Gå til innhold

Spotify reklamerer med 3 måneder premium abonnement for 99 kroner, link funker ikke

Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Hei.

Jeg prøver å trykke på en reklame som kommer i spotify programmet på PC'en min, hvor det reklameres med tre måneder spotify premium for 99 kroner til sammen. Jeg skulle gjerne benyttet meg av tilbudet, men det skjer ingenting når jeg trykker på, og når jeg går inn på spotify sine sider og prøver å oppgradere til premium der så kommer det bare "99 kroner for en måned og deretter 99 kroner i måneden". Hvorfor funker ikke dette tilbudet og hvorfor reklamerer spotify med det hvis det ikke er reelt? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det fungerer bare om du lager en ny bruker. Det er jo like greit siden du faktisk kan kopiere spillelister over til andre brukere  :)

1. Logg ut fra spotify (app og nettside)

2. Gå til www.spotify.com

3. Trykk på banneret der det står "3 months spotify for 9 kr"

4. Lag ny bruker og registrer betalingsdetaljer (vet ikke om de registrerer at du har abo fra før om du bruker samme metode, men du kan registrere på PayPal om du ikke har brukt det).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Ok, da er det fordi jeg har hatt premium før at jeg ikke får til å bruke tilbudet.

Kjøper meg et gavekort i morgen (har slettet kortet mitt fra spotify og vil ikke ha det lagret hos dem.)

Lenke til kommentar

Usikker på om tilbudet funker med gavekort. Ønsket til spotify er jo å få lagret kortinformasjonen din, sånn de kan få penger fra deg etter prøveperioden.

Lagde meg nettopp en ny bruker og fikk det 3 måneder for kr9, akkurat som du sa. De gjorde det dog klart og tydelig at de kom til å trekke meg 99kr/mnd etter 3 måneder hadde gått hvis jeg ikke fjernet abonnementet, så jeg er også usikker på om tilbudet fungerer med gavekort.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Hmmm ok.

Jeg fant ut at det ikke lenger er begrensninger på hvor lenge man kan høre på spotify gratis i måneden, så jeg kjører gratis :) Jeg klarer litt reklame mellom hver tredje 10-minutters death metal sang...

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...