Gå til innhold

Anonymt mobiltelefon-abonnement?

Anbefalte innlegg

Hjemme har vi hatt en diskusjon på om det er mulig å få tak i et mobiltelefon-abonnement der operatørern ikke kjenner kundens navn. Altså et abonnement med en forhåndsbetaling til mobiloperatøren. Finnes en sånn mobiltelefonoperatør?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-329093

Hehe... Tror ikke det finnes. Men det går an å ha en uregistrert mobil (uten SIM kort) som man kan bruke til å ringe nød-etatene. Men man kan ikke ringe noen andre da. :)

Jeg vet ikke hva dere skal med et uregistrert mobilabonnement men...

Dere kan få både hemmelig nummer og skjult nummer... men operatøren ser jo hvem dere er uansett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Man får passe på å kjøpe i utlandet når man er der - tror fortsatt ikke man trenger registrere seg i mange land. 

Kanskje vi kan få en diskusjon om hvilke land som ikke krever registrering?

:)

Lenke til kommentar

Tidligere fikk man kjøpt kontantkort uten å oppgi personalia, dette er ikke mulig på nykjøp lengre.

Det finnes fortsatt kontantkort der ute som ikke er registrert med personalia, er du heldig kan du arve/kjøpe et slikt av noen :)

Gjør det? Jeg fikk ihvertfall en melding fra telenor om at jeg måtte registrere navn og fødselsnummer hvis jeg ville fortsette å beholde nummeret.

Lenke til kommentar

Tidligere fikk man kjøpt kontantkort uten å oppgi personalia, dette er ikke mulig på nykjøp lengre.

Det finnes fortsatt kontantkort der ute som ikke er registrert med personalia, er du heldig kan du arve/kjøpe et slikt av noen :)

Gjør det? Jeg fikk ihvertfall en melding fra telenor om at jeg måtte registrere navn og fødselsnummer hvis jeg ville fortsette å beholde nummeret.

Det var jeg ikke klar over! Da finnes det nok ingen slike igjen :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...