TheElephant1 Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Hei. Kjøpte nylig en huawei p8. Jeg er veldig plaget med at det hele tiden popper opp på skjermen "ny etikett. Og etikett tom" noen av dere som har opplevd det samme og vet hvordan jeg skal fjerne det? Hilsen fortvilet ny eier av huawei p8 Lenke til kommentar
Beritjohanne Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Har samme problem. Men dette kom etter at jeg har brukt telefonen noen måneder. Har prøvd å rense med diverse antivirus-app og annet... Har du funnet ut av det?Ellers har jeg også problem med ekko når noen ringer. De hører ekko av seg selv. Lenke til kommentar
satmah Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 (endret) Har samme problem. Men dette kom etter at jeg har brukt telefonen noen måneder. Har prøvd å rense med diverse antivirus-app og annet... Har du funnet ut av det? Ellers har jeg også problem med ekko når noen ringer. De hører ekko av seg selv. Endret 26. september 2016 av satmah Lenke til kommentar
Høvel Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Hadde problemet med p9 lite. Forsøk, gå til "innstillinger", vidre til "se mer", vidre til "NFC", slå av NFC (Tillat utveksling av data når telefon berører en annen enhet). Dette fungerte ho meg. 2 Lenke til kommentar
Urfalo Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Hadde samme problemet her, og det var rett og slett NFC som registrerte buss kortet jeg har i mobil lommeboken. Lenke til kommentar
Fiks denne telefonen Skrevet 9. mai 2020 Del Skrevet 9. mai 2020 Jeg kjøpte en ny Huawei P Smart 2019 og "ny etikett henter" popper opp hele tiden. Det står også at det ikke er hentet en ny etikett. Dette vil jeg ikke ha noe av Lenke til kommentar
trygve haldorsen Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Jeg hadde nøkkel kortet til hotell samndn med t er Lego en og fikk samme problem. 😵. Takk for tips. Problemet løst. 😀🎉🎊🍾🍾 Lenke til kommentar
trygve haldorsen Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 1 minute ago, trygve haldorsen said: Jeg hadde nøkkel kortet til hotell sammen med telefonen, og fikk samme problem. 😵. Takk for tips. Problemet løst. 😀🎉🎊🍾🍾 Lenke til kommentar
Orveerspesiel Skrevet 30. mars 2021 Del Skrevet 30. mars 2021 Hvordan tar man det bort Lenke til kommentar
Orveerspesiel Skrevet 30. mars 2021 Del Skrevet 30. mars 2021 Hvordan tar man bort det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå