Sandertn Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Hei! Jeg lurte på om noen hadde ett forslag til en serie jeg kan se på med fattern? Han er i slutten av 40 årene og ser for det meste på krim serier som ncis og csi. Han liker også mothern family innimellom. Fint hvis serien også ikke inneholder store deler sex for kleinhetens skyld. Stort pluss hvis det er på netflix. Håper noen her kan redde meg fra en kveld med dårlige filmer. Lenke til kommentar
sungun Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 The wire, true detective sesong 1, boardwalk empire og the sopranos. Alle på hbo. Better call saul, breaking bad og narcos på netflix. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 (endret) breaking bad er en MUST SEE serie:) og heroes:D Endret 11. juni 2016 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 The Americans. Spionasje, KGB, FBI, thriller, dysfunksjonelt familiedrama, og alt foregår på 80-tallet, da far din var ung. Du finner den på Netflix. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå