Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er LAN for fjortisser


Anbefalte innlegg

er snart 20 år... og går forsatt på LAN.. spiller cs litt i mellom. men det er jo mest lasting av filmer og musikk dette går til...

 

 

Og for dere som kanskje ikke har fattet det!!

 

LAN = mange folk med mange ulike interesser (som cs ONLY, og battlefield ONLY) Men dette er jo hele poenget. Treffe folk. og jeg synes det er da litt gøy å klikke eller mobbe folk hvis jeg blir EID eller EIER!!! :D Men folkens dette er jo da slik at vi gikk også på LAN når vi var 14 da?? hva tror dere 18+ åringene mente om oss da??? alle aldre har sine spesielle trekk.. SÅNN ER DET BARE...

 

 

TG har avdelinger som CS - QUAKE - LASTING og SURFING.... og slik ordning er grei hvis man har mange folk (helst over 100) så på denne måten blir det da litt mer organisert!!

 

 

GO LANPARTYS!! :thumbs:

 

Men det jeg HA*TER mest er jo HACKERE (liksom hackere som prøver å dele filer som de kan bruke donald dick og slike tåplige saker til).. De SUGER jo!!! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dazem: du er nok antagligvis en av de som hadde irritert meg på LAN. Ikke vondt ment om deg da du sikkert er en knall fyr, men du har litt av samme holdningene som jeg ser i de som bråker og tuller hele tiden.

 

Det ble nevnt tidligere her at dette med bråking også videre er et trekk man ofte ser i CS spillere, og det må jeg si meg litt enig i. Jeg ønsker ikke å trekke alle under en kam, men på de siste store LANene jeg har vært på er det praktisk talt kun de som spiller CS som bråker og hyler. Noen ville sikkert påstå det er litt av sjarmen, men jeg vil påstå at dette gir spillet et dårlig rykte.

Lenke til kommentar
Lurer bare på hva folk syntes... Er LAN mest spennende for fjortisser... Kjenner jeg ikke bryr meg så mye om LAN mer liksom, og lurte da på om de som hadde levd litt lenger, syntes det er mest for fjortisser... Og hvis det er mange barn(18 og ned, og ja, jeg er barn) som leser detta, så ikke gidd og svar. Vil ha svar fra den eldre gernrasjonen.

LAN = local area network og er IKKE bare for fjortiser! De fleste bedrifter har i dag LAN! Men det er fjortis å kalle dataparty for LAN.

Lenke til kommentar

sist lan jeg var på var xenox xl 2003 i februar og etter det har jeg liksom mista lysten. er ALT for mye cs laming. Jeg vil nesten påstå at cs har ødelagt dataparty kulturen! :) Før var det f.eks mye gode premier på scene compoer, nå får man ****** meg bare en diplom hvis man lager en bra låt (i værste fall). Og kanskje noen få hundre kroner hvis man har sitti i flere måneder og coda en demo som rocker. Nå er det jo nesten ikke slikt lenger (bortset fra assembly og the party ect... :p ).

 

F.eks. på xenox xl 2003 var det vel ett bidrag som kunne kalles demo! Og all den ropinga! Klart, man ropte jo før også på slike lan (selv om jeg er motstander av denne sporten) så har det jo helt tatt av dette! 100vis av unger på 12-14 år som sitter der å gauler HS! HAN ER BAK HJØRET FFS!!!! CHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGE!!!!! Jeg blir så #¤%#¤% lei! Ting er ikke som i gamle dager lengre der man faktisk kunne fyre opp collin mcrae 2 en liten gjeng mens noen spillte aoe. Nå er det jo kun noen få titler det snakkes om hvis man først skal spille.

 

Personlig er jeg en liten leecher og NODA (den lille musikkgrupppa vår) har gjort det bra på musikkcompoer, så gaminga trekker ikke meg noe særlig. Derfor synes jeg at det er mye mer koselig at man samles et par kompiser som kan sitte i ro og mak. (Som hobbyleecher savner jeg såklart nettlinja, men det er en liten pris å betale for å slippe cs-nerder!) :D

Lenke til kommentar
Lite spørsmål til dere som ikke liker/tåler "bråk". Tenker dere da på roping og hyling som roping etter den kjente personen Arne, er det snakk om naturlig støy som følge av mange PCer (100stk deltavifter...) og mennesker samla eller er det snakk om at dere ikke liker musikk?

jeg liker musikk, jeg liker vifter, jeg synes arne høres gøy ut, MEN fjortiser som hiver tastatur veggimellom og roper av all kraft hver gang dem blir skutt!

Lenke til kommentar
Gidder aldri å dra på lan hvis ikke en haug av kompiser er med. Verste lanet jeg var på : meg og en kompis med 10-12 folk på 14-16år.

 

Grunn : CS. ALT de ville spille HELE tiden var CS. Ikke nok med at de vil spille CS; foreslo jeg battlefield så var det : NEI DET SUGER, noob++++

 

Feteste lan er når en haug med folk blir med på alle mulige spill (aktuelle og bra såklart).

