Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er LAN for fjortisser


Anbefalte innlegg

Lurer bare på hva folk syntes... Er LAN mest spennende for fjortisser... Kjenner jeg ikke bryr meg så mye om LAN mer liksom, og lurte da på om de som hadde levd litt lenger, syntes det er mest for fjortisser... Og hvis det er mange barn(18 og ned, og ja, jeg er barn) som leser detta, så ikke gidd og svar. Vil ha svar fra den eldre gernrasjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gidder aldri å dra på lan hvis ikke en haug av kompiser er med. Verste lanet jeg var på : meg og en kompis med 10-12 folk på 14-16år.

 

Grunn : CS. ALT de ville spille HELE tiden var CS. Ikke nok med at de vil spille CS; foreslo jeg battlefield så var det : NEI DET SUGER, noob++++

 

Feteste lan er når en haug med folk blir med på alle mulige spill (aktuelle og bra såklart).

 

Driter i hvor gamle de er, men så lenge de ikke er... "defunksjonelle"

Lenke til kommentar
Jeg kommer hvertfall ikke til å gå på noe LAN som ikke har minst 20 års aldersgrense. Har inntrykk av at det er meget høy fjortisfaktor på "vanlige" LAN treff.

Lan er genialt det, men foretrekker å være på lan med jevnaldrende. Sånn er det vel med alt? Går jo ikke på fest med 14 åringer... LAN er jo en sosial greie også, og man har jo oftest flere ting og snakke med jevnaldrende om. Er bra det er LAN med 20 års grense ja!

Lenke til kommentar
Jeg kommer hvertfall ikke til å gå på noe LAN som ikke har minst 20 års aldersgrense. Har inntrykk av at det er meget høy fjortisfaktor på "vanlige" LAN treff.

Lan er genialt det, men foretrekker å være på lan med jevnaldrende. Sånn er det vel med alt? Går jo ikke på fest med 14 åringer... LAN er jo en sosial greie også, og man har jo oftest flere ting og snakke med jevnaldrende om. Er bra det er LAN med 20 års grense ja!

Skulle vært avdelinger på l@n der det var

 

Sted 1 : Alder - 18+

 

Sted 2 : -1 - 17

Lenke til kommentar
Var på TG i 2002. Første og siste gang. Maken til mas skal man lete lenge etter. Liker bedre små LAN med rundt 10 kompiser.

Kan ikke noe annet enn å si meg enig. Beste lan jeg har vært på var vi 6 stykker i kjelleren hos en fyr og spilte Diablo 2 til musa til han ene streika. Logitech tom. :lol:

 

Vi spilte litt over 24 timer, uten NOE pause bortsett fra dass, røyk, mat liksom :)

Lenke til kommentar
Vi spilte litt over 24 timer, uten NOE pause bortsett fra dass, røyk, mat liksom :)

Ahh...det hørrtes digg ut! Er også enig i at mindre lan som man arrangerer privat er best! Sånn f.eks 10 stk holder i massevis! Husker det lanet jeg hadde rett før sommerferien, da var vi 10stk, spillte hele tiden bortsett fra spiste, dasspauser og røykepauser, det er det beste lanet jeg har hatt og har hvert på ;)

Lenke til kommentar

Selv skal eg på LAN hos en kompis nå på tirsdag. Eg er 23 og det kommer til å være 3 andre på 22 der. Broren til kompisen er 16 og han skulle ta med seg 1 eller 2 kompiser i sitt alder. Vi regner med at det går greit siden broren er ganske så moden. Eg har ikke vært med på sånne store lan med ukjente folk før så eg er ikke så sikker på kordan det er der. Hos oss har det gått greit da.

 

Dette er meningen skal være på tirsdag men eg skal ha besøk og er ikke sikker eg kan være med :grumpy:

Lenke til kommentar

jeg får dy meg til og svare selv om jeg etter tråd starters hode er et barn ;)

 

jeg er 14..(tror nok ikke jeg er noen typisk fjortiss nei)... jeg har vert på et åpent LAN (det var mitt første faktisk)... jeg kommer ned i en kjeller på et bydels hus... der sitter 30 stykker... og alle spiller.. ja nettopp..CS.. fåreslår pent om vi ikke skulle spille noe annet.. men nei da... og jeg tuslet hjemover etter 1t 30min ..

det er litt usosialt med de store LAn'ene... man snakker mindre sammen.. den eneste komunikasjonen man har med omverdenen er "en til cola, takk".. og "jeg eier deg.. jæ*'vla lamer"

 

