ready" drivers Version 372.90 WHQL for "Forza Horizon 3." 

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Tja, GTX 1080p og tilsvarende hardware som dipper som juling i 1080p osv osv osv.

Edit: Samt at spillet kun bruker en core av CPU da, det er ganske krise.

Bruker max på èn kjerne, men det er litt load på flere også. Er stadig vekk 30-35% load på cpu under kjøring. Altså spillet BRUKER mere enn 1 kjerne ;)

post-42975-0-75166000-1474822114_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Har 3440x1440 skjerm, og måtte skru ned oppløsningen på spillet til 2560x1440, og kjørte lenge mellom 20-30fps. uten videre, hoppet fps til opp mot 40-55, uten at jeg gjorde noe. mulig det har kommet en hotfix som jeg ikke har fått med meg. 
Har uansett lenge tenkt på å oppgradert til pascal, for å få utnyttet skjermen 3440x1440 og 75Hz :))

Lenke til kommentar

Med tanke på diskusjonen om Horizon 3 over her.

While we're running this game at 4K 60fps on our top-tier PC, many can't hit 1080p60... what's going on? Rich tests the game with GTX 970, GTX 1060, R9 390 and RX 480. The aim? We want to lock at full HD, 60fps with v-sync engaged for a silky smooth experience. But let's just say that this is much harder than it sounds.
Lenke til kommentar

Da er det et Palit 1070 Gamerock kort på vei i posten. Kjøpt for 4k hos Proshop, syns det virket som en grei pris.

Så får en se om det blir en forskjell fra mitt nåværende Radeon 6870 kort

Kan så og si garantere deg en enorm forskjell.

Men har du en dårlig cpu kan det være du bør vurdere å oppgradere den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...