 

Driter i hvor gamle de er, men så lenge de ikke er... "defunksjonelle"

Battlefield er dritfett da. Spesiellt å bare kødde rundt å bombe hverandre :cool::thumbs::w00t::thumbup:

 

Btw, liker ikke sånn småunger på LAN jeg heller. Fra nå av skal jeg heller satse på mer proffesjonelt arrengerte LAN, hvor det er en konkurranse/compo! :ermm:

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Nå er jeg av den yngre generasjon, men jeg tar meg den frihet å svare likevel.

Jeg inrømmer at jeg er ganske hekta på cs, men jeg er også glad i andre spill og det sosiale.

 

Smart trekk når man skal på lan, er å ha med seg noen kompiser, vis du har med deg 3 kompiser, kan dere avtale å spille det dere vil, og etter hvert spiller andre det å, når de ser deg spille det. ( sjekk feks gokkenlan bildene på www.kleivotreff.tk hvor vi fikk alle til å spille vice city på lan :) )

 

Og for å være ærlig, jeg har ALDRI opplevd noen fjortiss plaging på lan :no: , selv om jeg har vært på noen lan etter hvert, cluet er å komme på lanet for å ha det GØY :w00t: , og ikke ha den anti fjortiss instillingen, så går det så bra.

 

Dere som har klaga på cs fjortisser. Tenk dere om, tenk tilbake til diverse lan dere har vært på. Hvor ofte blir dere EGENTLI plaga av fjortisser på lan?

Vis dere tenker dere om, så er det nok bare at folk skriker litt til hverandre. (omg,n00b etc). Ha ett åpent syn, og ikke se ned på dem som er yngre en dere.

 

Selv har jeg lana siden jeg var 11 eller 12, og jeg har alltid hatt instillingen, sitt med pcen, ha headset på, og all komunikasjon går gjennom tastaturet.

 

En oppfordring til alle "LAME,N00B,OMFG,STFU" brølere, plz stfu når dere er på lan, skriv heller n00b, omg blablabla, i chatten i cs, så slipper vi å miste alle over 18 år fra lanene :thumbs:

Lenke til kommentar

Det er en grunn til at CS er verdens mest spilte online spill... Var selv på TG03 og det var en opplevelse uten like. TG03 var mitt første "store" dataparty, har vært på lokale med 10-16 stk før, men ikke noe så vanvittig morsomt.. Halve morroa med TG er jo bare å gå rundt å se på pcene der, er vanvittig mye tøft!

Lenke til kommentar

Dataparty kan være veldig bra det. Men jeg må legge meg i den rekken med folk som er lei av alt som har med counter-strike å gjøre.

Er bare så lut lei alt som har med cs å gjøre. Det er jo på død og liv det eneste som er tolerert å spille på lan. Ikke nok med det, så skal de som spiller det lage lyder samtidlig som de spiller. Den som hyler høyest er jo tøffest?

Lenke til kommentar
Lite spørsmål til dere som ikke liker/tåler "bråk". Tenker dere da på roping og hyling som roping etter den kjente personen Arne, er det snakk om naturlig støy som følge av mange PCer (100stk deltavifter...) og mennesker samla eller er det snakk om at dere ikke liker musikk?

Jeg har ikke noe problem med musikk på LAN. Det er en del av LAN kulturen. Dessverre kan jeg ikke nekte på at jeg blir sliten av å høre rosa helikopter på full guffe et helt LAN da jeg prøver å gjøre andre ting som krever lyd. Heller ikke datamaskiner som bråker har jeg problemer med da min datamaskin antagligvis overdøver dem alle.

 

Da jeg mener bråk mener jeg folk som hyler og skriker uten noen nødvendig årsak. At folk dør i counterstrike eller hyler arne er perfekte eksempler på dette. Jeg er ikke en aggressiv person, men på tg i år var det farlig nærme konfrontasjon med en idiot som satt i nærheten og hylte og skrek HELE tiden.

Lenke til kommentar

Cs er for ille. Jeg kjenner faktisk folk som spiller cs dag ut og dag inn uten å bli lei det, det har jeg null forståelse for.. Cs er greit et par timer på LAN, men jeg foretrekker faktisk de mer sosiale LAN'ene som 3 stk o.s.v.

 

Variasjon i spillingen er et must, hvis ikke flipper jeg ut. Battlefield 1942, Operation Flashpoint og Command & conquer: Generals er alle svært undervurderte multiplayerspill. De er med på å gjøre LAN morsomme.

 

Jeg som 16-åring med mye erfaring fra LAN er helt enig i utsagnene om at det er altfor mange fjortisser som går på LAN. Dette kan jeg også egentlig skjønne. Ikke at de på 20+ ikke kan spille cs, da..

 

--alexio

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...