 

de beste LAN'ene er når man kjenner alle der.. en kompis gjeng i kjelleren til en av de... spille litt forskjellige spill.. heldigvis liker ingen av mine venner CS.. egro null CS på våre LAN :nice: ... og det hersker stor enighet i blandt oss om at Unreal tournament 1, Diablo 2, itilegg til war craft 3, age of empires 2 og alle spillene i command and conquer serien er geniale *grin*

 

har forresten mistet lysten til å gå på LAN.. det blir et ork... ledninge spagettien bak maskinen bare vokser for hver gang... og lysten til å koble ut og drasse med meg alt blir bare mindre og mindre for hver gang.. (itilegg har jeg mistet lysten til å spille spill)

Endret av AMD-guru #1
Lenke til kommentar

nå er vel ikke jeg voksen.. men vanlige lan blir som regel CS eller dø

derfor er små private lan med 6-10 stykk koseli :D

da spiller alle samme spill og det blir mer sosialt en 100 stykk som sitter som zombier og ser på dataskjermen mens de spiller cs, og fra tid til annen brøler OMG LAMER N00B

men store lan er ok vist du har ny pc og vil fylle hardiskene :)

Lenke til kommentar

Var nylig med på å arrangere LAN for 650+ personer i Narvik i Nordland og det var ganske OK faktisk. Savner litt de gamle LAN'ene med litt færre deltakere der man satt og spilte hele døgnet (for det meste CS men også andre ting når man gikk lei), men det sosiale har tatt litt mer over for spillinga. Som tilhenger av casemods har jeg også fått med meg ganske mye fint de siste par åra, men det klarer nok ikke å døyve sulten på de gamle LAN-partyene. Merker også at jeg har mista litt av interessen etter at jeg fikk egen maskin og kom på skikkelig linje (før var det pappas Pentium 3 og ISDN det gikk i, nå er det 100MBit studentnett og vannkjølt XP2200 ;) ). Nå har jeg all lagringsplassen jeg trenger så jeg slipper å brenne ut det jeg laster ned, og det er ikkeno stort å browse shares og ftp'er etter pr0n, filmer og spill lenger siden jeg får tak i det jeg vil ha når jeg vil ha det.

Kjenner at jeg har blitt litt eldre og mer moden, og at det var litt mer sjarm å delta på LAN når jeg var yngre, men jeg tror ikke jeg gir meg fordèt. Satser på å stille som arrangør neste gang jeg får sjansen igjen for å sørge for at alle CS-fjortissene får det de forventer, og slår meg til ro med at jeg kan gi tilbake noe av de opplevelsene jeg fikk når jeg var yngre. :)

 

Edit: masse typo's, og natta er enda ung.

Endret av Tacritan
Lenke til kommentar

Håper virkelig spill som WarCraft III, Unreal Tournament 2004, Halo, NFS, Battlefield, Half-Life² og Doom III kommer til å ta over for den gjengen som sitter å spiller Counter-Strike på LAN her nå. Jeg har hatt en liten interesse for Counter-Strike for en god tid tilbake, men nå er det fjernet og jeg har mer plass å utnytte på gode spill. Jeg har nå en voksende interesse for WarCraft III og Battlefield, Unreal Tournament har alltid vært en favoritt.

 

Jeg har hatt og vert på 2 Diablo LAN. Det jeg hadde for en tid tilbake er det hyggligste jeg har vert på sålangt. Vi samlet oss 5 stykken en helg og hadde det veldig hyggelig med Diablo II, noe pizzaspising og høyt Cola inntak. :nice:

Det jeg var på var like etter 1.10 Releasen, da samlet vi oss 7 stykk og trykte oss vei gjennom "Normal". Vi har planlagt å komme videre en helg om ikke så alt for lenge... Begge to vidunderlige LAN, helt uten C-S.

Det "offentlige" LAN'et her har høyere C-S faktor der over 70% KUN spiller C-S :grumpy:

 

Satser på at Battlefield blir mer og mer utbredt blandt folket til neste gang, at crewet setter opp DC++ Server og at det blir krav om virussjekk før man kobler seg opp på nettverket. Da kan det bli verdt å ta pc'n med seg ned. :woot:

Lenke til kommentar
Var på TG i 2002. Første og siste gang. Maken til mas skal man lete lenge etter. Liker bedre små LAN med rundt 10 kompiser.

Kan ikke noe annet enn å si meg enig. Beste lan jeg har vært på var vi 6 stykker i kjelleren hos en fyr og spilte Diablo 2 til musa til han ene streika. Logitech tom. :lol:

 

Vi spilte litt over 24 timer, uten NOE pause bortsett fra dass, røyk, mat liksom :)

Helt enig, små lan med folk man kjenner er drit moro, speseillt når jeg hoster selv.. da har jeg kontroll :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...